Beställ aldrig något från denna inkompetenta bluffbutik, jag beställde grejer i början av December, med en veckas leveranstid, efter två veckor skickade jag ett mail och frågade var grejerna var, fick svaret "kommer nästa vecka", en månad efter det, och flertalet "kommer nästa vecka" senare så avbeställde jag grejerna...
Då de hade ringt mig dagen efter att jag beställde och sagt att det blev snabbare leveranstid om jag förbetalade, och dum som man var så gick man på detta och förbetalade, och nu efter att jag avbokat så kommer problemet att få dem att återbetala, vilket visar sig vara svårare än jag hade hoppats...
Nu, i slutet på Mars / början på April så har jag fortfarande inte fått mina pengar, jag har fått flera "Oj har vi missat detta, men det är åtgärdat nu" mail, men de ljuger mig rakt i ansiktet för dem har inte betalat något, förstår dem inte att jag kommer märka efter ett par dagar att de inte har skickat mig några pengar? Helt värdelöst... Jag har anmält dem via blocket, det fick lite fart på dem men dem fortsatte att ljuga om att de "just betalade" och "pengar kommer snart", det enda som är kvar nu är att polisanmäla, och jag hoppas att blocket hjälper mig med det...
Hur som helst, HANDLA INTE AV SWEDEN AUTO LIGHTS för den där Henric verkar vara världens skojare!
Får se när mina pengar kommer, antar att det måste göras en polisanmälan innan dem förstår att de ska betala tillbaka, de verkar ju inte bry sig om sitt rykte eller att få fler kunder iallafall...