3041
Sök

Nya Statoilreklam

1 827 Inlägg
3 november 2008
SJODIN222 skrev:
"Lånar" tråden lite
jag skulle villja avsluta mitt medlemskap här på garaget.org, om det går?, hur gör man isf ?

Efter en tråd som denna förstår jag dig fullt ut.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Majestas
1 319 Inlägg
3 november 2008
Eisenhut skrev:
SJODIN222 skrev:
"Lånar" tråden lite
jag skulle villja avsluta mitt medlemskap här på garaget.org, om det går?, hur gör man isf ?

Vad äre för fel på den här tråden om man vågar fråga ?

Team VeboTrim

1 827 Inlägg
3 november 2008
_MaCCe_ skrev:
Eisenhut skrev:
SJODIN222 skrev:
"Lånar" tråden lite

Om vi ser som bakgrund att detta forum håller en extremt låg nivå så sätter denna tråden sista spiken i kistan. När Statoil gör en riktigt töntig film med (ägare, ursäkta) gräsliga bilar som ger riktiga bilentusiaster magsår så får den stående ovationer här på forumet, föga förvånande. Min personliga åsikt om reklamen är att den borde bannlysas då jag bara väntar på att någon mindre bilintresserad polare sticker fram hakan och kommenterar reklamen och hänvisar till mitt intresse, jag svär att jag kommer bryta hans nacke. Nej, ett stort hån är vad det är.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

231 Inlägg
"Unloaded"
1 557 Inlägg
3 november 2008
Eisenhut skrev:
_MaCCe_ skrev:
Eisenhut skrev:

Om vi ser som bakgrund att detta forum håller en extremt låg nivå så sätter denna tråden sista spiken i kistan. När Statoil gör en riktigt töntig film med (ägare, ursäkta) gräsliga bilar som ger riktiga bilentusiaster magsår så får den stående ovationer här på forumet, föga förvånande. Min personliga åsikt om reklamen är att den borde bannlysas då jag bara väntar på att någon mindre bilintresserad polare sticker fram hakan och kommenterar reklamen och hänvisar till mitt intresse, jag svär att jag kommer bryta hans nacke. Nej, ett stort hån är vad det är.

Jag tror inte ens att mina morföräldrar hade tagit den här reklamen så allvarligt som du, de flesta ser den nog med rätt mycket glimt i ögat.

Riktiga bilentusiaster? Så killen som har den där S40n som är "stjärna" i reklamen skulle du t.ex. påstå ej har ett riktigt bilintresse? Look on the bright side of life, som så många andra av oss som bara tycker att det är en kul reklam och inget fatalt påhopp mot de "riktiga" bilentusiasterna.

"When innovation meets passion!"

German Engineering
9 083 Inlägg
3 november 2008
Riktigt rolig reklam smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

819 Inlägg
3 november 2008
Haha vafan reklamen var kul.. Synd att nån visst hade vaknat på fel sida bara tongue Tare chill nu så slipper tråden bli låst

Mustang 1987 Foxbody -> Pro Int bil!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=258533

243 Inlägg
3 november 2008
Håller med andreas
när han sliter ut allting är detta annat system? eftersom att jag har för mig det var gotham city i bakluckan eller någonting.

358 Inlägg
3 november 2008
Riktigt go reklam! bästa på länge.

Got VTEC?
1 593 Inlägg
3 november 2008
Eisenhut skrev:
_MaCCe_ skrev:
Eisenhut skrev:

Word!

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

2 924 Inlägg
3 november 2008
Eisenhut skrev:
_MaCCe_ skrev:
Eisenhut skrev:

Det är ganska få av de 93 000 medlemmarna på G.org som svarat i denna tråden och utifrån det grundar du alltså nivån på hela G.org... roll

Jag skulle med säkerhet kunna påstå att G.org har den största spridningen och flest "nivåer" bland bilintresserade personer i hela vårt avlånga land inkl folk som gillar och hatar Statoil-reklamen samt de som inte ens bryr sig om att läsa trådar om sådan saker m.m
Intressant att man kan dra en slutsats av hela G.org utav det...känns aningen trångsynt... wink
Senast redigerat av peegee (4 november 2008)

~ Life is short, have FUN! ~

174 Inlägg
4 november 2008
Så skön reklam smile Var ju och kollade när dom spelade in den här i Knivsta big_smile

Räser Förer
386 Inlägg
4 november 2008
Kul reklam med glimten i ögat  smile
Senast redigerat av reyland (4 november 2008)

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo

Avstängd
1 266 Inlägg
4 november 2008
Hm ser inge roligt alls i den här reklamen :s, rörde inte äns en min..lite tufft var det, att en del bilar finns här på gareget iofs smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

337 Inlägg
8 november 2008
haha jag gillar reklamen och skrattade när han plockade ur stereo-grejerna ur bakluckan som inte alls hör hemma i den bilen. så kul när man vet hur det ser ut egentligen wink känner igen de flesta bilarna, den gula hyundai coupén han kör mot tycker jag ser ut som en semla på vägarna, dock kul att man kan få den se så annorlunda ut med nytt kjolpaket och lite lack runt skärmarna. kul med lite race på tv iaf smile

Legitimerad bilfantast
223 Inlägg
8 november 2008
Lite rolig var den allt smile Men håller med många andra, vad heter den låten som Hyundai'en spelar?

993 Inlägg
9 december 2008
4ntr4x skrev:
Lite rolig var den allt smile Men håller med många andra, vad heter den låten som Hyundai'en spelar?

Sol Ray & Dark by Design - Paradise

tror det är den du menar.

Low is a lifestyle
956 Inlägg
9 december 2008
Vem älskar inte ljudet när dom ska köra racet. och han blinkar in till höger. han kör så lugnt och hör ljudet av blinkningen big_smile

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Fixaren
9 december 2008
HAHHA Heeelt rätt... Släng ut bandaren för att spara vikt o vem spiller onödig soppa mot en Hyundai? wink

Raggarmuffin
138 Inlägg
9 december 2008
tror nog att alla bilarna är från zatzy eftersom de va där de sökte bilar till reklamfilmen.
kul att dom inte hitta några balla bilar utan bara massa flummiga rymdraketer me massa plast och spons fån blueride typ.... :S

"Många vet hur en banan ser ut, men få vet hur den ska användas"
Flickor kör turbo. Kvinnor kör V8.

Sök