4364
Sök

vart får man tag på vita mätartavlor???

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 februari 2007
Trådstartare
hej jag undrar vart man får tag på vita mätartavlor till en ford sierra -91... eftersom belysningen kommer bakifrån så går de ju inte att göra egna tavlor för då får man inte till belysningen å därför undrar jag ifall de är nån som vet vart man kan få tag på riktiga vita mätartavlor till en sierra????

tacksam för svar smile
Senast redigerat av volvo_glenne (1 februari 2007)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Svindåre
1 433 Inlägg
1 februari 2007
http://www.knracing.se/birbalager.htm

Där har du big_smile kolla på ford... de har till en sierra 1990>  820 kr... saftigt! lol
Senast redigerat av ErskPersk (1 februari 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
6 februari 2007
Trådstartare
jo de va lite dyrt, sen så går cossie mätarna till 260km/h och 2,9:a mätarna går bara till 240km/h så de skulle bli fel med sånna men tack endå smile

nån annan som vet nånting?! smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Tro mig det går att köra fortare än 110:)
215 Inlägg
6 februari 2007
Gör egna å klistra dit å sedan drar du om kabeln till ljuset till en litet neon rör eller liknande som siter framför mätaren.. hadde så i en av mina gamla audi 100..
Vart riktigt bra..

Jag kör traktor:)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 februari 2007
Trådstartare
joo iofs men jag skulle vilja ha orginal belysningen kvar smile

59 Inlägg
12 086 Inlägg
24 februari 2008
Leta i england, hittade fkt mätare där i kmh för ett tag sen jag jag funderade på att köpa. Men sket i de. Tror de vart 300kr med frakt ca. Kolla igen, ebay

Sök