3394
Sök

beställa från speedart. se?

14 Inlägg
14 januari 2008
Jag mailade speedart för ett par dagar sen och fick snabbt svar.
Dock skulle det ta 6-8 veckor att få hem varan jag frågade om och så länge orkar jag inte vänta tongue
Men annars verkar det vara bra och billigt smile

96 Inlägg
14 januari 2008
Tyvärr är det ju lång lev på vissa grejor.men man försöker ju att korta ner dom jobbar för fullt med det

kevlar_soul
14 januari 2008
Terazzi talar som en gud.. Speedart.se bör byta namn..

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
14 januari 2008
kevlar_soul skrev:
Terazzi talar som en gud.. Speedart.se bör byta namn..

varför byta namn det kommer ju ändå va samma företag å folk kommer ändå få reda på att det va Speedart.se från början , då är det väl bättre å visa att det inte bara är skit dom säljer:P genom alla trådar som skapas om dom så bygger ju han sakta men säker upp sitt ryckte igen smile

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

96 Inlägg
14 januari 2008
Alltså om man försöker bygga upp igen och folk inte tror på en så är det ju inte lätt
Jag kan säga som så att sortimentet har utökat rätt mycket finns mycket annat och ny sida på väg upp mycket som ska fixas och som jag sagt tidigare varför kan inte folk släppa förra drivaren? Hoppas folk kan testa sig fram och kan säga vad dom tycker ist för att prata illa om oss.

Kanske ett forum på sidan skulle göra susen?
och igår lev till kund inom en timme för han kört fast pga mig själv men skriv hur många företag som skulle gjort någe sånt?

2 911 Inlägg
14 januari 2008
Byta namn bara för det gått lite snett är fegt, mer stake i att köra vidare på gamla namnet och visa marknaden att saker har ändrats.

BMW fantast
1 172 Inlägg
14 januari 2008
klart man ska ge det en chans.. visste inte att det bytt ägare.. bara hittade sidan för ett tag sen, och la det som favorit för att där var lite godis till 200sx.. efter nå¨n månad fick man tummarna ur röven och beställde men inget svar, men som sagt visste inte det har varit ägarbyte, så jag ska testa ny betällning när jag hittat nån gosak jag är intresserad av..tongue

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

13 Inlägg
15 januari 2008
Här var visst en tråd som jag missade smile

Sök