Är det svårt att sälja bil nu?

beyond Avstängd
28 september 2008 · 367 Inlägg

fyfan vilken fin merca  . oj oj oj . KOMBI V8 kvalite . snygg. svart läder . jävlar . det är kung på vägen

den där bilen kosta typ 790 tusen helt ny

de sjukt att man får en så fin bil för 79 tusen. de sinnesjukt

bara köpa och njuta av livet
man lever bara en gång

Senast redigerat av beyond (28 september 2008)

MVH Beyond
Fredrik.Gustavsson
28 september 2008 · 2 123 Inlägg

Aruzo skrev:

beyond skrev:

Aruzo skrev:
2 bytesförslag var allt jag fick på s70in... Men ska prova igen har förälskat mig i en w210 E430 kombi nu tongue

du kan inte jämföra bilarna. som dag och natt. volvon är rena skit bilen mot en MB430
dag och natt big_smile om jag får vara ärlig

V70 gjord för svensson med hund
MB430 gjort för en direktör som kräver det bästa EN STJÄRNA att sikta vägen med

nån sa hela sommaren. ja ingen vill ha en liten mygga till bil . peugeout 206 .franskt skit hehehe

http://www.blocket.se/vi/17424712.htm?ca=16_s big_smile big_smile big_smile

Varför inte BMW 540 E39 ?

beyond Avstängd
28 september 2008 · 367 Inlägg

ja inget fel me BMW E39 540 heller
men MB är state of the art

MB ÄR ROLEX kungarnas kung efter ROLLS OCH BENTLEY
BMW är som en breitling . HELT OK

smile

MVH Beyond
Aruzo Ace Ventura
28 september 2008 · 1 240 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Aruzo skrev:

beyond skrev:
du kan inte jämföra bilarna. som dag och natt. volvon är rena skit bilen mot en MB430
dag och natt big_smile om jag får vara ärlig

V70 gjord för svensson med hund
MB430 gjort för en direktör som kräver det bästa EN STJÄRNA att sikta vägen med

nån sa hela sommaren. ja ingen vill ha en liten mygga till bil . peugeout 206 .franskt skit hehehe

http://www.blocket.se/vi/17424712.htm?ca=16_s big_smile big_smile big_smile

Varför inte BMW 540 E39 ?

För att kompisen ska ha en sådan å han mobbar mig rätt friskt för min bonnsänkta w123.. tongue Så jag måste ju visa han att benz e bättre! Sen så var det kärlek vid första ögonkastet så jag hoppas de blir affär! wink

Men måste sälja s70in dom bjöd 15000 för den så hoppar nog de med att byta in den! tongue

Senast redigerat av Aruzo (28 september 2008)

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Fredrik.Gustavsson
28 september 2008 · 2 123 Inlägg

Aruzo skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Aruzo skrev:

http://www.blocket.se/vi/17424712.htm?ca=16_s big_smile big_smile big_smile

Varför inte BMW 540 E39 ?

För att kompisen ska ha en sådan å han mobbar mig rätt friskt för min bonnsänkta w123.. tongue Så jag måste ju visa han att benz e bättre! Sen så var det kärlek vid första ögonkastet så jag hoppas de blir affär! wink

Men måste sälja s70in dom bjöd 15000 för den så hoppar nog de med att byta in den! tongue

Jo men kompisen kommer ju köra ifrån dig wink
Men det är väl en smaksak, jag kör hellre Bmw än Mercedes.
Bmw känns mer för pengarna av nån anledning : /

Aruzo Ace Ventura
28 september 2008 · 1 240 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Aruzo skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:

Varför inte BMW 540 E39 ?

