Hmm, det där påminner mig om "Super Spiral" som bl.a. ridetech.se säljer Enda skillnaden är att den där kan slås på med knapp och monteras direkt efter luftfiltret
de som e synd är inte folk som går på sånt (alla kan inte veta allt) , snälla tänk efter lite, de är skojjare som sälger sådant som är synd, altså de som försöker lura oinsatta på pengar!!
de som e synd är inte folk som går på sånt (alla kan inte veta allt) , snälla tänk efter lite, de är skojjare som sälger sådant som är synd, altså de som försöker lura oinsatta på pengar!!
du säger det. inte för att jag bryr mig.. går man på sånt får man väl skylla sig själv:P
liknar lite väl mycket på fläktar som dom säljer på biltema gå in o kolla på art nr:25-831 på www.biltema.se
Kan inte mer än instämma hehe...Hoppas verkligen inte någon går på denna bluff!!! :S.
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Hahah Så sättar man strömbrytaren under gaspedalen så att fläkten startar vid en "touchdown" ... wiiiihooooo!
Heh mycke har ja hört men "touchdown" Menar du kickdown eller plattan i mattan hehe
Å för övrigt d e synd att idioter lever på att lura folk.. Om man går på d eller inte har väl inte riktigt me saken att göra..Folk borde ha ett samvete tycker man..
När det gäller pengar finns det inga gränser Så är det bara För er som har sett filmen Scarface säger jag bara: "Lesson nr 1: Never underestimate the other persons greed!"