3000
Sök

Red Bull vs. Monster ?

Sleeper
3 084 Inlägg
15 oktober 2008
Burn

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Skoda mekaniker
57 Inlägg
15 oktober 2008
Red Bull är helt klart godare, monster smakar juh dynga.
Men Burn är lätt godaste..

Medlem i SVEDIMF (http://www.svedimf.3w.se/).. =)

181 Inlägg
15 oktober 2008
någon som provat den starkare redbullen? man måste vara 18 år för att köpa den (dom kollade legg) haha smile

kan skicka bild vid pm
Senast redigerat av Perrrra_ (15 oktober 2008)

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

654 Inlägg
15 oktober 2008
Perrrra_ skrev:
någon som provat den starkare redbullen? man måste vara 18 år för att köpa den (dom kollade legg) haha smile

kan skicka bild vid pm

Öhh VA?!
Skicka gärna en bild till mig,samt info om denna "redbull" om du har.
Är detta nått som säljs i vanliga affärer eller är det nått man beställer från Asien länderna?

178 Inlägg
15 oktober 2008
tyckte Monster smakade som blaskig burn blandat med päroncider och en eftersmak som är lite skumm lite som potatis med treo.. Men fullt drick bara. kanske bra grogg virke, nån som provat ? smile

KHRacing
15 oktober 2008
Perrrra_ skrev:

kan skicka bild vid pm

sålänge det inte är sprit i den så får de inte kräva leg /18år vad jag vet
Senast redigerat av KHRacing (15 oktober 2008)

Mästare
2 947 Inlägg
15 oktober 2008
Föresten är det verkligen någon som blir piggare av Red Bull? Jag testade det några morgonar när jag var liten och jag kände inget?

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

181 Inlägg
15 oktober 2008
KHRacing skrev:
Perrrra_ skrev:

kan skicka bild vid pm

sålänge det inte är sprit i den så får den inte kräva leg /18år vad jag vet

Ingen aning, den såldes på vanlig godis affär (Candyworld) i Haparanda där dom INTE säljer alkohol på något sätt..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88178/484382_rq36so.jpg
Redbull

https://www1.garaget.org/gallery/archive/88178/484383_ekosv2.jpg
en till

"Endast de bästa är gott nog." - Carl Benz - 1886

654 Inlägg
16 oktober 2008
Varför dom tog leg kan ja inte svara på,men då Koffein/taurin/etc inte är legitimations klassat i sverige så lägger ja en stark gissning nu.
Då denna RedBull INTE är svensk (ser rysk ut eller dylikt) så gissar ja på att det är nått liknande som den Asiatiska, den med Mui-Hang (stavningen) i.
Dvs,typ som Ephedria extrakt.
Varför denne butiksvärd tog leg på dig kan va för att denne vet att denna dryck INTE får säljas i sverige.
Och han/hon då ville försäkra sig om att du inte va liten och onödigt ung för dessa tillsatser som finns i dessa.

fotointresserad
2 307 Inlägg
16 oktober 2008
Blev väckt av två snygga tjejer från Red Bull imorse som bjöd på några burkar i utbyte mot en bild på mig när jag fick dom där jag stog helt nyvaken i kalsonger och en gammal sliten t-shirt =P

Satt fint att vakna av nåt sånt wink
Senast redigerat av Norde (16 oktober 2008)

KHRacing
16 oktober 2008
Norde skrev:
Blev väckt av två snygga tjejer från Red Bull imorse som bjöd på några burkar i utbyte mot en bild på mig när jag fick dom där jag stog helt nyvaken i kalsonger och en gammal sliten t-shirt =P

bildbevis ...lol

590 Inlägg
16 oktober 2008
Perrrra_ skrev:
KHRacing skrev:
Perrrra_ skrev:

kan skicka bild vid pm

sålänge det inte är sprit i den så får den inte kräva leg /18år vad jag vet

Ingen aning, den såldes på vanlig godis affär (Candyworld) i Haparanda där dom INTE säljer alkohol på något sätt..

http://www1.garaget.org/gallery/archive/88178/484382_rq36so.jpg
Redbull

http://www1.garaget.org/gallery/archive/88178/484383_ekosv2.jpg
en till

Mjo men denna är väl den thailändska versionen. Går o köpa på "kina-affärerna" här hemma iallafall. smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
16 oktober 2008
KHRacing skrev:
Norde skrev:

bildbevis ...lol

Hehe, visst låter det nästan som en dröm som är för bra för att vara sann va? wink

Fick bara en bild på deras bil, om det nu duger wink (bor i lägenheten till höger =P)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/31884/484678_styfyl.jpg
Senast redigerat av Norde (16 oktober 2008)

590 Inlägg
14 december 2008
casten skrev:
Gymgrossisten`s zpike! minst 10 gånger starkare änn redbull med big_smile

Drack en sån i fredags, lagom innan man drog på förfest. Enda energidrycken som det var seriöst med drag i. Pigg som fasen=) rekommenderas !

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
14 december 2008
Den gula å den krigsfärgade monstern e godast smile men orginalet e oxå fint haha big_smile stordrickare av monster. dricker bara det fan smile

8-)

801 Inlägg
15 december 2008
hur kan ni föredra nåt annat framför gudadrycken bull?

Tänk er sittandes i solen mitt på eftermiddagen, det verkligen steker ute. polaren sträcker sig ner i kylväskan och drar upp två kalla big_smile man knäcker öppningen, och dimman lägger sig smile man för den sakta mot munnen, och känner hur dem första klunkarna verkligen dras ner mot magen. man känner ett pirrande längs med ryggraden. känslan är underbar big_smile

590 Inlägg
15 december 2008
Roundcube skrev:
hur kan ni föredra nåt annat framför gudadrycken bull?

Tänk er sittandes i solen mitt på eftermiddagen, det verkligen steker ute. polaren sträcker sig ner i kylväskan och drar upp två kalla big_smile man knäcker öppningen, och dimman lägger sig smile man för den sakta mot munnen, och känner hur dem första klunkarna verkligen dras ner mot magen. man känner ett pirrande längs med ryggraden. känslan är underbar big_smile

Nu pratar du om öl va ? smile

108 Inlägg
15 december 2008
baca skrev:
Powerking äger, Inte lika söt som alla dom andra. Sen blir det jävligt mkt godare att blanda Powerking/jeäger än RedBull/jeaäger Mmmmm tösrtig man blev då big_smile

powerking ftw!! big_smile

don't cry just suck

Crusty69
15 december 2008
Monster - Redbull 1-0

Kanon..
1 473 Inlägg
17 december 2008
De smakar ju samma skit alltihopa.
Ingen verkan har det heller.

Sök