2975
Sök

Elektrisk turbo

37 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
Någon som vet om detta funkar? Det verkar lite för bra för att vara sant. Upp till 45 hästar så enkelt och till den kostnaden.

http://www.blocket.se/vi/7439970.htm?ca=8_s

10 287 Inlägg
28 februari 2006
Visst har det blivit billigt att trimma med dessa moderna fantastiska nya uppfinningar !

......Bullshit....

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
28 februari 2006
eh, går du på sånt? den fungerar antagligen som en broms för luften och ger -20 bhp

lol, va dom hittar på!

man lever bara en gång så lev väl!

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
28 februari 2006
Hmm, det där påminner mig om "Super Spiral" som bl.a. ridetech.se säljer big_smile
Enda skillnaden är att den där kan slås på med knapp och monteras direkt efter luftfiltret wink

37 Inlägg
28 februari 2006
Trådstartare
trodde väl det.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
28 februari 2006
Bullo skrev:
eh, går du på sånt? den fungerar antagligen som en broms för luften och ger -20 bhp

lol, va dom hittar på!

Kanske det är det de menar med boostern wink de förhindrade hästarna släpps fria då lol

1 Inlägg
28 februari 2006
för tusan tänk efter tror du du får upp något laddtryck med den? knappast att de el motorn snurrar 130tusen varv pår minut !

Maskinmontör
139 Inlägg
28 februari 2006
liknar lite väl mycket på fläktar som dom säljer på biltema gå in o kolla på art nr:25-831
www.biltema.se

Rwd 4 Fun :D

Solfilmsmontör
947 Inlägg
28 februari 2006
Fina uppfinningar folk kommer med... Men det värsta är ändå att folk går ju på de så jäkla lätt också.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
28 februari 2006
lapin_kulta skrev:
liknar lite väl mycket på fläktar som dom säljer på biltema gå in o kolla på art nr:25-831
www.biltema.se

179 kronor? wink

Silentbob
43 Inlägg
28 februari 2006
lapin_kulta skrev:
www.biltema.se

exakt... ..  synd dock att det finns dom som går på sånt tongue

~ Rör min bil och jag stryper din hund ~

391 Inlägg
28 februari 2006
de som e synd är inte folk som går på sånt (alla kan inte veta allt) ,  snälla tänk efter lite,    de är skojjare som sälger sådant som är synd,  altså de som försöker lura oinsatta på pengar!!

Silentbob
43 Inlägg
28 februari 2006
andreasl skrev:
de som e synd är inte folk som går på sånt (alla kan inte veta allt) ,  snälla tänk efter lite,    de är skojjare som sälger sådant som är synd,  altså de som försöker lura oinsatta på pengar!!

du säger det. inte för att jag bryr mig.. går man på sånt får man väl skylla sig själv:P

~ Rör min bil och jag stryper din hund ~

1 741 Inlägg
28 februari 2006
om man bara läser hur mycket den laddar så.. 2-3 PSI...
3 psi = 0.21 bar ungefär. du får ju högre tryck om du sätter en tratt i fronten på bilen tongue

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

7 Inlägg
28 februari 2006
Hahah
Så sättar man strömbrytaren under gaspedalen så att fläkten startar vid en "touchdown" smile... wiiiihooooo!

2 117 Inlägg
28 februari 2006
tecman skrev:
om man bara läser hur mycket den laddar så.. 2-3 PSI...
3 psi = 0.21 bar ungefär. du får ju högre tryck om du sätter en tratt i fronten på bilen tongue

Mmmmmm! Bara måste ha en sådan...
Fungerar säkert jättebra till att få fart på grillen i sommar...hehe

Driver
2 111 Inlägg
28 februari 2006
lapin_kulta skrev:
www.biltema.se

Kan inte mer än instämma hehe...Hoppas verkligen inte någon går på denna bluff!!! :S.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

47 Inlägg
28 februari 2006
det var riktigt likt den på biltema hehe

Miklen
28 februari 2006
svanberg skrev:
Hahah
Så sättar man strömbrytaren under gaspedalen så att fläkten startar vid en "touchdown" smile... wiiiihooooo!

Heh mycke har ja hört men "touchdown" tongue Menar du kickdown eller plattan i mattan wink hehe

Å för övrigt d e synd att idioter lever på att lura folk.. Om man går på d eller inte har väl inte riktigt me saken att göra..Folk borde ha ett samvete tycker man..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
28 februari 2006
När det gäller pengar finns det inga gränser neutral
Så är det bara tongue
För er som har sett filmen Scarface säger jag bara:
"Lesson nr 1: Never underestimate the other persons greed!"

Sök