3870
Sök

Vad är det värsta o mest plågsamma ni råkat ut för?

142 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder:
Vad är det värsta o mest plågsamma ni råkat ut för?

Mest plågsammaste jag råkat ut för är nog att dra ut en HEL nagel ur en svullen tå utan bedövning.(stämplad av fotbollsskor, så nageln shet sig).

Gooo Wide =)

16 februari 2008
det värsta som hänt mig var när jag bröt näsbenet för tredje gången (jag vart armbågad under en fotbollsmatch). näsbenet flytta sig nån cm till höger så den va placerad under ögat. det var jäklit trevlit det tongue, synd att jag inte tog nån bild....

4 554 Inlägg
16 februari 2008
låter den ligga då jag inte hittade någon tråt som stämmde med innehållet fanns värsta film bil och låttext men inte det smärtsammaste

142 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
loudness skrev:
låter den ligga då jag inte hittade någon tråt som stämmde med innehållet fanns värsta film bil och låttext men inte det smärtsammaste

Nae, håller me dig. Hittade inte någon heller smile Thx
Senast redigerat av V1C (16 februari 2008)

Gooo Wide =)

142 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
mickinho skrev:
det värsta som hänt mig var när jag bröt näsbenet för tredje gången (jag vart armbågad under en fotbollsmatch). näsbenet flytta sig nån cm till höger så den va placerad under ögat. det var jäklit trevlit det tongue, synd att jag inte tog nån bild....

O fy fan. Kan tänka mig de. Som en polare till mig gjorde, han cyklade på en cykel o knäckte framgaffeln. Slog i näsbenet i styret så han knäckte det. Han såg ut som en kines. Svullen o jäklig i hela ansiktet.

Gooo Wide =)

4 506 Inlägg
16 februari 2008
loudness skrev:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=59983

Vet inte vad det är då rikigt. kanske inte klassas som samma? smile

Inte för att jag vill klanka ner på ngn på ngt vis.
bara följer instruktioner.
Senast redigerat av _Wallis_ (16 februari 2008)

Kan du andas kan du dö.

142 Inlägg
16 februari 2008
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
loudness skrev:

Vet inte vad det är då rikigt. kanske inte klassas som samma? smile

Jo det gör den säkert. Moderatorn får göra som han tycker. Ifall han vill ta bort denna lr behålla. Spelar ingen roll för mig. MVH smile

Gooo Wide =)

1 353 Inlägg
16 februari 2008
Bröt axeln och försatte nyckelbenet helt ur led för rätt precis ett år sen nu.

Åkte bob/snowracer i en slalombacke(ja, vi hade tillstånd att vara där) och hade vallat skidorna på den ordentligt så det skulle gå fort smile

siktade in mig på ett hopp, som var något större än vad det såg ut som uppeifrån backen,
flög sisådär 2-3 meter högt och 5 meter långt, fick framåt vikt/lut i luften och slår ner med rak arm med fronten först.

sen är det blackout, svimmade nångång därefter, kunde inte röra armen på över en vecka.

There's no replacement for displacement

4 554 Inlägg
16 februari 2008
låser väl denna och hänvisar till tråden som wallis lyckades hitta den rackaren:P

Sök