Den är riktigt stilren iaf, det kan ingen ta ifrån dig Millen! Och en 3000 24V får det att vattnas i munnen på en gammal Opelräv som mig. Helt rätt! Du kan väl spela in lite ljud från den när du varvar lite? Opels sexor låter sexigt.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jag och Bratten ska ut och filma lite nästa vecka är det tänkt, det kanske äntligen blir en uppföljare på galen burnis om den orkar spinna med 18" hjulen
Klart den orkar dra loss hjulen. Det är ju en OPEL! EDIT: Min är elektroniskt handikappad så den "får inte" dra loss. :'(
Jo den förra spann ju utan problem med 275or bak och mycket tyngre fälgar så det ska nog vara lugnt
Jag fick förresten reda på igår att styrboxen med chippet som sitter i den vita nu faktiskt är exakt samma box som jag hade i min förra Omega Sålde av det till en kille för två år sedan när jag skulle ha i kompressorn, som i sin tur sålt vidare det till den vitas förrförra ägare, opelvärlden är allt bra liten
Kan vara lugn! Många delar som är samma. Lite OT, men min förra Vectra, en 97'a. Jag började få dåliga bromsbelägg bak och hade inte råd just då att köpa nya. Jag kollade genom mina lådor med delar till Rekord C. Fann ett par belägg till en 67'a och jämförde. 99% IDENTISKA! Behövde bara fila upp hålen till pinnarna ca 2mm för att få dom att passa utan problem. Så kan jag informera att tändningslåsen på Ascona B och Vectra A är likadana förutom att nycklarna ser olika ut.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.