japp har gjort det, varken de eller stylingkompaniet + några fler. har... tyvärr alltså, men någon som har takvinge på 850 kanske har ett hum om ifall man får göra eget eller om det finns färdigt?
Skulle misstänka de,jag har inte gjort de själv och känner inte heller någon som gjort det men jag läste detta någonstans.Det lättaste vore nog att undersöka bredd på vinge och allt sånt.Jag hoppas de blir bra iaf.Fräsh bil du har oxå!
tack jo, hittade just en på plast o son, men den kostar 1700, så ja plastar nog en för att få till det billigare.. försöka hitta en som passar vingen på bakluckan me
745/945 vinge passar perfa mot 850 sedanvingen.. Och jag har en på hyllan som ligger om det vore intressant... isf kan du PM'a
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
kolla på www.dnstrading.se dom har takvinge till 850/v70 för 1350kr med bromsljus och 980kr utan inkl monterings detaljer. Passar V70 så länge det inte är en V70N, vad nu de innebär, kanske någon här vet skulle behöva få reda på de. Passar alla 850, säger dom ivarjefall.
ok, tack får kolla runt lite inget som är intressant just nu, har tyvärr inget garage tänkt att börja kolla modeller osv. så att man kan bestämma sejh till våren tack så mycket för alla svar!