3737
Sök

Trött på alla volvo 740 älskare..

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Jag är så jävla trött på alla bonniga människor med sina jävla volvo 740 , som dom har kapat fjädrarna på och kör med s.k add on kit ? :S Så gräsligt. En ren sossecontainer har väl garanterat mer luftmotstånd än vad stena line färjan har om den skulla köra i 50 knop. Finns faktist lite finare bilar än en tråkig fyrkant. Själv kör jag en ford sierra , men den är långt ifrån lika sunkig som en volvo 740. Håller ni med mig eller ?

219 Inlägg
17 oktober 2008
Är väl inge fel på 740? hmmm

1 963 Inlägg
17 oktober 2008
Att du orkar lägga ner energin?

Men are not born - Men are made

+Uppfinnare+
643 Inlägg
17 oktober 2008
javisst dom e ju skitfula, men stabilare bil får man ju leta efter

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Felax skrev:

det är väl inte jobbigt att skriva en fredagkväll ?

17 oktober 2008
• Var trevlig och respektera andras åsikter.

1 963 Inlägg
17 oktober 2008
hanz skrev:
Felax skrev:

Nej inte de tänkte jag inte på.. men att du orkar hata hehe ja tycker itne heller om dom bilarna tongue så tro inte ja är emot dig eller nåt=)

Men are not born - Men are made

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Felax skrev:
hanz skrev:
Felax skrev:

Nej inte de tänkte jag inte på.. men att du orkar hata hehe ja tycker itne heller om dom bilarna tongue så tro inte ja är emot dig eller nåt=)

Ne men jag stör mig mest när en volvo 740 ligger på topplistan bara , haha en Audi a2 ser ju bättre ut tongue

8 886 Inlägg
17 oktober 2008
Inget fel i 740 många har dom som första bil, massor av delar och billiga att äga.
Ford sierra är ju inte heller någon raket direkt och några designpriser vann den inte heller....

Fotograf på tierpidag.se

Pro detailer
417 Inlägg
17 oktober 2008
hanz skrev:
Hej jag heter Hanz och jag kör Ford Sierra, jag får ingen uppmärksamhet i verkliga livet så jag hoppas på att få det här

Haha, skaffa ett liv grabben, lite vänner och kanske en flickvän lol

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Hamilton skrev:
Inget fel i 740 många har dom som första bil, massor av delar och billiga att äga.
Ford sierra är ju inte heller någon raket direkt och några designpriser vann den inte heller....

Nej jag vet , men de är lite mer design på den än en låda.. Och volvo har varit väldigt efterblivna med sin design länge. typ en volvo 940 classic 98... fortfarande fyrkant. Men kolla på Bmw 3 serie redan 92 vilken skillnad på bil designmässigt. Min ford sierra är ju inte världens snabbaste , men den drar ju en 740 rätt simpelt.

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
hanz skrev:
Hej jag heter Hanz och jag kör Ford Sierra, jag får ingen uppmärksamhet i verkliga livet så jag hoppas på att få det här

Vänta jag glömde o skratta ursäkta mig. Jag kör iaf en bil vart är din ?

Pro detailer
417 Inlägg
17 oktober 2008
Jo för ford är ju verkligen så mycket längre fram än Volvo med sin design.
1, bilen (740) du hackar på designades i början på 80 talet, kan vara därför dom ser ut som dåtidens bilar, kantiga.
2, räddningen för fords utveckling var ju att dom köpte volvo, helt plötsligt fick dom tillgång till bra motorer, säkerhetstänk och kvalitetsprylar som ford aldrig ens kunnat stava till innan dom köpte volvo tongue

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
turbotompa skrev:
gnällkärring

men kör upp din 4kant nånstans

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
Jo för ford är ju verkligen så mycket längre fram än Volvo med sin design.
1, bilen (740) du hackar på designades i början på 80 talet, kan vara därför dom ser ut som dåtidens bilar, kantiga.
2, räddningen för fords utveckling var ju att dom köpte volvo, helt plötsligt fick dom tillgång till bra motorer, säkerhetstänk och kvalitetsprylar som ford aldrig ens kunnat stava till innan dom köpte volvo tongue

Bra att du läste i skolan medans du gick jordbruksgymnasiet. Ford har gjort snyggare bilar än vad volvo har gjort genom åren iaf.

Pro detailer
417 Inlägg
17 oktober 2008
hanz skrev:
Fartsyndare skrev:
hanz skrev:

Står utanför kåken här men jag är inte så kåt på uppmärksamhet att jag lägger upp vad för nått som helst här på garaget, bilen jag har nu har jag för att ta mig till jobb och hem igen, inge mer.
Sen om Ford är nått att kalla bil går väl att diskutera. Enda Sierran som är värd att kalla bil är ju Cossien men det är klart, det är ju inte Ford som byggt den big_smiletongue

25 Inlägg
17 oktober 2008
Trådstartare
Fartsyndare skrev:
hanz skrev:
Fartsyndare skrev:

Står utanför kåken här men jag är inte så kåt på uppmärksamhet att jag lägger upp vad för nått som helst här på garaget, bilen jag har nu har jag för att ta mig till jobb och hem igen, inge mer.
Sen om Ford är nått att kalla bil går väl att diskutera. Enda Sierran som är värd att kalla bil är ju Cossien men det är klart, det är ju inte Ford som byggt den big_smiletongue

Tacksam att du ger mig "uppmärksamheten"  och svarar så kort.. Med tanke på att du klagar på att jag ska skaffa flickvän , det kanske du borde göra själv ? För varför sitter du här o svarar på en onödig tråd ?

8 886 Inlägg
17 oktober 2008
hanz skrev:
Hamilton skrev:

Nej jag vet , men de är lite mer design på den än en låda.. Och volvo har varit väldigt efterblivna med sin design länge. typ en volvo 940 classic 98... fortfarande fyrkant. Men kolla på Bmw 3 serie redan 92 vilken skillnad på bil designmässigt. Min ford sierra är ju inte världens snabbaste , men den drar ju en 740 rätt simpelt.

Vad man tycker är snyggt är högst individuelt vissa gillar fyrkantiga lådor alla 740 andra inte.
Har haft en sierra och tröttare bil har då jag inte ägt under mina 26år som körkortsinnehavare roll

Fotograf på tierpidag.se

4 682 Inlägg
17 oktober 2008
de här kommer ju att bli en pajkastningstråd på trådskaparen, där 20000 vovlo raggare försöker förolämpa honom..

Sök