jag har bytt ut alla lampor i min 850 förutom i instrumentpanelen. vet inte riktigt vad det är för några.
men jag har iaf bytt ut alla till gröna i taket fram taket bak bagageluckan och vid fötterna fram. jag köpte dom på meca för 39kr paret tror jag. det var samma i alla förutom bagageluckan. det är ju bra lätta o kolla vad det är för några o ta med när du handlar?
Är det lagligt att byta dessa lampor i taket till t.ex. blåa? För dom kommer ju synas rätt mycket för alla andra trafikanter har själv funderat på att byta ut mina till någon annan färg men har inte vågat. Eller det kanske inte blir så starkt så att det syns utifrån?
Är det lagligt att byta dessa lampor i taket till t.ex. blåa? För dom kommer ju synas rätt mycket för alla andra trafikanter har själv funderat på att byta ut mina till någon annan färg men har inte vågat. Eller det kanske inte blir så starkt så att det syns utifrån?
du har väl inte ljuset i taket tänt speciellt ofta när du kör eller?
Nej men det händer ju att den som sitter bredvid vill läsa någonting på en lapp eller någe ibland. Blir man stoppad då och får böter eller? Eller den som sitter bak kanske vill läsa en serie tidning eller någe.
Det kommer ju lysa varje gång man öppnar dörren också för den delen.
Nej men det händer ju att den som sitter bredvid vill läsa någonting på en lapp eller någe ibland. Blir man stoppad då och får böter eller? Eller den som sitter bak kanske vill läsa en serie tidning eller någe.
Det kommer ju lysa varje gång man öppnar dörren också för den delen.
Haha, vad skall man få böter för ? Jag vill gärna isf se den böteslappen och vad det står på den. Byt du alla lampor du vill inne i kupen till vad du vill, men hörru - personligen finner jag det rätt störande om folk ska sitta med belysningen på medans jag kör i mörker, jag vet hur vad du tycker..
Jag har "vita" positions ljus, dom matchar bra till xenon, så jag tvivlar på att blåa lyser mindre.. räcker faktiskt med "vita" lampor. .dom lyser nog blått