4200
Sök

Vem vill dejta min killkompis?

69 Inlägg
19 mars 2008
Biiatchen skrev:
Mackanol skrev:
Biiatchen skrev:
hehe börjar digga denna tråden! kanske får lägga uppp en egen sida "fröken söker bilnörd" hahaha wink

phille!! den rätta dyker snart upp vem vet kanske redan finna framför dig men du har kanske inte fattat smile jasså var d du som man i olyckan i helgen?? sjl höll jag på att smascha väggen nere i hamnen när min bil fick för mkt spinn  kanske hade olja på däcken wink hehe ....hahaha måste sett mig jag körde ner cabbat där hela den kkvällen big_smile folk måste verkligen ha skrattat åt mig smile

det kan du ge dig på wink men det såg ju trevligt ut med nercabbat

haha såg du accidenten eller bara såg när jag körde ner cabbat?? hehe smile

hehe ja, det var jag som hånglade med räcket uppe i svängen tongue jag hann med 2 repor iaf tongue
mackanol var väl snubben som filmade när jag körde mina 2 repor har jag för mig.
söker du en bilnörd? hej hej *vinkar* wink tyvärr har jag inte den rosa mössan kvar... tongue
att du körde nercabbat spanade jag på wink var svårt att missa en söt brunett i en cab mitt i vintern... wink

367 Inlägg
20 mars 2008
philleHBG skrev:
Biiatchen skrev:
Mackanol skrev:

hehe ja, det var jag som hånglade med räcket uppe i svängen tongue jag hann med 2 repor iaf tongue
mackanol var väl snubben som filmade när jag körde mina 2 repor har jag för mig.
söker du en bilnörd? hej hej *vinkar* wink tyvärr har jag inte den rosa mössan kvar... tongue
att du körde nercabbat spanade jag på wink var svårt att missa en söt brunett i en cab mitt i vintern... wink

wink)

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

2 079 Inlägg
20 mars 2008
philleHBG skrev:
Biiatchen skrev:
Mackanol skrev:

Kanske såg det hela, kommer iaallafall ihåg att din bil ryckte till helt plötsligt när jag stog där å glodde smile
och jao det var väl jag som filmade din fine hoj big_smile blev ju lite kär i den tongue fan skulle fångat olyckan, hade varit ganska skoj å se på wink

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

367 Inlägg
20 mars 2008
Mackanol skrev:
philleHBG skrev:
Biiatchen skrev:

Kanske såg det hela, kommer iaallafall ihåg att din bil ryckte till helt plötsligt när jag stog där å glodde smile
och jao det var väl jag som filmade din fine hoj big_smile blev ju lite kär i den tongue fan skulle fångat olyckan, hade varit ganska skoj å se på wink

jo det rök till rätt bra hehehe men inget hände bil e fin å hel men en aning smutsig kansek hehe smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

373 Inlägg
20 mars 2008
hehe shysst tråd big_smile  Vem vet det kanske funkar riktigt bra med match making via garaget? Får la precis som Biiatchen slänga ut en krok fast dock... Volvo tös söker volvo grabb tongue

Meister
6 763 Inlägg
20 mars 2008
VolvoHanna skrev:
hehe shysst tråd big_smile  Vem vet det kanske funkar riktigt bra med match making via garaget? Får la precis som Biiatchen slänga ut en krok fast dock... Volvo tös söker volvo grabb tongue

Du får säkert massor av svar här. Verkar finnas hur mycke kåta Volvoraggare här som helst hmm

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
20 mars 2008
VolvoHanna skrev:

Förbered dig på att få en hel hög med snuskiga och smutsiga PM säger jag bara big_smile

373 Inlägg
20 mars 2008
_ZooN_ skrev:
VolvoHanna skrev:

Förbered dig på att få en hel hög med snuskiga och smutsiga PM säger jag bara big_smile

hehe jag kan nog svara för mig så de e lungt.. cool

2 079 Inlägg
21 mars 2008
Biiatchen skrev:
Mackanol skrev:
philleHBG skrev:

jo det rök till rätt bra hehehe men inget hände bil e fin å hel men en aning smutsig kansek hehe smile

det är allt annat än vad man kan säga om min bil nu efter att den har varit i diket två ggr på samma kväll nu wink som tur var överlevde alla smile
hur går det med tjejsökandet phille? big_smile går det vägen så kanske detta blir ett nytt sätt att leta tjejer/killar på tongue
Senast redigerat av Mackanol (21 mars 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Forummoderator
26 349 Inlägg
21 mars 2008
philleHBG skrev:
Freddeponken skrev:
phille om jag ska vara helt ärlig så tänder jag lite på din mössa! Sen har du ju en grym G-ride också så visst skulle det vara härligt med lite mys i den?

