2612
Sök

Baslådan och steget låter skit.

Hewi
571 Inlägg
5 januari 2006
elsmurfo skrev:
pwilhelm skrev:
Förlåt mig , såg på bilden att det finns uttag för remote och med den inkopplad så justerar du 2st av inställningarna på den istället (om den har 2st rattar)för på steget så då stämmer det att bara två av fyra rattar på steget ger skillnad vid justering.Hur har du ställt rattarna på remoten då?

Remotegrejjen som jag kopplat in i kupen har jag mitt i mellan, det finns som ett mitten läge, där har jag den.

Så remoten har end 1st ratt som du då ställer volymen med , då borde alla rattar utom LEVEL på steget påverka ljudet om du vrider på dom. Har du fått till basen ännu?

"Sound by Hewi"
Mitt projekt

412 Inlägg
5 januari 2006
Trådstartare
pwilhelm skrev:
elsmurfo skrev:
pwilhelm skrev:
Förlåt mig , såg på bilden att det finns uttag för remote och med den inkopplad så justerar du 2st av inställningarna på den istället (om den har 2st rattar)för på steget så då stämmer det att bara två av fyra rattar på steget ger skillnad vid justering.Hur har du ställt rattarna på remoten då?

Remotegrejjen som jag kopplat in i kupen har jag mitt i mellan, det finns som ett mitten läge, där har jag den.

Så remoten har end 1st ratt som du då ställer volymen med , då borde alla rattar utom LEVEL på steget påverka ljudet om du vrider på dom. Har du fått till basen ännu?

Har varit ute och försökt idag, vet inte om det bara är alla andra högtalare som är för dåliga.

Det är som att jag måste få IN ljudet genom baksätena på nått vis..sad

412 Inlägg
30 januari 2006
Trådstartare
Har hittat problemet, var så att jag kom fram till att min cd spelare som sitter i en är gammal piooner och gamla Pioneer har en speciel signal som bara funkar ihop med gamla pioneer
steg.

Tack för all övrig hjälp!

Mvh Nils

Sök