Var nere på ringen i helgen och tog lite bilder. Tyvärr tog batterierna slut till kameran så det blev inte så många som jag tänkt. Är inga proffsbilder direkt, men jag hoppas de duger.
HAHA...Att tyskland ochså har Lidl:D*skämt*. Det verkar inte vara så bra kvalitet på Koenigsegg. I den nya gumball filmen är det en ccx som går sönder hela tiden
Riktigt bra bilder du har fått med:P. Men man undrar ju lite, vad åkte du i? Focusen?
Är detta en "normal" dag på ringen med så många lyxiga bilar eller vart det något speciellt?
Nej, det var en helt vanlig lördag på ringen. Kryllar av superbilar där nere, fanns överallt. På kvällarna såg det ut som en gata i Monaco utanför restaurangerna. Porschar, Ferraris och allt möjligt.
Freddye skrev:
Men man undrar ju lite, vad åkte du i? Focusen?
Nope, ST:n fick stanna hemma den här gången. Tog flyget ner och hade hyrbil. Men nästa år åker jag ner och kör ett par varv med bilen.
Fick dock en åktur i en banpreppad Suzuki Swift med bur och hela kittet. Jäklar vad den bilen gick bra. Går att hyra i två timmar för 149 euro.
Det värkar värkligen skoj att bara vara där o titta. Får ta en tripp dit nästa sommar kanske?
Ja, jag var nöjd redan första dagen när man stod vid insläppet och kollade in alla bilar som åkte förbi. Och parkeringen är inte helt fel den heller. Så jag rekommenderar verkligen alla bilintresserade att bara åka ner och kolla nån helg.
Kanske ska styra upp nån garaget.org-helg där nere nästa år?