3199
Sök

Jeep wrangler unlimited 4d -07 och frammåt...skriv allt ni vet om dom...är det något att byta till?

King Of The Road
154 Inlägg
30 oktober 2008
Trådstartare
Jeep wrangler unlimited 4d -07 och frammåt...skriv allt ni vet om dom...är det något att byta till?
alltså den nya med 4 dörrar och 3.8l 6:a . nån som har provkört? någon som äger en? någon som känner någon som äger en? skriv allt ni vet om dom

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Men man måste veta sina begränsningar.
Lights out,Game Over!

1 963 Inlägg
30 oktober 2008
Har åkt i en sån automarare, fölängda modellen. Med monster däck osv du kan kolla på www.proimp.se den finns nog med där. Mörkgrön.
Tycker den känns "billig" innuti hur ja nu ska förklara detta, plastig och tygig.
Ingen vidare komfort heller hehe, men de är ju en safaribil=) Men sen finns de ju så mycke olika tillval så de är skrämmande, ena wranglern känns japansk den andra som en bentley. Men den här är bara fräck och maffig att dratta runt i skogen med smile Ingen landsvägsbil med andra ord enligt mig!

mvh Felix

Bilder:

http://www.proimp.se/media/Beachjeep.jpg

http://www.proimp.se/media/Wrangler01.jpg

http://www.proimp.se/media/Kättilstorpskövde.jpg

Den är som sagt inte original wink
Senast redigerat av Felax (30 oktober 2008)

Men are not born - Men are made

VW-nörd?
4 332 Inlägg
30 oktober 2008
Undra om de va den här som Motorjournalen, eller Autobahn, testade, vågar inte uttala mig mer innan man får bekräftat att de va den bilen.

1 963 Inlägg
30 oktober 2008
Inte en aning, de är en kompis bror/pappa som har proimp.. Gör massa roliga saker med bilar haha. En h2 dom hade för några år sen är väl en av de värsta i sverige, svart stooort höjt monster=) DEN va rolig att åka i tunnlarna i sthlm med haha smile Dånade bra från v8an

King Of The Road
154 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
ingen som vet något mer om dom?

Det är inte den som har mest pulver under huven som vinner,utan det är den som vågar bromsa sist innan kurvan som tar hem segern.
Lights out,Game Over!

782 Inlägg
6 november 2008
Teknikens värld har provkört en 4dr wrangler och den artikeln borde du läsa, Det jag kom ihåg var att dom va inte nöjda med någonting först men sen kom känslorna in och då tyckte dom det va en rätt skön bil.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 november 2008
Hehe jaha de e den med de FÖRBASKADE taket som kräver ingenjörsutbildning för att plocka av och sätta upp.
Sen så får man fan inte lägga nåt på instrumentbrädan då de e nåt skumt glapp mellan rutan och instrumentbrädan, så du får skruva och sedan fiska, om du lägger nåt som ramlar ner där tongue
Var rätt dåligt rostskydd o så också, de ja såg som testade en, som var i princip helt ny, hade rostiga partier på sig redan...
Offroad ska de däremot vara kanoners, Fifth Gear testade den på en offroadcourse och den klarade sig väldigt bra.

King Of The Road
154 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
thank you någon som vet hur den är att köra? är den slö eller? bensinförbrukning? kan man ha en som vardagsbil...typ pendla till jobbet och ja allt annat?

Lights out,Game Over!

1 963 Inlägg
7 november 2008
Ja 6:an är ganska slö tycker jag faktiskt med tanke på storleken och hur mycket soppa som går åt..

39 Inlägg
7 november 2008
jag kan hjälpa dig ta in en i sverige, i usa är dom sjukt billiga. hör av dig om du vill ha hjälp(simon@trymis.se)

Sök