3729
Sök

BMW M3 E92 -08. FETT Stereobygge! 7km på mätarn!!! UPPDATERAD!

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
18 mars 2008
Det blev ju aldeles underbart bra med BMW:n!! Och vectran va ju döhet!! Stort Plus!

//Pontus

Ableton Live

Galen
849 Inlägg
18 mars 2008
Ska bmw låtas ut på elmia?
Riktigt fint bygge!

Min bmw 325 touring som ska sugtrimmas! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=191202

Smurfen
103 Inlägg
19 mars 2008
http://212.63.204.54/gallery/archive/47512/282901_phwc6q.jpg

4" PRS i orginal högtalarhål i dörrsidorna med Specialfrästa aluminiumringar av Smurfen!

Dessa blev ju nästan bättre än jag själv trodde!

Vw Freak...
Längtar till BUG RUN

101 Inlägg
19 mars 2008
opeln var som tidigare sagt. sjukt snygg :o

Avstängd
1 714 Inlägg
elektriker
591 Inlägg
27 mars 2008
ruskigt snyggt de blir big_smile
Måste bara höra ifall gallren till högtalarna är original eller om ni gjort dem själva, har nämligen ett likadant 6,5" kit men där var det bara med fula nätgaller.

Kul att ni gjorde likadant som mig med diskanterna i framdörrarna, fast jag klädde i vinyl men ska göra om och lacka istället smile

Mvh

---------------> Kimpan

8 156 Inlägg
28 mars 2008
_kimpan_ skrev:
Måste bara höra ifall gallren till högtalarna är original eller om ni gjort dem själva, har nämligen ett likadant 6,5" kit men där var det bara med fula nätgaller.

Kul att ni gjorde likadant som mig med diskanterna i framdörrarna, fast jag klädde i vinyl men ska göra om och lacka istället smile

Mvh

Det står ju att det är specialfrästa aluminiumringar, så man kan ju misstänka att dom 3 pinnarna på aluminiumringarna också är hemtillverkade. Blev i vilket fall riktigt snyggt!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

126 Inlägg
29 mars 2008
_kimpan_ skrev:

Mvh

Gallren är Pioneer orginal galler, vet dock inte varför dom inte satt på våra kit. sjukt mycket snyggare hur som helst big_smile
Hittar dom inte att beställa separat på Pioneer.se

Alias Kotten
74 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
FK-R skrev:
_kimpan_ skrev:

Mvh

Gallren är Pioneer orginal galler, vet dock inte varför dom inte satt på våra kit. sjukt mycket snyggare hur som helst big_smile
Hittar dom inte att beställa separat på Pioneer.se

Dom gallerna följer inte med kittet. Man får beställa dom separat. Ska vara sånna galler till 5,25" arna i dörrarna med. Men dom har inte kommit än, tråkigt nog. smile

Autosound Nyköping
www.autosound.se

126 Inlägg
29 mars 2008
ok... Jag undrar om ni kommer hålla er till slutna lådor till basarna eller kommer ni bygga med portar upp genom hatthyllan? Jag spelar 4 st 10" Pioneer i min M3a med slutna lådor men skulle gärna få in lite mer av trycket i coupén. några bra tipps?

Alias Kotten
74 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
Här finns bilder på bilen färdig smile http://www.garaget.org/?car=95419

Autosound Nyköping
www.autosound.se

Sök