2614
Sök

Löning på Fredag! Vad ska du köpa?

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
22 oktober 2008
räkningar, räkningar å räkningar!!! sen blir de väll lite nya kläder å ett par skor å lite tvspel big_smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

2 118 Inlägg
22 oktober 2008
bor hemma än så några räkningar brukar inte komma, ska nog kanske beställa xenon till bilen tongue Min lön blir dock inte så saftig då jag bara jobbat extra den här månaden tot ~40h på hela månaden.

D.i.l.l.i.g.a.f

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
22 oktober 2008
Delrin Bussnings kit big_smile

Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776
http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 722 Inlägg
22 oktober 2008
inte ett smack!

Olika
907 Inlägg
22 oktober 2008
matteeee skrev:
Kjolar och bak-stötis kanske? Men det är inte för lönen så direkt.. Handlar inte om att lönen kommer just nu.. Man har väl pengar även om man inte fått lön på 25 dagar lixom...

Ja, alla har väl 2 månadslöner på lönekontot och en årslön på sparkontot som en gång rekomenderades av finansministern ? smile

Mvh
Fredrik

4 001 Inlägg
22 oktober 2008
FULLGAS skrev:
Lön???

bidrag för förlorad fritid

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

4 571 Inlägg
22 oktober 2008
En bredbandsräkning och sedan lär jag väll bränna rätt mkt i taxfreen på lördag

Ingen himmel är så blå som min
2 978 Inlägg
22 oktober 2008
fredriq skrev:
matteeee skrev:
Kjolar och bak-stötis kanske? Men det är inte för lönen så direkt.. Handlar inte om att lönen kommer just nu.. Man har väl pengar även om man inte fått lön på 25 dagar lixom...

Ja, alla har väl 2 månadslöner på lönekontot och en årslön på sparkontot som en gång rekomenderades av finansministern ? smile

Troligen inte, men personligen förstår jag inte alla som lever upp varenda krona innan den 15e, för att sen leva på brödsmulor och vatten tills den 25, och då liksom M Uggla bli "kung i baren" (eller iaf köpa upp varenda krona) direkt igen... Kan man inte tänka längre än ca 20 dagar framåt?

/Mattias

rakäre
1 275 Inlägg
22 oktober 2008
Sex

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

47 Inlägg
SAAB-Dåre
192 Inlägg
22 oktober 2008
LÖN? ... Ja tack , vem ger? wink

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D

17 Inlägg
22 oktober 2008
Waho skrev:
Rushman skrev:
Larschan skrev:
Räkningarna blir det väl i första hand. En platt-tv kanske man skulle ta och införskaffa, vet dock inte vilken.

Samsung, bäst i förhållande till pris just nu!

Ger också samsung en röst, polaren köpte en för nån vecka sig, jävligt skarp och fin bild smile

Jag skulle råda att köpa nåt annat märke... Bilden är det väl inge fel på men det tar sjukt lång tid att byta kanal och källa, plus lite andra små irriterande saker.

Har ägt många olika samsungprodukter och missnöjd med samtliga, men de är snygga!

Lönen åker in på sparkontot för framtida bilköp...

38 Inlägg
22 oktober 2008
ny sterio o dubbla 12" baslåda smile

DFFL
9 020 Inlägg
22 oktober 2008
mondeo03 skrev:
ny sterio o dubbla 12" baslåda smile

Stereo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
22 oktober 2008
FireTraXX skrev:
Lönen ska jag spendera vårdslöst som vanligt. smile

Samma här, och betala tonvis med räkningar som man aldrig vet var de kom ifrån big_smile

"When innovation meets passion!"

4 586 Inlägg
22 oktober 2008
har löning på lördag blir nog en ny garagedomkraft

Pulverlackerare/Taxichaffuör
455 Inlägg
22 oktober 2008
Får lön på måndag, ska betala räkningar samt lackeringen av min S3-vinge som jag ska hämta ut då.

* Klåpare
1 718 Inlägg
22 oktober 2008
PaintWorX skrev:
Sex

lol

Räkningar + lite mat. Sen är jag tråkig nog att spara resten som jag brukar.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök