3526
Sök

behöver hjälp me min gammle dator :P

Slav
1 454 Inlägg
8 mars 2008
Simplast är att köpa en ny om den är från 99, då är det inte lönt att lägga tid och energi på den.. försök att behålla hdd om du har mkt saker du vill behålla. kan ju köpa en dator idag komplett (utan skärm mus och t-bord eftersom du har det) för typ 2-3 K smile beställde själv massa komponenter igår för att bygga en ny värsting maskin big_smilebig_smile

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

2 600 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
man kan ju säga att den är som en backupp dator i fall nån av vårans andra datorer säger upp sig tongue  men klat den är gammal och så men kostar det pengar me en ny så ska fösöka att sparka igång den:P men jag kommer inte slänga utt pengar på den utan försöker me enkla medel om man säger så .

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
så nu ha jag fått igång den drog ur batteriet en stund och sen starta de jag upp den utan ett av minnen och så gick den igång. felet va minnet vet inte varför den krånglade me det. men minnet va det. men nu så funka den me båda i så problemet löst smile tack för all hjälp.

gör som jag kör gubba racer=)

27 Inlägg
20 mars 2008
fan vad bra jag är, löste den gåtan direkt smile

Sök