3767
Sök

PaintWorX

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
15 april 2009
#5061
evilaudio skrev:
gladiatorn skrev:
evilaudio skrev:

så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
Inte jag heller Mohahaha lol
nee för du hade ju nån klant som krocka den åt dig.
Ha ha... slag under bältet nästan tongue hihhihi

Sump Runk Rätt O Slätt!

16 197 Inlägg
15 april 2009
#5062
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:
gladiatorn skrev:

Inte jag heller Mohahaha lol
nee för du hade ju nån klant som krocka den åt dig.
Ha ha... slag under bältet nästan tongue hihhihi
äh.. de va ju klantigt..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"

MrLoaded
603 Inlägg
15 april 2009
#5063
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:

nee för du hade ju nån klant som krocka den åt dig.
Ha ha... slag under bältet nästan tongue hihhihi
äh.. de va ju klantigt..tongue
Det var mördarsniglarna big_smilewink

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

16 197 Inlägg
15 april 2009
#5064
gladiatorn skrev:
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

Ha ha... slag under bältet nästan tongue hihhihi
äh.. de va ju klantigt..tongue
Det var mördarsniglarna big_smilewink
aha... förlåt big_smilebig_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

139 Inlägg
15 april 2009
#5065
evilaudio skrev:
gladiatorn skrev:
evilaudio skrev:

äh.. de va ju klantigt..tongue
Det var mördarsniglarna big_smilewink
aha... förlåt big_smilebig_smile
men du kan väll de där med att krocka bilar? haha.. ne sant man ska inte ha de som mål smile

Akay!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
15 april 2009
#5066
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:

man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue
Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
HAHA evil du äger big_smile


Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
15 april 2009
#5067
gladiatorn skrev:
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
Inte jag heller Mohahaha lol
Det är ju tur att andra klantar gör det åt dig då wink hihi


47 Inlägg
15 april 2009
#5068
Lampan skrev:
Floztyle och MissFlostyle kan ni inte speca lite va ni har för kit m.m så kanske folk fattar hur grymma era bilar är!

Kan säga att Natalie och Ronny gjort ett sjukt bra jobb med att passa in grejerna, perfekta skarvar överallt! Sagt det förr och säger det igen: Lackerna är sjuka! längtar efter att se dem ute i solen smile

Vi i Evolution Garage kommer synas överallt i sommar!

Mina personliga mål är följande!
1. Få igång Saaben
2. Besikta Saaben
3. Köra ifrån Mr & Miss Flostyle med Saaben big_smile wink

SES i sommar gott folk!
du är alltid välkommen med saaben och försöka hahahaha

och känns inte motiverat att skriva fakta om bilen här då de är mer en chat  och får aldrig några svar endå hahahah
kommer skriva all fakta om bilarna på våra garaget sidor när vi får tid:)

....floztyle is the shit.....

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
15 april 2009
#5069
floztyle skrev:
Lampan skrev:
Floztyle och MissFlostyle kan ni inte speca lite va ni har för kit m.m så kanske folk fattar hur grymma era bilar är!

Kan säga att Natalie och Ronny gjort ett sjukt bra jobb med att passa in grejerna, perfekta skarvar överallt! Sagt det förr och säger det igen: Lackerna är sjuka! längtar efter att se dem ute i solen smile

Vi i Evolution Garage kommer synas överallt i sommar!

Mina personliga mål är följande!
1. Få igång Saaben
2. Besikta Saaben
3. Köra ifrån Mr & Miss Flostyle med Saaben big_smile wink

SES i sommar gott folk!
du är alltid välkommen med saaben och försöka hahahaha

och känns inte motiverat att skriva fakta om bilen här då de är mer en chat  och får aldrig några svar endå hahahah
kommer skriva all fakta om bilarna på våra garaget sidor när vi får tid:)
Man kan ju alltid drömma big_smile


Team Carkings
2 300 Inlägg
15 april 2009
#5070
Riikard skrev:
Happytart skrev:
CarbonFieSTa1 skrev:
(...)De bägge tvillingarna i montern kunde jag varit utan, lacken på den gule verkade konstig men resten var hur NICE som helst att se.
Lycka till i fortsättningen!!!

Alex
Håller med angående de båda s15 bilarna. Kändes lite överflödiga. Hade kanske gjort sig bättre i en annan monter...
Antar att ingen av er såg effekten i lacken? Inte så konstigt, de bilarna gör sig bäst ute i solen. Utan the evil twins, totalt 8 bilar, är ju 8 ball ganska dåligt namn på ett projekt. roll

Ang. Evolution Garage så kan ni följa oss på vår blogg, next up är "Vårgårda". lol wink

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … p;&all
Jo jag kollade noga på lacken & tyckte det var riktigt grymt djup & nice finnish. Inget ont om arbetet men den gule såg lite konstig ut tyckte jag. Hade räckt med den ena tycker jag men det är knappast nåt jag klagar på=) keep it up guys! Ska ju själv ge mig på den gula kulören;)
Senast redigerat av CarbonFieSTa1 (15 april 2009)


20 Inlägg
15 april 2009
#5071
Jaha... vad ska jag göra i sommar med bilar...??
Jag ska lära mig att drifta och det ska bli skitkul!
lånar EdgeCrusher´s nyaste BMW och driftar bakhjulsdrivet... kul... längtar!!

Övrigt så ska jag hjälpa Paul & Co så mycket jag kan!!

The "Bitch" in PaintWorX

2 123 Inlägg
15 april 2009
#5072
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:
evilaudio skrev:

man bygger inte bilar för att man ska krocka me dom..tongue
Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
Du krockar den iaf wink
Syftar på jettan i sitt gamla utseende, du lyckades till och med spräcka nån fälg väl ? big_smile

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
15 april 2009
#5073
CarbonFieSTa1 skrev:
Riikard skrev:
Happytart skrev:

Håller med angående de båda s15 bilarna. Kändes lite överflödiga. Hade kanske gjort sig bättre i en annan monter...
Antar att ingen av er såg effekten i lacken? Inte så konstigt, de bilarna gör sig bäst ute i solen. Utan the evil twins, totalt 8 bilar, är ju 8 ball ganska dåligt namn på ett projekt. roll

Ang. Evolution Garage så kan ni följa oss på vår blogg, next up är "Vårgårda". lol wink

http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … p;&all
Jo jag kollade noga på lacken & tyckte det var riktigt grymt djup & nice finnish. Inget ont om arbetet men den gule såg lite konstig ut tyckte jag. Hade räckt med den ena tycker jag men det är knappast nåt jag klagar på=) keep it up guys! Ska ju själv ge mig på den gula kulören;)
Ska du ge dig på den kulören kan jag bara önska dig lycka till, den är elak -  men ack så läcker i rätt vinkel och ljus. cool


4 Inlägg
15 april 2009
#5074
Ville bara passa på att skriva mitt första inlägg i denna tråd å göra en stor "våg" för paul paint worx å co smile Min röst gick tveklöst på Elmia till generalen. Snacka om sinne för detaljer!! Hur länge man än stog å tittade på den kunde man inte se sig mätt på den otroliga finnishen & alla finurliga detaljer.
En liten fråga bara... Snyggt som tusan, men hur pass körbar är den egentligen? Såg inte ens ut att gå att klämma in en general snusdosa under den wink Superdiggar låga bilar så det e absolut inget "klank" Bara en liten undran, som sagt min röst gick på den.
Vh/zigge

78 Inlägg
16 april 2009
#5075
Cascade skrev:
De två s15 bilarna var riktigt mäktiga, perfekt och smakfullt `stylade´.
Stod länge och spanade in de båda bilarna för att sedan komma tillbaka å kika ännu en gång smile

Bakhjuls drift och ett aggressivt utseende det är fan kärlek!

Dessa 2 bilarna imponerade mest på mig och jag blev riktigt sugen på att skaffa en själv smile

Mvh Kristoffer
Håller med helt och hållet.. Jag såg lite färgskiftningar i ljuset på den gula, riktigt fin lack, och kiten sitter ju som en smäck.. Stort grattis till Paul och alla inblandade i projektet, ni har verkligen lyckats allihop!!!

//Mike

2 911 Inlägg
16 april 2009
#5076
Förbluffande perfektion, inte för att jag är tokkär i alla bilar, jag fascineras mest av främst smaken för detaljer och form, att en sak passar med en annan rent designmässigt.
Att det sedan görs med smakfull lack och kombination med teman är bara full pott.

143 Inlägg
16 april 2009
#5078
lunkzor skrev:
Paul med på aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsst … 4914378.ab
Bra intervju men lite kort wink

Ingen bil
Ingen körkort
Men jävligt entusiastisk......

Nobodys wife
250 Inlägg
16 april 2009
#5079
Blaze skrev:
lunkzor skrev:
Paul med på aftonbladet

http://www.aftonbladet.se/webbtv/livsst … 4914378.ab
Bra intervju men lite kort wink
Dom klippte bort alla mina intelligenta svar  haha

cocos is the shit!!!

16 197 Inlägg
16 april 2009
#5080
Fredrik.Gustavsson skrev:
evilaudio skrev:
HyperSonica skrev:

Men lilla Mr Elak Musik... Nu har du ju fel tongue Man bygger ju visst bilar gör att krocka med dem.. Annars skulle de ju itne finnas en balk där från början tongue hihihi

"Va bara tvungen" smile
så du köper/bygger en bil för att du SKA krocka den??  de gör då inte ja iaf..tongue
Du krockar den iaf wink
Syftar på jettan i sitt gamla utseende, du lyckades till och med spräcka nån fälg väl ? big_smile
jo ja har krockat flera bilar men de e ju inte de ja utgår ifrån när ja bygger om dom..tongue

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök