3498
Sök

PaintWorX

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
9 april 2009
#4821
baca skrev:
Edge skrev:
Gött! big_smile
Vi andra som inte redan åkt ansluter nån gång imorron, lämnar Götet vi 7 tiden på morgonen! wink
Med våran husbil HAHA Eller jag nu e ju Pontus å Öberg med så det är väl en ölbil nu big_smile
Haha, det har du fan rätt i! lol
Aja det är ju tur att det finna några/någon som kan hålla ordning och reda iaf. big_smile
Ses imorron gubbar! big_smile

//Edge

MINI-fil
158 Inlägg
9 april 2009
#4822
Drar från GBG vid 08.00 i morgon bitti....Tuta om ni hinner se mig! smile


738 Inlägg
9 april 2009
#4823
Fan, kan inte komma upp! sad Hoppas ni lägger upp bilder här i tråden så jag får se era skapelser på ett eller annat sätt iallafall. Vet ni än vilka fler mässor/träffar bilarna kommer visas på under säsongen?


RMR-Crew
18 Inlägg
9 april 2009
#4824
Grymt arbete ni lagt på bilarna, ser verkligen fram emot lördag då de bär iväg till Jönköping!
Ses där! big_smile

RMR-Crew E30 Projekt
RMR-Crew CiXeD

R1 driver!
5 128 Inlägg
9 april 2009
#4825
Söndag kl 6.30 bär det av till Elmia och spana in era byggen. Något jag ser fram emot enorm mycket! smile


Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
9 april 2009
#4826
Min lillebror kommer att Drägga runt lite där inne på lördag med en pilsner i närheten. Jag sa till honom att hav bara var tvungen, utan ursäkter, att titta till era bilar. big_smile

Hoppas ni har det bra för det ska jag ha det hemma med familjen. Hoppas bara vi får fint väder och hoppas ni får det med.

Kör snyggt.

Ont om hästkrafter är det gott om.

154 Inlägg
9 april 2009
#4827
Är på plats i Elmia smile


https://www1.garaget.org/gallery/archive/102922/616540_xlhenp.jpg



https://www1.garaget.org/gallery/archive/102922/616541_mr1ry8.jpg




https://www1.garaget.org/gallery/archive/102922/616542_fl4i2q.jpg

815 Inlägg
9 april 2009
#4828
Shit vilken grym och glänsande bil, ska bli skoj och kolla in den live imån.

102 Inlägg
9 april 2009
#4829
tror ajg skymtade en grön bil bakom kan det troligtvis vara 350za:an vi sett från bilderna hos paul? wink  grymt jobb ni har lagt ner all heder åt ER!! big_smile

“A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

Administratör
2 978 Inlägg
9 april 2009
#4830
Nu har jag varit inne på elmia o smugit runt bilarna lite. Gryymt ! Synd att jag inte vågade mig fram o prata men ni såg så upptagna ut ! smile

Jag tog lite kort med men vågar inte lägga upp dom än.....

En kopp av den svarta såsen...

Concordia res parvae crescent
924 Inlägg
9 april 2009
#4831
fan då missade ja dig robban!!!
va ju där när alla utom din å loaded rullade in i hallen sad

för er som kommer å besöker elmia så tror ja inte ni kommer bli besvikna.
inte bara fö att bilarna e snygga utan de jobb dubrolle mf gjorde på rekvisitan innan paul med ekipage anlände. och även efter dom anlänt så fortsatte de mä ännu mer spik å snickra verksamhet smile

fick själv vara mä på hjälpa till lite på paint worx monter å de va tungt
jävla verktygslådor till att väga mad

see ya!!!

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
9 april 2009
#4832
var kul att se bilarna, kommer stå och blinka med tokyo police skyline hela dagen smile

bara att komma förbi o byta några ord, kanske en öl i morrn kväll?


Evolution Garage
394 Inlägg
9 april 2009
#4834
baca skrev:
Edge skrev:
Gött! big_smile
Vi andra som inte redan åkt ansluter nån gång imorron, lämnar Götet vi 7 tiden på morgonen! wink
Med våran husbil HAHA Eller jag nu e ju Pontus å Öberg med så det är väl en ölbil nu big_smile
hahahah, ja risken är överhängande. Vi har provsmakat ölen redan nu! wink

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

73 Inlägg
9 april 2009
#4835
Grymt snygg på plats!! Robban wink

denna dagen ett liv

Legitimerad Fåntratt
447 Inlägg
9 april 2009
#4836
SMEEEN!!! Vart fan har du hållt hus gosse?!?!!? Me/we miss you soo much! big_smile

Ont om hästkrafter är det gott om.

73 Inlägg
10 april 2009
#4837
Sqweebz skrev:
SMEEEN!!! Vart fan har du hållt hus gosse?!?!!? Me/we miss you soo much! big_smile
Jag kan inte gå igenom allt jag varit med om..de blir många sidor..men jag mår ok idag...

denna dagen ett liv

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
10 april 2009
#4838
smen skrev:
Sqweebz skrev:
SMEEEN!!! Vart fan har du hållt hus gosse?!?!!? Me/we miss you soo much! big_smile
Jag kan inte gå igenom allt jag varit med om..de blir många sidor..men jag mår ok idag...
skönt att smen lever big_smile


73 Inlägg
10 april 2009
#4839
pattilatti2 skrev:
smen skrev:
Sqweebz skrev:
SMEEEN!!! Vart fan har du hållt hus gosse?!?!!? Me/we miss you soo much! big_smile
Jag kan inte gå igenom allt jag varit med om..de blir många sidor..men jag mår ok idag...
skönt att smen lever big_smile
tack!

denna dagen ett liv

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
10 april 2009
#4840
även jag såg bilarna som rullade in i paintworx tråden utom syclonen och loaded.. synd men får titta på lördag när hela montern är färdigbyggd och sådär.. ska bli riktigt skoj och se hur ni har ställt upp dom och sådär.. Skönt smen att du mår bra idag.. har det någon med vad som hänt med din bil?? sad synd att du inte kunde vara med genom hela bygget för du va verkligen en frisk fläkt


Sök