4217
Sök

Lådor med två basar?

4 Inlägg
2 februari 2006
Trådstartare
Undrar bara lite vad folk tycker om detta. Vilket är bäst, att låta båda basarna spela i samma låda eller ha en skiljevägg emellan? Jag tycker den senare varianten är bättre, men jag har inte så stor koll...smile

89 Inlägg
3 februari 2006
Hej..
I den mån det finns plats bör du ha en skiljevägg i lådan. Då får basarna bättre kontroll på utslag när de får sköta sig själva och inte bli påverkad utav den andra.. men smaken är som baken....

//Henrik

Civic VTI

781 Inlägg
3 februari 2006
olika på olika basar..

vissa spelar bra i dubbellåda. medans andra inte gör de.. är bara å fråga levrantören och sen prova sig fram

10 287 Inlägg
3 februari 2006
Nej, det spelar ingen roll. I det fall man kan påvisa skillnad så sitter
det i att man av naturliga skäl har en bättre stagad låda om man har en mellanvägg
i lådan.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Webmaster
133 Inlägg
3 februari 2006
skiljevägg!

Mvh. Tobbe

41 Inlägg
3 februari 2006
skiljevägg!

174 Inlägg
3 februari 2006
ingen skiljevägg enligt mej... den erfarenheten ja har av dubbelbasar e att de blir mer tryck utan skiljevägg... om du inte spelar basarna i stereo då... men i mono blir de bättre tycker ja...

Saab raggare : )
887 Inlägg
3 februari 2006
skiljevägg smile

Turbo.. Because Im worth it :)

21 761 Inlägg
3 februari 2006
Om man sätter skiljevägg så blir det en naturlig stagning, som flera har sagt, och det är ju ingen nackdel.

4 Inlägg
5 februari 2006
Trådstartare
Faktiskt hade jag inte tänkt på att det faktiskt stadgar upp lådan smile  Men det verkar som att de flesta har bäst erfarenhet av skiljeväggar iallafall. Tack så mycket alla // Franz

859 Inlägg
5 februari 2006
Dessa "rösta på mindre viktiga saker" trådarna klarar vi oss utan. Stagat är som de flesta sagt bättre just p g a att dom är stadigare.

MVH Theo som låser tråden.

Sök