tror dock inte att gm och ford skulle tillåtas kursa, för mycket pengar i dessa jättar. men det ser mörkt ut för mycket av usas industrier.
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
jepp men island har inte så stor ekonomisk betydlese som usa, + att dom får stöd av utomstående länder.
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
en sak jag inte förstår, var varför volvo lät säljas?, sverige säljer ju bort stort sett de mesta som drar in pengar till sverige.., här uppe var vi ju fortfarande kvar gruvorna osv.. menmen
You don't get another chance, Life ain't a nintendo -
det är ju inte konstigt att det går dålig för ford de bygger ju bara bilar som dricker 2 liter milen typ ju!
haha vilket skitsnack Fords småbilar har ju alltid varit bensinsnåla det är volvo som alltid druckit som kameler men nu har dom äntligen fått fram en bil som drar 0,36-0,45 med Fords hjälp
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Jag tvivlar, bara för att det går lite dåligt jusst idag för gm och ford så går hela världen under, nja. Vinden lär vända men med små skitbilar som lösning, Chevrolet har tagit några genvägar med deawoo frågan är väll bara när det skall ge utslag
Jag tvivlar, bara för att det går lite dåligt jusst idag för gm och ford så går hela världen under, nja. Vinden lär vända men med små skitbilar som lösning, Chevrolet har tagit några genvägar med deawoo frågan är väll bara när det skall ge utslag
Ja hoppas kan man ju alltid.. Men jag tror nog att det är rätt kört för Volvo och SAAB, att dom lever kvar som varumärke ar nog rätt troligt Om staten ska gå in och lösa deras problem så lär dom nog ha högt ställda krav. och några fabriker i ett litet land som de flesta amerikaner inte har en susning om lär inte ligga högst på dagordningen.
Ja hoppas kan man ju alltid.. Men jag tror nog att det är rätt kört för Volvo och SAAB, att dom lever kvar som varumärke ar nog rätt troligt Om staten ska gå in och lösa deras problem så lär dom nog ha högt ställda krav. och några fabriker i ett litet land som de flesta amerikaner inte har en susning om lär inte ligga högst på dagordningen.
Saab och Volvo går inte i graven de kan jag lova dig. Det är lågkonjuktur och de finns inte en enda tillverkare som går plus just nu. Men om nu volvo och saab går under så vill jag inte vara med för då kommer vi få ett rent helvete..
Bör också sägas att bara för att amerikanska staten går in med ekonomiska medel så hjälper inte det Volvo/SAAB. Den finansiella hjälpen är öronmärkt för användning inom USA, och på sin höjd förhindrar det kanske en försäljning av endera märke.
Bör också sägas att bara för att amerikanska staten går in med ekonomiska medel så hjälper inte det Volvo/SAAB. Den finansiella hjälpen är öronmärkt för användning inom USA, och på sin höjd förhindrar det kanske en försäljning av endera märke.
Jasså? Då får skicka alla Volvoraggare och Saabfantaster till möte mer Mr Herr Obama
Jasså? Då får skicka alla Volvoraggare och Saabfantaster till möte mer Mr Herr Obama
Haha! Vilken härlig skillnad det är, VolvoRAGGARE och SaabFANTASTER. Härligt att höra
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)