3073
Sök

Hade ni vågat köpa en billig 4 hjuling?

Skaune
15 maj 2008
Trådstartare
Tjenare!

Satt och funderade på om man skulle införskaffat sig en 125:a typ crm o bara fisa runt på stan med, men så dyker det upp sånna här 4 hjulingar överallt som får köras på b kort o kostar inget? nån som har erfarenhet av dessa? e de nått o ha? eller e de kanske bara lite pinsamma? roll

http://www.blocket.se/vi/16397981.htm?ca=23_11_s

DFFL
9 020 Inlägg
15 maj 2008
Äsch, 10000kr och du har säkert skitball med den.

Köp!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
15 maj 2008
En kompis hade en liknande maskin, ser ut å kunna vara samma till å me, å den var inge vidare... Kan inte påstå att den gick nåt vidare bra, däremot så jäklades den lite grann under den korta period han hade den, å alla tillstymmelse av kvalitet verkade vara kvarglömd på fabriken...
Skulle helt klart mycke hellre köpt en lätt mc...

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

10 Inlägg
15 maj 2008
nej det hade inte jag gjort iaf. ser ut som nåt kinaskit.

Skaune
15 maj 2008
Trådstartare
racegrejjs skrev:
nej det hade inte jag gjort iaf. ser ut som nåt kinaskit.

tror de e från kina o taiwan. men saken är ju den att tydligen så hade just denna återförsäljaren ingen riktig butik utan det var bara postorder o köpa nått sånt utan ens ha sett den live, nä jag tror själv jag hoppa över! blir nog till o ta A -lappen o skaffa nån offroadare/sm istället.

4 554 Inlägg
15 maj 2008
va ligger en sån på i försäkring tro?

Meister
6 763 Inlägg
Skaune
15 maj 2008
Trådstartare
loudness skrev:
va ligger en sån på i försäkring tro?

Det stod nått på hemsidan om 1600 helförs per år, men de e ju så individuellt, så man kan ju knappast gå efter det, sen finns inge regnr o gå på heller.

44 Inlägg
15 maj 2008
Billigt kinaskit.
Nej, jag hade inte köpt. Går ju bara sönder efter nån månad.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
15 maj 2008
Blow_Me skrev:
Billigt kinaskit.
Nej, jag hade inte köpt. Går ju bara sönder efter nån månad.

gud vad många som har fördommar mot Kina..

Meister
6 763 Inlägg

Sök