Forumet! Det är orsaken till att jag hänger här. Forumet har blivit som en drog för mig, jag gillar det breda utbudet av användare, det finns alla sorters bilar och många sköna personer med alla möjliga kunskaper att diskutera saker & ting med. Gorg har gett mig många skratt och mycket bra information. Alla gånger jag har blivit rättad när jag har haft fel har hjälp mig att bli en bättre hemmaskruvare, så tack till alla er som gör Gorg till vad det är idag!
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Reggade mig för ett bra tag sen mest för att se vad som hände med min gamla 200sx... Sen har det blivit några pendlarbilar och mindre tid för bilintresse. Nu har man trillat dit igen och då är det självklart trevligt att hänga på en sidan som dräller av likasinnade. Projekten är ju helt klart intressant, likaså att läsa specifikationer på diverse herrejösses-byggen och bilar från min del av landet...
Har sett hundratals trådar om hur man kan trimma en volvo 240/740 för lite pengar. Även var man kan hitta styling till dessa och andra bilar. Fan är det så många som inte vet vad google är?
Garaget är en jättebra sida som är lättanvänd för övrigt. Men tyvärr finns det mycket folk som bara skriver i forumen för att provocera.
För att jag KAN! Närå, för att kolla bilar såklart. Diskutera ämnet med andra med samma intressen. Lära sig mera fakta om "bilen" i helhet som kan komma till användning i framtiden.
Jag är här för att jag saknar väll mycket av det sociala livet. Sen för att jag tycker det är kul att kolla in andras bilar och få tips och ideér. Även att man kan få hjälp och att man kan hjälpa andra som har problem . Man lär sig mycket nytt och träffar mycket trevligt folk:) Finns inte mycket negativt med att man hänger på denna sidan. Har väll blivit en del av ens liv haha:P
- Tidsfördriv - Kul att fotografera (även om ja suger) å få respons - Forumet, fyllt med de mesta å lite till - Filmer, dock anti alla mobilfilmer - Finns alltid en bil man inte sett innan ! - Bra upplägg på sidan - Man får sig nästan en skratt dagligen genom att bara logga in här å kika forumet
Jag hänger här för att: Gillar upplägget på sidan, andra sidor blir man mest förvirrad på Man lär sig mycket, har man nån fundering får man svar. /Robin
Alltid stör det någon, är förtidspank och urfattig, så det är ett billigt nöje att hänga här och vara obstinat i kvadrat. Och man får många tips om en massa grunkgrejor om och i kring ens fordonsägande.. ..
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX