3:an e min egna favorit, gillar allt med den bilden på ngt sätt, vidvinkel objektivet e ett gammalt som jag låna av en på jobbet, man e tvungen att ställa fokus manuellt så e riktigt nöjd med att fått såpass bra skärpa, kameran e en eos 30d.
Får man gissa på 1 röda sten å resten bredvid arendal..där dom brukar flyga skärmflygning..eller det kanske ska räknas te arendal det me..nåväl Kollade bara lite snabbt nu och det förefaller som 2 o 3 sticker ut pga sin kontrast.. dom andra ser lite matta å dimmiga ut..2 o 3 bäst..
EDIT: Va haru gjort på sista bilden.. det mörka inuti fälgen är ljusare än det mörka i hjulhuset..ser ut som ett "fotomontage".. eller är det ett desperat försök att framhäva bromsskivan..
Klart att d e allas favoritställe röda sten som e så sönderfotat :-) sen e d volvos lilla "bana" i arendal som vi tog i beslag en liten stund.
Sista bilden har jag editat en del i PS, bla gjort själva däcket lite mörkare för d såg så jädra trist o gammalt ut. annars e d inte gjort ngt inuti fälgen
..jo misstänkte att det va där nånstans Kör ju därute rätt mycke i jobbet.. Föreslår att du mörkar ner det mörka området innanför fälgen iaf nånting ser skumt ut
Hon menar att (som hon skrivit förut) en bil inte hör hemma på en gräsmatta.. utan en bil ska vara på "konkret" mark sen om d e asfalt,betong eller gatsten..