4155
Sök

Styling tips till golf MK2

VW GOLF MK2
28 Inlägg
10 september 2008
Trådstartare
Hejsan, ja rubriken säger ju det mesta. Men lite mer detaljrikt så undrar jag över lite tips man kan göra för att "styla" t.ex. min golf MK2a GRATIS eller billigt, langa på mig tips!
Bilder på min bil finns på min andvändare, tipsen ska inte dra med sig några 2or på besikningen eller orsaka så att farbror blå blinkar in mig vid väg kanten;)

tacksam för svar! MvH Viktor Larsson

Får du sladd i 180km/h får du skylla dig själv.

508 Inlägg
10 september 2008
Om vi börjar bakifrån så ett snyggare utblås skulle sitta snyggt Borde ju finnas billigt på någon skrot, sedan har vi låset på bakluckan där målar man se det blir rött och även rostfläcken, sen tar du bort där det står Golf, sedan skulle du sätta på ögonlock fram eller en hel kant vad det nu heter över lysena men det tyckte inte polisen om för dom gick över lysena men besiktningsmammen sa inget och jag frågade även om det och han sa det var en grinig polis jag träffat smile Och ta bort VW Märket i grillen , kanske måla grillen röd kanske skulle bli snyggt .

Det var lite jag hade som du kan fixa till sedan behöver man ju inte sminka en golf 2 för dom är ju snygga som dom är smile

Du kan ju ta en titt på min bil så kanske du får lite mer tips big_smile
Senast redigerat av Volvo glidaren (10 september 2008)

VW GOLF MK2
28 Inlägg
11 september 2008
Trådstartare
Volvo glidaren, tack för tipsen:D har redan lackat grillen helsvart, och speccade lite i PS om hur det skulle bli om jag lackade den röd, men det såg inte så värst bra ut! utblås ska jag satsa på när jag köpt nytt avgas system, sen bakluckan ska jag också ta i tu med, låset på bakluckan var en smart idé! sen har jag funderingar på att lacka lister och stötfångare i samma färg som bilen! har bara inte fått tag i någon torrnado röd än=/ men tack så mycket!big_smile

Får du sladd i 180km/h får du skylla dig själv.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
11 september 2008
Nej låt lister och kofångare vara svarta, bra med brytning. Det blir annars för rött.

594 Inlägg
11 september 2008
emblemlös grill ,ögonlock,takvinge på bakrutan,klarglas blinkers fram skärmbreddare o en 40mm sänkning och andra bakspeglar

Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER

Sök