För att kompisen ska ha en sådan å han mobbar mig rätt friskt för min bonnsänkta w123.. tongue Så jag måste ju visa han att benz e bättre! Sen så var det kärlek vid första ögonkastet så jag hoppas de blir affär! wink

Men måste sälja s70in dom bjöd 15000 för den så hoppar nog de med att byta in den! tongue

Jo men kompisen kommer ju köra ifrån dig wink
Men det är väl en smaksak, jag kör hellre Bmw än Mercedes.
Bmw känns mer för pengarna av nån anledning : /

Nej då jag viker bara ner stjärnan innan race så blir de inte så mycket luftmotstånd lol

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
beyond Avstängd
28 september 2008 · 367 Inlägg

jag kan så himla mkt om dessa bilar  . BMW MB AUDI . då jag bara haft såna. och V8or eller V12or

haft 3st E39  M5 . 540 touring 98a 540 sedan 2002
MB 430 KOMBI 99  MB E55 AMG 2000

540 bmw  som kombi rostar i bagage luckan alla . sen är automatlådorna fast dom anpassar sig efter körstilen SEGA  koppla loss antispinn på både en 430mb och 540 bmw

börja på 20blås rullande tryck kickdown  . mb lägger i ettan och river asfalt . bmw n tänker och drar i väg slött

från 50 samma me MB . bmw n hajjar inte riktigt

från 70 då är BMW me . men MB BÄTTRE

från 100 och uppåt samma

BMW BILEN behöver höga varv och farter för att vråla ur sig
MB hugger allti. perfekt automat låda . men det är mercas grej. göra bilar me automat låda

prestanda . MB ÄR SNABBARE BIL  . när som helst . 430vs540 .

MB KOSTADE ca 100tusen MER SOM NY standart .och är gedignare,snabbare. och skönare på långfärd oxå

540 manuel . då tror jag de riktigt bra

men såna här stor bilar ska va automat . de inga små golf gti vi pratar om

MB ÄR VINNARE . både i  E vs 5 ser och S vs 7 ser   

ska vi snacka sport bil . så anser ja man ska köpa PORSCHE
men annars är väll M3 helt ok. M3 är ju rolig och snabb bil som fasiken . ingen mercedes klår det i hur kul det är. men PORSCHE slår sportigheten

BMW hamnar mellan PORSCHE OCH MB . det är en mellan ting . inte fulländad bil  LEDSEN men sant
som AUDI det är oxå mellan ting

det är lite lyx. och sport . varken det ena eller andra fult ut med BMW och AUDI

bilar som står för sig själv. som ingen kan utmana i sin klass nästan är märken som MB och PORSCHE
det är full ändade bilar i sin kategori 

MB är alltid kvalite. starka motorer. bra växelådor. och gedigna. med kvaliten och lyxet som lite extra

jag rekommenderar inte MB till några små pojkar.  det gör jag inte . det är bilar för män

gubbar kan köra V70 med 5cyl motor eller SAAB

MVH Beyond
TurbOla Reservdansk
28 september 2008 · 6 271 Inlägg

beyond skrev:
Bla bla bla bla....

Din merca hinner rosta upp innan den lämnar bilfirman...
Grannen har kört Merca sen 80-talet, varenda en har rostskador efter bara något år, nya.
Dessutom är hans nyaste en diesel, femcylindrig. Helt plötsligt är Mercedes en gubbil. wink

Mest ville jag påpeka att du är så off-topic du bara kan komma. Skapa en egen "Jag skryter merca" tråd.

För att återgå till ämnet:
Ja, bilmarknaden är enormt seg, ser väldigt många bilar som ligger ute i en månad eller två på Blocket, och sen tvingas komma tillbaka med ett nytt lägre pris.
Tror det har att göra med drivmedelspriserna.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
DeFlo
28 september 2008 · 514 Inlägg

Min 740 låg ute på blocket i ca 3 månader...... men nu är den i bil himlen

BMW = Bil Med Wasakredit
discokapten Kapten på disco!
28 september 2008 · 1 729 Inlägg

beyond skrev:
...

Kan du ta fram en ordbok där du hittar ordet oxå?

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
beyond Avstängd
28 september 2008 · 367 Inlägg

jaja . ta inte åt . det är min uppfattning

alla får ha sina egna uppfattningar

merca gör inga 5cyl motorer ? diesel vet jag inget om . har aldrig haft och kommer aldrig ha diesel
diesel existerar inte i min värld . har dom gjort diesel femma så jeje. jag prata om V8 . som jag allti gör när det gäller motorer smile  så att såå är det

. jaja back 2 topic ja

MVH Beyond
discokapten Kapten på disco!
28 september 2008 · 1 729 Inlägg

beyond skrev:
jaja . ta inte åt . det är min uppfattning

alla får ha sina egna uppfattningar

merca gör inga 5cyl motorer ? diesel vet jag inget om . har aldrig haft och kommer aldrig ha diesel
diesel existerar inte i min värld . har dom gjort diesel femma så jeje. jag prata om V8 . som jag allti gör när det gäller motorer smile  så att såå är det

. jaja back 2 topic ja

Du snackar om alla feta bilar du har/har haft, men ändå har du inga som ligger uppe? Varför? Alltid kul att se lite fräscha tyskbilar...

Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
enpatte
28 september 2008 · 498 Inlägg

Det låter ju inte så positivt hmm
behöver lite hjälp med att bedöma priset?
Jag är ju en ärlig person så jag har skrivit allt i annonsen, kanske fel av mig?

Våran annons : http://www.blocket.se/vi/18305153.htm?ca=4_s

Två liknande   http://www.blocket.se/vi/16226858.htm?ca=4_s
                      http://www.blocket.se/vi/12672321.htm?ca=4_s&last=1

TRYIT Teddan
28 september 2008 · 2 495 Inlägg

beyond skrev:
ja inget fel me BMW E39 540 heller
men MB är state of the art

MB ÄR ROLEX kungarnas kung efter ROLLS OCH BENTLEY
BMW är som en breitling . HELT OK

smile

hellre en fungerande breitling än en upprostad rolex lol

har haft e klass och s-klass och båda rostar ju som om dom stog i saltvatten utan lack.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
TRYIT Teddan
28 september 2008 · 2 495 Inlägg

beyond skrev:
jag kan så himla mkt om dessa bilar  . BMW MB AUDI . då jag bara haft såna. och V8or eller V12or

haft 3st E39  M5 . 540 touring 98a 540 sedan 2002
MB 430 KOMBI 99  MB E55 AMG 2000

540 bmw  som kombi rostar i bagage luckan alla . sen är automatlådorna fast dom anpassar sig efter körstilen SEGA  koppla loss antispinn på både en 430mb och 540 bmw

börja på 20blås rullande tryck kickdown  . mb lägger i ettan och river asfalt . bmw n tänker och drar i väg slött

från 50 samma me MB . bmw n hajjar inte riktigt

från 70 då är BMW me . men MB BÄTTRE

från 100 och uppåt samma

BMW BILEN behöver höga varv och farter för att vråla ur sig
MB hugger allti. perfekt automat låda . men det är mercas grej. göra bilar me automat låda

prestanda . MB ÄR SNABBARE BIL  . när som helst . 430vs540 .

MB KOSTADE ca 100tusen MER SOM NY standart .och är gedignare,snabbare. och skönare på långfärd oxå

540 manuel . då tror jag de riktigt bra

men såna här stor bilar ska va automat . de inga små golf gti vi pratar om

MB ÄR VINNARE . både i  E vs 5 ser och S vs 7 ser   

ska vi snacka sport bil . så anser ja man ska köpa PORSCHE
men annars är väll M3 helt ok. M3 är ju rolig och snabb bil som fasiken . ingen mercedes klår det i hur kul det är. men PORSCHE slår sportigheten

BMW hamnar mellan PORSCHE OCH MB . det är en mellan ting . inte fulländad bil  LEDSEN men sant
som AUDI det är oxå mellan ting

det är lite lyx. och sport . varken det ena eller andra fult ut med BMW och AUDI

bilar som står för sig själv. som ingen kan utmana i sin klass nästan är märken som MB och PORSCHE
det är full ändade bilar i sin kategori 

MB är alltid kvalite. starka motorer. bra växelådor. och gedigna. med kvaliten och lyxet som lite extra

jag rekommenderar inte MB till några små pojkar.  det gör jag inte . det är bilar för män

gubbar kan köra V70 med 5cyl motor eller SAAB

kul att du är så påläst, var är du uppgrävd någonstans?? kan du inte gå och gräva ner dig igen..

lsäte i någons gästbok där du skrivit att du har följande bilar : sl55 amg på sommarn. gallardo 4wd på vintern . och en bertone 7ser volvo med end 1100mil på 89a.

Du verkar vara n kille som vill skryta och hadde du haft blarna på riktigt med din attityd så hadde dom legat online på garaget.

VAKNA din jävla tönt.

kan vilken dag som hellst prova en 540 mot en e430... mercorna är slöa.


och att diesel inte existerar för dig, fan då måste du ha sovit några år för en modern dieselbil går bättre än många av dom häftiga v8 bilarna du skriver att du har haft.

skit ner dig SUCKER

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
pukan2
28 september 2008 · 3 182 Inlägg

hade min 965a 1995 fulutrustad i stort sätt topp skik ute i 8mån inte en enda som ringde, det är helt enkelt köparens marknad ok marknaden för beg bilar är enorm.

Corvair65 Stolt pappa
28 september 2008 · 161 Inlägg

enpatte skrev:
Det låter ju inte så positivt hmm
behöver lite hjälp med att bedöma priset?
Jag är ju en ärlig person så jag har skrivit allt i annonsen, kanske fel av mig?

Våran annons : http://www.blocket.se/vi/18305153.htm?ca=4_s

Två liknande   http://www.blocket.se/vi/16226858.htm?ca=4_s
                      http://www.blocket.se/vi/12672321.htm?ca=4_s&last=1

Just nu innan vintern har bilhandlarna välfyllda beglager. Här i stan har dom kampanjer hela tiden för att få bort dom. Köpte själv bil på firma för 3 veckor sen till 15000:- underpris tack vare lagersaldot på firman. Priset ditt är tillochmed lite i underkant, så håll ut. När snön börjar synas på tv kommer dom nog.

enpatte
28 september 2008 · 498 Inlägg

Corvair65 skrev:

enpatte skrev:
Det låter ju inte så positivt hmm
behöver lite hjälp med att bedöma priset?
Jag är ju en ärlig person så jag har skrivit allt i annonsen, kanske fel av mig?

Våran annons : http://www.blocket.se/vi/18305153.htm?ca=4_s

Två liknande   http://www.blocket.se/vi/16226858.htm?ca=4_s
                      http://www.blocket.se/vi/12672321.htm?ca=4_s&last=1

Just nu innan vintern har bilhandlarna välfyllda beglager. Här i stan har dom kampanjer hela tiden för att få bort dom. Köpte själv bil på firma för 3 veckor sen till 15000:- underpris tack vare lagersaldot på firman. Priset ditt är tillochmed lite i underkant, så håll ut. När snön börjar synas på tv kommer dom nog.

Det som jag känner kan ligga mig lite till last är att det inte finns några bra(inga som jag skulle använda) vinterdäck till bilen.
Jag köpte nyligen nya sommardäck för att bilen skulle säljas, men det drog ut på tiden lite att hitta en ny bil som passade(skodan) så nu är det snart vinterdäck som gäller igen.
Torkarmotorn bak som inte går har kärvat ihop och går inte sedan 6mån tillbaka, möjligtvis går den att smörja upp och få igång.
Det är ju bara det att man ska ha TID, jag måste måla klart det sista på huset nu + att man ska jobba jämt.

Clintan_86 Elektiker ;)
28 september 2008 · 403 Inlägg

r-ted skrev:

beyond skrev:
jag kan så himla mkt om dessa bilar  . BMW MB AUDI . då jag bara haft såna. och V8or eller V12or

haft 3st E39  M5 . 540 touring 98a 540 sedan 2002
MB 430 KOMBI 99  MB E55 AMG 2000

540 bmw  som kombi rostar i bagage luckan alla . sen är automatlådorna fast dom anpassar sig efter körstilen SEGA  koppla loss antispinn på både en 430mb och 540 bmw

börja på 20blås rullande tryck kickdown  . mb lägger i ettan och river asfalt . bmw n tänker och drar i väg slött

från 50 samma me MB . bmw n hajjar inte riktigt

från 70 då är BMW me . men MB BÄTTRE

från 100 och uppåt samma

BMW BILEN behöver höga varv och farter för att vråla ur sig
MB hugger allti. perfekt automat låda . men det är mercas grej. göra bilar me automat låda

prestanda . MB ÄR SNABBARE BIL  . när som helst . 430vs540 .

