3476
Sök

PaintWorX

MrLoaded
603 Inlägg
19 januari 2010
#5421
PaintWorX skrev:
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte. Masspostning av gästboksinlägg, kommentarer eller PM tas på stort allvar och kan leda till avstängning. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.
Har du börjat med utbildning nu Paul lol din räkere tongue
Verkar korrekt svenska doe. Vi behöver lite garagetfilm nu så vi ser att du har ett liv åxå cool

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
19 januari 2010
#5422
gladiatorn skrev:
PaintWorX skrev:
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet, vilket också innebär att det inte är tillåtet att länka till ett företags hemsida i t.ex. forum-signatur eller presentation i marknadsföringssyfte. Masspostning av gästboksinlägg, kommentarer eller PM tas på stort allvar och kan leda till avstängning. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.
Har du börjat med utbildning nu Paul lol din räkere tongue
Verkar korrekt svenska doe. Vi behöver lite garagetfilm nu så vi ser att du har ett liv åxå cool
hade inte suttit dåligt med lite film, lite "Räckere Produktion" smile
En fråga till vad har hänt med smen ??? det var väl et årsen man såg honom på din projektlogg ???


VW Ägare
1 011 Inlägg
19 januari 2010
#5423
Stort tack för hjälpen Paul.

Skrik till om du behöver några bilstereoprylar så ska jag fixa grymt pris åt dig. smile

Henrik Eberlund

Lastbilschaffis
811 Inlägg
19 januari 2010
#5424
Tycker bilderna gör itne färgen rättvisa på minin, har sett den när jag var där uppe & lämna av lite saker för lack men den var skitig men det bra ut smile

Paul: mina motorkåpor kommer så snart ja fått lite mer pengar wink

Team RmR
393 Inlägg
20 januari 2010
#5425
paul bygger ni något projekt till elmia ? eller blir det ingen projekttråd för någon bil iår ?
saknar att kunna gå in här på gorg och kunna se/läsa om det man gillar i en sån här bra tråd


rakäre
1 275 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
#5426
lollollollolGood news folks...........................We are back!!!!!lollollollol


We will be at elmia

We will come with some project cars

We will "SHOCK" the hell out of you




New film comming soon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

744 Inlägg
9 februari 2010
#5428
ja han är vid liv igen  skönt att se hehe

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

Försöker iaf
12 817 Inlägg
9 februari 2010
#5429
Detta ser jag fram emot!! smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

rakäre
1 275 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
#5430
I as usual cant say too much at the minute.............. but i will say this , the Loaded boys have been at it again in team greens garage , all kinds of strange stuff going in and old comming out ....... so a joint venture with them is allways on the cards.

General lee , it was a cooper s , it will soon be something completely different "shockingly different"

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

Pro detailer
417 Inlägg
10 februari 2010
#5431
Härligt Paul, lite galenskaper är vad som behövs för att jag ska orka överleva en hel helg där uppe.
Den gröna blir väl än grönare om jag inte missminner mig helt, blir det nått från Evo Garage också månne? Nått rött och svart också?

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
10 februari 2010
#5432
IT'S ALIVE (From Frankenstein) haha wink


I think this show will be shockalicious,haha i think i just found the word for it:P

ska bli kul o se dig återigen på elmia paul smile, och juste........vi behöver lite kameleontlack smile, tror du vi kan ta det genom PM, ha det så bra nu!

Mvh,
/twins bil & plåt !

glöm inte hålla tummarna på att sharanen ska vara med på elmia !!! tummar o tår tongue
Senast redigerat av TwinsBilOchPlat (10 februari 2010)


86 Inlägg
10 februari 2010
#5433
Kan du inte starta en ny och fräsch tråd för 2010?

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
10 februari 2010
#5434
Kan knappt vänta på att se resultatet. big_smile


275 Inlägg
10 februari 2010
#5435
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! big_smilebig_smilebig_smile Äntligen! Låt händerna gå lös på en ny bil nu big_smile

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
10 februari 2010
#5436
Kommer bli grymt spännande som vanligt när Paul och C/O är i farten.
väntar med spänning på att här kommer teasers!


Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
10 februari 2010
#5437
Ja spännande tongue GO GO GO!!!!!!!! big_smile

Mvh Christian

417 Inlägg
10 februari 2010
#5438
skönt att ni är tillbaka! smile

mvh/Jocke

MrLoaded
603 Inlägg
10 februari 2010
#5439
vad hinner vi göra och hinna med tills 2012-12-21????hmm

TIME ATTACK 2013! 11 YEARS and many Happy Moments
Loaded på Facebook!
"A man must accept his fait or be destroyed by it"

3 116 Inlägg
10 februari 2010
#5440
gladiatorn skrev:
vad hinner vi göra och hinna med tills 2012-12-21????hmm
Ni har nästan 2 år på er så något borde ni hinna med! smile



Sök