3161
Sök

EU och hojar.

blacken
21 mars 2008
Trådstartare
Heja EU, demokratins högborg, Den som "värnar" om individen, om individens "rätt" till ett eget liv, att respektera mångfald, osv,osv sad

http://www.bike.se/content/2455/

9 108 Inlägg
21 mars 2008
haha ja det kommer nog hända smile

1 079 Inlägg
21 mars 2008
Snart får man inte gå utanför dörren för det är för farligt... sad

blacken
21 mars 2008
Trådstartare
Syst3m skrev:
Snart får man inte gå utanför dörren för det är för farligt... sad

Dom har det säkert på sin agenda "förbjud ytterdörrar, dom lockar folk att gå ut och det är farligt". big_smile

Fotograf
88 Inlägg
21 mars 2008
jag skulle vara bland dom första som skulle slänga regplåten ( om jag hade ngn ) och åka i alla fall.
Förbud skulle bara göra att alla skulle i princip överskatta sin egen körförmåga och försöka dra snuten med en hel del olyckor som följd...

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

Muttley
21 mars 2008
Trådstartare
de lär aldrig att hända. de har väl varit uppe fantastiskt många år.
och de lär bli enormt mycket demonstrationer. bråk och ja jävla de hade jag aldrig vågat tänka på. med tanke på alla dessa större mc klubbar som kommer att bli riktigt sura smile

far min skulle bara skrattat åt detta. precis som jag gör .

haha.
lita inte på sådant möög

9 108 Inlägg
21 mars 2008
MC klubbar är nog det minsta att oroa sig för, tänk vad MC-tillverkarna kommer säga.

RS
886 Inlägg
21 mars 2008
Haha var det löjligaste jag hört big_smile Kommer aldrig hända tror jag.

Focus RS

Sleeper
3 084 Inlägg
21 mars 2008
HAHAHAHA Aprilskämt eller jahapp en lag till som ska brytas big_smile

Fast det har vart likadant sedan 80 talet så inte är det någon nyhet att politiker vill förbjuda MC..
Senast redigerat av Sushikocken (21 mars 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Muttley
21 mars 2008
Trådstartare
de kommer inte gå att förbjuda mc i europa. de är ju en av de största hobbies som finns på sommar tiden ju. för de som kör så klart.

blacken
21 mars 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
de kommer inte gå att förbjuda mc i europa. de är ju en av de största hobbies som finns på sommar tiden ju. för de som kör så klart.

Visst låter det som en "skröna" typ "förslag 13" på 70 talet, men det är ju EU:s muppar som är inblandade i det hela. Och dom kan vara hur bortkopplade som helst, kolla "the gun ban" som England införde trots att det var en mycket stor intressegrupp som blev berörda av den.  Lite orolig blir man..

Muttley
21 mars 2008
Trådstartare
blacken skrev:
tkd_rille skrev:

Visst låter det som en "skröna" typ "förslag 13" på 70 talet, men det är ju EU:s muppar som är inblandade i det hela. Och dom kan vara hur bortkopplade som helst, kolla "the gun ban" som England införde trots att det var en mycket stor intressegrupp som blev berörda av den.  Lite orolig blir man..

ja visst är de synd om de nu kommer hända. men inte slutar man upp med ett sådant stort intresse. finns för stor grupp för att kunna stoppa mc i eu.
så jävla blåst att stoppa de överhuvudtaget.

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
21 mars 2008
Jaa, vart är världen på väg? MC är farligt, förbjud dom! Många kör Snöskoter i fyllan&dödskraschar å tjuvjagar, förbjud dom! Lastbilar är inblandade i så många olyckor så dom ska förbjudas! 
Yrkeschaufförer straffas redan idag hårdare för skitsaker än vad många andra gör för betydligt allvarligare saker...

Finns väl bara en sak att göra, visa politikerna å EU att vi inte tar vad skit som helst, utan protestera högljutt å demonstrera...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

Sök