haha ja, varför inte..? tongue jag är inte den som är den direkt... tongue
förresten, bilden på mig i mössa är tagen en dag när jag var väldigt bakfull och odräglig för ca 2 år sen eller nåt. jag och polaren hade lite skoj i hans mors butik och han råkade ha med sig kameran också... hehe. hur snabbt kan du vara nere i soliga södern..? wink

Jenny:
låter bra det! tur att du lägger ner tid på det iaf, för efter ca 4 år av celibat så är man rätt van vid singellivet faktiskt. förresten, du får nog mer uppmärksamhet än vad jag får iaf, men så är det när man är tjej på ett pojk-dominerat forum wink

och förresten, det där med "köp & sälj" som någon nämnde ovan (hummer89 ?) , ja varför inte..? tongue finns väl säkerligen någon som vill ha en sexslav nånstans i vårt avlånga land.. tongue förresten så är jag medlem på dejtingsidor sen ett bra tag tillbaka, men det ger inte så värst mycket. jag tar inte åt mig åt saker sålänge någon inte personligen trakasserar mig, min familj eller någon av mina vänner. hittills så har ingen gjort det, så jag tar det som vanligt med en klackspark wink

Jadu jag säger bara lycka till..och fyra år är väl fan ingenting? Herregud..jag har varit
singel hela mitt liv jag men inte går världen under för det? Hon kommer ska du se smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

69 Inlägg
1 april 2008
Mackanol:
haha tjejsökandet? det går rätt åt pipan... tongue
ingen vill ha en normal kille. man ska ju vara vältränad, se ut som en luffare med sitt halv orakade ansikte, svindyra kläder, fet klocka, senaste mobilen i guld, en frisyr och hårprodukter som kostar som en bra bil och allt det där, vara ett svin mot tjejerna och behandla dom som trash... tydligen. en vanlig kille som kan offra nästan allt för göra rätt saker i livet och som värdesätter vänner, familj och sin käresta, har ett normal-betalt jobb, dricker väldigt sällan, har humor och försöker njuta av livets goda stunder är tydligen inget som är intressant i dags-läget. jag får väl vänta tills alla korkade bimbos ifrån program som "Big Brother" har blivit ute och den "normala" killen står högst i kurs igen. det lär väl inte dröja mer än 20-30 år innan normal-killen är poppis igen... hmm

AirOne:
skönt att du tar det på det sättet och jag önskar dig all lycka i världen!
jag själv ser mina vänner och deras respektive nästan varje dag och jag vill också uppleva saker och ting tillsammans med någon, ha någon att prata med när jag kommer hem eller när hon kommer hem och allt det där. men en sak jag är riktigt trött på är just: "hon kommer ska du se"... absolut inget illa menat mot dig eller någon annan, men just den kommentaren får jag höra väldigt ofta och är så sjukt trött på att höra det hela tiden. varför ska hon komma till mig? kan inte jag komma till henne istället..?
och när jag köpte min lilla älskling (hojjen) så efter ett tag kom jag på att tjejer brukar ju gilla killar på hoj, men inte fan hjälpte det... tongue dom enda som har blivit imponerade utav mig när jag har kommit körandes har varit små-pojkar som vinkat åt mig och försökt vifta åt mig att köra på bakhjulet... vad har jag missat? tongue

_ZooN_:
skulle inte du skicka snuskiga PM till mig..? wink

VolvoHanna:
du lär nog lyckas bättre än vad jag gör på detta... smile och förresten, ville bara uppmärksamma dig om att "EclipseJenny" (har jag för mig att hon heter) la upp denna tråden, inte "Biiatchen". smile

Biiatchen:
så som du verkar vara, trevlig d.v.s., så borde du inte ha några bekymmer med att hitta någon kille..? :)förresten så har jag hört ett visst rykte ifrån en gemensam vän om att du ska vara lite halv-galen också. jag vet inte inom vad, men så som jag tolkade det så lät det som något vi hade gemensamt smile tongue

