Vilket märke man väljer spelar ingen roll, moderna crossar är så bra så välj den du gillar istället. Men om du endast ska motionsåka så köp dig en större maskin. 125 tröttnar du för fort på, det lovar jag..
Vilket märke man väljer spelar ingen roll, moderna crossar är så bra så välj den du gillar istället. Men om du endast ska motionsåka så köp dig en större maskin. 125 tröttnar du för fort på, det lovar jag..
Hehe okej det börjar nu luta åt att bli en Yamaha YZ 250cc 2takt -02 vad tror ni om det?
// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
Sen på vilket sätt ska du köra? Ska du köra ren crossbana? Eller mer enduro i skogen? Ja kör lite både men dock mest i skogen, super nöjd me crf250 lite "snällare" me 4 takt i skogen...
Jag har en YZ 250cc -94. Har så roligt med den att jag vägrar sälja den förrän jag skaffat mc-kort Grannpolarn hade en YZ 125cc -92 som gick som fan den oxå. Men som andra redan sagt, sikta på en 250cc 2-takt!
Sen på vilket sätt ska du köra? Ska du köra ren crossbana? Eller mer enduro i skogen? Ja kör lite både men dock mest i skogen, super nöjd me crf250 lite "snällare" me 4 takt i skogen...
Kommer bli mest bana, vi håller på att bygger en egen crossbana hos 250cc crossåkaren:P, sen kommer det nog bli lite skog också, men mest bana för det gillar ja mest.
Jag har en YZ 250cc -94. Har så roligt med den att jag vägrar sälja den förrän jag skaffat mc-kort Grannpolarn hade en YZ 125cc -92 som gick som fan den oxå. Men som andra redan sagt, sikta på en 250cc 2-takt!
Okej, jo det kommer nog bli en YZ 250cc låter bäst det.
Tack för alla svar///Nazty
Hade en Yamaha YZ 125, riktigt skön att köra om du jämför med Kawasakis 125:or som känns så stora och klumpiga, Honda och KTM är dock också riktigt sköna att köra, men ja hade gått på Yamaha utan tvekan..