3904
Sök

Äntligen köpt 22",are !!!!

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
fan va många positiva människor de finns... "cruise on cruisers" tongue

Inspiration comes standard

Elektriker/Montör
534 Inlägg
6 april 2008
MikeAero skrev:
Kommer att bli sjukt fett!Original ser ju nästan löjligt ut på även om det bara är 18" eller vad är det? Skall man hårddra detta med olagligt eller inte så kör han isf redan olagligt med 22" oavsett vilka däck som sitter på!!! Eftersom det är helbilsgodkännande på! Sen kraften skiter man väl i då man åker med 22" Bling-Bling! Cruisa som du skrev är det som gäller!

Finns ju undantag vad du får göra på en helbilsgodkännd bil... Ett exempel är att byta hjul. OM dom håller sig innom 5% av rullomkretsen...
Men fy fan vad nice det kommer bli... Bilder sen va??=P

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
självklart, ska byta dom på pärs däckservice i tranås så han ville ha lite bilder med så nästa vecka förhoppningsvis så kommer  de lite bilder !

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
11 april 2008
Trådstartare
helvete skulle fått fälgarna ida. åkte till däckservicen där dom skulle monteras, då sa han att de inte kommit. jag ringde Schenker o frågade vart fälgarna e då sa hon att dom är kvar i helsingborgs termilen då dom inte fick plats i lasten så dom tar det nästa vecka.... hur fan kan man inte veta att 22" fälgar kommer ta lite plats ? vafan lastar dom grejerna i kombibilar eller ? aja dåligt planerande... efter lite skrik och tjas så garanterade hon att dom är hos mig måndag morgon... hoppas de !

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
fälgarna e här big_smile dom monteras just nu så bilder kommer i veckan big_smile

Entreprenör
1 286 Inlägg
14 april 2008
Schysst! Lägg upp bilder ASAP smile

En kille i Jönköping (riskok) har 24" fälgar på sin Dodge...
http://www.zatzy.com/attachments/projekt/56919-riskok-dodge-magnum-srt-8-pimp-mobil-riskok344.jpg

DET är fett smile

// Niklas Johansson

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
14 april 2008
Trådstartare
snyggt som fan... kanske lite guppigt bara.. men ja har lagt upp lite bilder på mina nu... måste ta riktiga när ja har mer tid men iaf litet smakprov.. bilen ska även sänkas senare..

Sök