583 Inlägg
1 april 2008
philleHBG skrev:
Mackanol:
ingen vill ha en normal kille. man ska ju vara vältränad, se ut som en luffare med sitt halv orakade ansikte, svindyra kläder, fet klocka, senaste mobilen i guld, en frisyr och hårprodukter som kostar som en bra bil och allt det där, vara ett svin mot tjejerna och behandla dom som trash... tydligen. en vanlig kille som kan offra nästan allt för göra rätt saker i livet och som värdesätter vänner, familj och sin käresta, har ett normal-betalt jobb, dricker väldigt sällan, har humor och försöker njuta av livets goda stunder är tydligen inget som är intressant i dags-läget. jag får väl vänta tills alla korkade bimbos ifrån program som "Big Brother" har blivit ute och den "normala" killen står högst i kurs igen. det lär väl inte dröja mer än 20-30 år innan normal-killen är poppis igen... hmm

Du är nog inte medbveten om hur rätt du har. Drömprinsarna för tjejerna idag är sådär. Dom vill inte ha skötsamma grabbar som försöker göra de bästa av livet.

Önskar dig lycka i sökandet iaf smile

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

69 Inlägg
1 april 2008
Skyline_dennis skrev:
Du är nog inte medbveten om hur rätt du har. Drömprinsarna för tjejerna idag är sådär. Dom vill inte ha skötsamma grabbar som försöker göra de bästa av livet.

hehe jo, jag är medveten om det. men frågan är om hur pass medvetna tjejerna är om det? roll
jag försöker hålla inne mina åsikter om samhället, människor, media och alla problem man möter dagligen som en vanlig person i detta samhället, så jag får väl skapa en egen tråd om detta istället för att besudla EclipseJenny's tråd tongue wink

EclipseJenny
7 april 2008
Trådstartare
philleHBG skrev:
Skyline_dennis skrev:

hehe jo, jag är medveten om det. men frågan är om hur pass medvetna tjejerna är om det? roll
jag försöker hålla inne mina åsikter om samhället, människor, media och alla problem man möter dagligen som en vanlig person i detta samhället, så jag får väl skapa en egen tråd om detta istället för att besudla EclipseJenny's tråd tongue wink

Du får skriva vad du vill i denna tråden, den e din kompis!!! Ska vi dra ner på stan o ragga upp nån till dig, du väljer o jag går fram o ställer frågor?

2 079 Inlägg
7 april 2008
philleHBG skrev:
Mackanol:

jag är medveten om detta, har samma problem själv;) just nu försöker jag nästan dagligen charma tjejerna i Mcdonalds drive in på eurostop, hehe, får lite glada blickar ibland smile

268 Inlägg
7 april 2008
Mackanol skrev:
philleHBG skrev:
Mackanol:

jag är medveten om detta, har samma problem själv;) just nu försöker jag nästan dagligen charma tjejerna i Mcdonalds drive in på eurostop, hehe, får lite glada blickar ibland smile

Ja även jag är medveten om detta problem, när blev det fel att vara normal? hmm. aja tongue.. det där med att åka till mcdrive'n varje dag låter som något som blir dyrt i längden wink. men söta flickor på eurostop eller? kanske man ska svänga inom där nån fredag när man ändå är i Halmstad lol

3 113 Inlägg
8 april 2008
förlåt men är det bara jag som har tyckt att detta är något för "match.com" (eller någon annan dejtsajt) från första början?

Semper Fi

285 Inlägg
8 april 2008
Har folk så svårt att acceptera att att det är en tråd som inte handlar om bilar kanske dom inte skulle gå in på off-topic.

Sen när man ser vissa saker så kan man förstå varför vissa är singel.

Som jenny skrev

Du får skriva vad du vill i denna tråden, den e din kompis!!! Ska vi dra ner på stan o ragga upp nån till dig, du väljer o jag går fram o ställer frågor?

vem kan vara intresserad av en kille som skickar fram ens tjejkompis istället för att gå fram själv ??
känns lite  hej jag går i andra klass. får min kompis chans på dig.

en satans jävla Volvo.

543 Inlägg
8 april 2008

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

Administratör
11 915 Inlägg
8 april 2008
Det har gått lite långt det här nu. Utdrag ur reglerna:

§3 När du postar (gäller forumet)
• Välj en rubrik som tydligt visar vad tråden handlar om och följ rubrikanvisningarna som hittas i en klistrad tråd i varje forum. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna kommer att låsas eller raderas utan förvarning.
• Trådar och inlägg skall skrivas i för ämnet lämpligast forum.
• Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök