Grymt med grejor, kul att ungdomar har studiebidraget till annat än alkohol ^^. Hur ska du göra med turbon nu förresten? Blir det en T28?
/T
Haha du låter som du är 40 dannelilla men ja av tidiga erfarenheter har jag lärt mig att alkohol får mig bara i trubbel så inte mycket sånt nu för tiden. Turbo blir nog inte förens nästa år men man vet ju aldrig
terazzi: Jo ljud väger men vill ha en bil som är kul på alla områden, vill kunna ha en hyfsat bekväm bil som man kan cruisa i och lyssna på lite skön musik men ska kunna gå när man vill. Brukar säga att kompromisser aldrig är bra men nu hoppas jag att det är det
lite lik min jag satte två mätare i fläkt-utblåset i mitten, men ska nog göra som du gjorde och flytta ner stereon ett hack och sätta mätare där med
kika gärna in min om du vill !
Jaa dom flesta brukar sätta där, blev riktigt nöjd med min och det var inte allt för svårt heller. Din bil ser riktig fin ut ser framemot att se den i sommar!
JImmy: fan vad nice att höra! då slipper jag vara orolig tills jag fått in dom i bilen
Mbmannen: tack man! Jaa jag vet:P men tror boltgun metall eller vitt kommer göra sig bättre
Tänkte lägga upp mitt andra lilla projekt jag haft nu i vinter då 200an har stått hos mormor och samlat damm OCh Nej jag är inte 15 år som håller på med moppar, tycker bara det är kul att mecka med något som får plats i rummet
Jaa jag hoppas den passar har hört att just den här fläkten ska passa perfekt men men Jag kna fixa en till dig billigt om du vill, skicka pm om du är intresserad!
Tänkte lägga upp mitt andra lilla projekt jag haft nu i vinter då 200an har stått hos mormor och samlat damm OCh Nej jag är inte 15 år som håller på med moppar, tycker bara det är kul att mecka med något som får plats i rummet
Kul med lite 200sx projekt trådar så man får lite inspiration, hehe
Riktigt kul att du gillar den men kolla in här dom närmaste veckorna för jag kan säga att det kommer komma mycket mera updates nu!
S12: Tack man! ja gör det hoppas man får se din bil nu i sommar!
Ljungstrom: joo jag har en polare som tjatar på mig att jag ska ha svarta fälgar men jag vet inte tror det skulle se bättre ut med gråa eller vita. Vill ha en lite annurlunda bil.
Tuggummimannen: Njae jag hann ju trampa upp den en gång men nu är den såld hatade den verkligen med allt jobb man fått lägga ner på den men när killen som köpte den åkte iväg så blev man lite blöt i ögat
tack för alla kommentarer, det är det som får mig att uppdatera i tråden!
Jag har kört bilen hem till sthlm nu och rivit ner hela avgaset dessvärre gick det inte att få på utan att byta grenröret också så nu är jag på jakt efter ett sådant men det posetiva är att turbon verkar vara i bra skick när jag pillat på den men ska nog låta någon annan pilla lite också Iaf så får det bli en paus från avgaset nu så lite intercooler bygge i veckan om man har tid efter jobbet