Urk... Lika äckligt som den där kinesfilmen där dom skär i halsen på levande delfiner och låter dom ligga å förblöda medans barn går förbi på den helt nerblodade gatan utan att verka bry sig direkt.
Min respekt för det där jävla landet är så nära noll det bara går, skulle man atombomba hela skiten skulle jag bara bli glad.
säger desamma, ta japan också när vi endå e igång.. så slipper vi i väst konkurrera me dem när de gäller tex: bilar arbetskraft osv..
Ganska svårt att flå ett djur då dem är döa och helt lealösa.. Det är ju inte liksom deras fel utan det är folket som köper pälsarna!! Dem är ju säkert väldigt fattiga och vad väljer man flå ett djur på en dag eller någon minut. Det lönar sig inte för dem annars.
du de e inte alls nåt problem att pälsa en räv eller mink när den e död! bara bättre på alla vis, djuren lider inte av det å de e ju den viktigaste orsaken! men det där är ju vansinne som dom håller på med i kina! man kan med effektiva och smärtfria metoder pälsa flerdubbelt det antalet kineserna pälsar på en dag, om man gör det regelrätt! men kinesernas metod e både långsam och JÄÄVLIGT SMÄRTSAMT för djuren! skulle flå dom **** kineserna levandes om jag va där och såg detta live!
(pälsfarmning e väl redan förbjudet i sverige vad jag har förstått...men här ska de inte förbjudas, man håller inte på som kineserna..och där skulle det däremot utplånas då man inte kan följa lagar där! eller det finns väl inga..)
Urk... Lika äckligt som den där kinesfilmen där dom skär i halsen på levande delfiner och låter dom ligga å förblöda medans barn går förbi på den helt nerblodade gatan utan att verka bry sig direkt.
Min respekt för det där jävla landet är så nära noll det bara går, skulle man atombomba hela skiten skulle jag bara bli glad.
säger desamma, ta japan också när vi endå e igång.. så slipper vi i väst konkurrera me dem när de gäller tex: bilar arbetskraft osv..
Ska först säja att ja e INTE djurrättsaktivist å INTE emot pälsfarmer men detta e helt galet!
kolla in filmen på denna sida!
Länk raderad! Måste vi börjar varna dem som lägger upp länkar till sånt här skit eller?! / admin
********************** Det här är en typisk sak att i Sverige man ska inte se vad som händer i många andra länder, man ska leva i bomull utan tänka sig att en sånt sak existerar i huvudtaget men så är det inte. Det gör ont att se det, men så är det, man måste kunna leva med sannigen.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Ska först säja att ja e INTE djurrättsaktivist å INTE emot pälsfarmer men detta e helt galet!
kolla in filmen på denna sida!
Länk raderad! Måste vi börjar varna dem som lägger upp länkar till sånt här skit eller?! / admin
********************** Det här är en typisk sak att i Sverige man ska inte se vad som händer i många andra länder, man ska leva i bomull utan tänka sig att en sånt sak existerar i huvudtaget men så är det inte. Det gör ont att se det, men så är det, man måste kunna leva med sannigen.
Dumt sagt vi lever inte i "bomull", vi är mycket medvetna om vad som rör sig omkring oss. Det är bara det att vi vägrar att acceptera sådant som inte är människovärdigt.