beyond skrev:
jag kan så himla mkt om dessa bilar . BMW MB AUDI . då jag bara haft såna. och V8or eller V12or
haft 3st E39 M5 . 540 touring 98a 540 sedan 2002
MB 430 KOMBI 99 MB E55 AMG 2000
540 bmw som kombi rostar i bagage luckan alla . sen är automatlådorna fast dom anpassar sig efter körstilen SEGA koppla loss antispinn på både en 430mb och 540 bmw
börja på 20blås rullande tryck kickdown . mb lägger i ettan och river asfalt . bmw n tänker och drar i väg slött
från 50 samma me MB . bmw n hajjar inte riktigt
från 70 då är BMW me . men MB BÄTTRE
från 100 och uppåt samma
BMW BILEN behöver höga varv och farter för att vråla ur sig
MB hugger allti. perfekt automat låda . men det är mercas grej. göra bilar me automat låda
prestanda . MB ÄR SNABBARE BIL . när som helst . 430vs540 .
MB KOSTADE ca 100tusen MER SOM NY standart .och är gedignare,snabbare. och skönare på långfärd oxå
540 manuel . då tror jag de riktigt bra
men såna här stor bilar ska va automat . de inga små golf gti vi pratar om
MB ÄR VINNARE . både i E vs 5 ser och S vs 7 ser
ska vi snacka sport bil . så anser ja man ska köpa PORSCHE
men annars är väll M3 helt ok. M3 är ju rolig och snabb bil som fasiken . ingen mercedes klår det i hur kul det är. men PORSCHE slår sportigheten
BMW hamnar mellan PORSCHE OCH MB . det är en mellan ting . inte fulländad bil LEDSEN men sant
som AUDI det är oxå mellan ting
det är lite lyx. och sport . varken det ena eller andra fult ut med BMW och AUDI
bilar som står för sig själv. som ingen kan utmana i sin klass nästan är märken som MB och PORSCHE
det är full ändade bilar i sin kategori
MB är alltid kvalite. starka motorer. bra växelådor. och gedigna. med kvaliten och lyxet som lite extra
jag rekommenderar inte MB till några små pojkar. det gör jag inte . det är bilar för män
gubbar kan köra V70 med 5cyl motor eller SAAB