MB KOSTADE ca 100tusen MER SOM NY standart .och är gedignare,snabbare. och skönare på långfärd oxå

540 manuel . då tror jag de riktigt bra

men såna här stor bilar ska va automat . de inga små golf gti vi pratar om

MB ÄR VINNARE . både i  E vs 5 ser och S vs 7 ser   

ska vi snacka sport bil . så anser ja man ska köpa PORSCHE
men annars är väll M3 helt ok. M3 är ju rolig och snabb bil som fasiken . ingen mercedes klår det i hur kul det är. men PORSCHE slår sportigheten

BMW hamnar mellan PORSCHE OCH MB . det är en mellan ting . inte fulländad bil  LEDSEN men sant
som AUDI det är oxå mellan ting

det är lite lyx. och sport . varken det ena eller andra fult ut med BMW och AUDI

bilar som står för sig själv. som ingen kan utmana i sin klass nästan är märken som MB och PORSCHE
det är full ändade bilar i sin kategori 

MB är alltid kvalite. starka motorer. bra växelådor. och gedigna. med kvaliten och lyxet som lite extra

jag rekommenderar inte MB till några små pojkar.  det gör jag inte . det är bilar för män

gubbar kan köra V70 med 5cyl motor eller SAAB

kul att du är så påläst, var är du uppgrävd någonstans?? kan du inte gå och gräva ner dig igen..

lsäte i någons gästbok där du skrivit att du har följande bilar : sl55 amg på sommarn. gallardo 4wd på vintern . och en bertone 7ser volvo med end 1100mil på 89a.

Du verkar vara n kille som vill skryta och hadde du haft blarna på riktigt med din attityd så hadde dom legat online på garaget.

VAKNA din jävla tönt.

kan vilken dag som hellst prova en 540 mot en e430... mercorna är slöa.


och att diesel inte existerar för dig, fan då måste du ha sovit några år för en modern dieselbil går bättre än många av dom häftiga v8 bilarna du skriver att du har haft.

skit ner dig SUCKER

Word !!

PushedRay Sir Real
28 september 2008 · 390 Inlägg

beyond skrev:
jag kan så himla mkt om dessa bilar  . BMW MB AUDI . då jag bara haft såna. och V8or eller V12or

haft 3st E39  M5 . 540 touring 98a 540 sedan 2002
MB 430 KOMBI 99  MB E55 AMG 2000

540 bmw  som kombi rostar i bagage luckan alla . sen är automatlådorna fast dom anpassar sig efter körstilen SEGA  koppla loss antispinn på både en 430mb och 540 bmw

börja på 20blås rullande tryck kickdown  . mb lägger i ettan och river asfalt . bmw n tänker och drar i väg slött

från 50 samma me MB . bmw n hajjar inte riktigt

från 70 då är BMW me . men MB BÄTTRE

från 100 och uppåt samma

BMW BILEN behöver höga varv och farter för att vråla ur sig
MB hugger allti. perfekt automat låda . men det är mercas grej. göra bilar me automat låda

prestanda . MB ÄR SNABBARE BIL  . när som helst . 430vs540 .

MB KOSTADE ca 100tusen MER SOM NY standart .och är gedignare,snabbare. och skönare på långfärd oxå

540 manuel . då tror jag de riktigt bra

men såna här stor bilar ska va automat . de inga små golf gti vi pratar om

MB ÄR VINNARE . både i  E vs 5 ser och S vs 7 ser   

ska vi snacka sport bil . så anser ja man ska köpa PORSCHE
men annars är väll M3 helt ok. M3 är ju rolig och snabb bil som fasiken . ingen mercedes klår det i hur kul det är. men PORSCHE slår sportigheten

BMW hamnar mellan PORSCHE OCH MB . det är en mellan ting . inte fulländad bil  LEDSEN men sant
som AUDI det är oxå mellan ting

det är lite lyx. och sport . varken det ena eller andra fult ut med BMW och AUDI

bilar som står för sig själv. som ingen kan utmana i sin klass nästan är märken som MB och PORSCHE
det är full ändade bilar i sin kategori 

MB är alltid kvalite. starka motorer. bra växelådor. och gedigna. med kvaliten och lyxet som lite extra

jag rekommenderar inte MB till några små pojkar.  det gör jag inte . det är bilar för män

gubbar kan köra V70 med 5cyl motor eller SAAB

haha det va nog det dummaste inlägget jag sett hittills! Hur gammal är du egentligen?!?!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang