3789
Sök

Reparation av glasfiberdelar?

GT-Driver
88 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Hallå! smile
Det är så att jag har lagat lite sprickor och dyl på en kjol och en vinge i glasfiber med hjälp av vanligt glasfiberspackel, men det lyckas alltid spricka upp igen. Finns det någon som har lite tips på andra metoder man kan laga sådant här, eller bra spackel eller produkter som ni kan rekomendera till att lösa mitt problem?

Regards/ LeviST ;)

Lite överallt..
612 Inlägg
31 mars 2008
Lägg på nytt glasfiber?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

1 813 Inlägg
31 mars 2008
köp glasfiber matta på tex biltema micro lr nått sånt och sedan sådant du penslar över detta så gör du det på sprickan lägg en bra bit inte bara i själva sprickan lägg som en stor 4 kant runt där det e kast.. lr så lägger du en stor jävla kladd från insidan med glasfiberspackel så lär det aldrig spricka igen för insidan syns det ju inte ändå wink

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Lite överallt..
612 Inlägg
31 mars 2008
dj_padde skrev:
köp glasfiber matta på tex biltema micro lr nått sånt och sedan sådant du penslar över detta så gör du det på sprickan lägg en bra bit inte bara i själva sprickan lägg som en stor 4 kant runt där det e kast.. lr så lägger du en stor jävla kladd från insidan med glasfiberspackel så lär det aldrig spricka igen för insidan syns det ju inte ändå wink

Antar att du menar att han ska lägga glasfibermattan på insidan kjolen?

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Sök