4342
Sök

Honda stulen i Tumba lördags natt 1/12

203 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Ja en släkting till mig blev av med sin bil i lördags natt 1/12 sad  Den är mycket speciell precis klar med allt vad som går att göra med en sån bil. Samt en GRYMM stereo har någon sett den eller har info kontakta mig då på 070-461 20 62 Mvh Peter W
http://velpelle.blogg.se/images/scf_finals46_1196711324.jpg

Den som har mest prylar när han dör vinner

137 Inlägg
3 december 2007
I vilken del av sverige blev den stulen?

16 197 Inlägg
3 december 2007
taskigt.. den bilen stod brevid vår cheva på SCF..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 196 Inlägg
3 december 2007
är det mogges crx :S? när hände det!?!?!?!?

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
3 december 2007
jens skrev:
I vilken del av sverige blev den stulen?

det står ju faktiskt Tumba

6 Inlägg
3 december 2007
Tumba ligger ca 2mil söder om sthlm. Synd på bilen sad

16 197 Inlägg
3 december 2007
fattar dock inte varför man snor en sån bil??  va ska man ha den till?? liksom inget man kan sälja.

203 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Ja det är Mogges och ja varför sno en sån men det fanns mycket stereo samt inredning som för många kan vara atraktivt. Vissa jobbar hårt för SINA saker andra bara tar. För jävligt:mad:

16 197 Inlägg
3 december 2007
just därför man ska ha ett garage å ha bilen i.. sorgligt men sant..

203 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Ja precis garage och larm...

neckwomen_88
4 december 2007
Klart den går att sälja, men kanske inte via svenska blocket : P

tråkigt sånt här, mitt och ditt är inte alla som kan skillnad på...tyvärr hmm

16 197 Inlägg
4 december 2007
så länge de inte e nå större straff på bilstölder så kommer de fortsätta va så här..

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
4 december 2007
Finns den inte här på garaget? Nån som har länk? Kan vara bra med lite fler bilder.

203 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
Tyvärr så han han inte fota den och lägga upp den. Den hade precis blivit klar med allt. Men det fotades mycket på street cars festen i Sollentuna i Oktober där den var utställd. Så om någon har bilder på bilen därifrån så lägg gärna upp dem här..

203 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
Bilen blev upphittad i dag med stor hjälp av E-son :thumb Den fanns i Skyttbrinks industriområde ligger mellan Tullinge och Tumba. Den var total rensad inuti ratt stolar stereo ja allt borta sad Så nu är den påväg till Håga skroten inte mycket att laga tyvärr sad
Men STORT TACK Till E-Son :thumb

167 Inlägg
4 december 2007
peter.w skrev:
Bilen blev upphittad i dag med stor hjälp av E-son :thumb Den fanns i Skyttbrinks industriområde ligger mellan Tullinge och Tumba. Den var total rensad inuti ratt stolar stereo ja allt borta sad Så nu är den påväg till Håga skroten inte mycket att laga tyvärr sad
Men STORT TACK Till E-Son :thumb

Nee fyfan så jävla tråkigt.. sad
Får killen veta vem det är som gjort det är det bara han skickar PM så ställer jag fan up å bankar på idioterna, FAN nu blir jag arg!
Men han skulle haft riktigt fett larm och garage så hade aldrig detta hänt, men det är ju lätt att vara efterklok..sad
Senast redigerat av krossa (4 december 2007)

Ingen minns en fegis

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
4 december 2007
Åh, vafan bilen va ju precis klar, fyfan va jag hatar dessa personer som inte kan skilja från ditt och mitt, nä fyfan, nu vart jag på riktigt upprörs humör, om någon jävel rör min bil eller repar den nu när den är klar snart så ska han åka dit stort..

Aja, hoppas att ni får tag i dessa typerna!
Skriv gärna och lägg upp nån bild om ni har på inredningen så håller jag uttjik på olika sidor, för de kanske säljer grejerna..
mvh kimpa

203 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
Ja det är förjävligt helt klart. Men man ska inte behöva garage för att ha sina saker ifred. Sen är det inte så lätt att få garage alla gånger det beror helt på var man bor. Larm visst men nu var det en tillfällighet att den stog där den stog............

Sök