4041
Sök

Audi A4 rullande projekt!

252 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
olagbg skrev:
korni skrev:
olagbg skrev:
Det finns sidokjolar till det paketet du har köpt kolla in polarens bil med  sidokjolarna "audi_s4" här på garaget.

Lycka till med bygget //ola

Tack för tippset! jag har kollat lite på dom, men jag har oxå kollat på ett par kjolar ifrån reiger som är liknande dom jag har nu fast dom är mkt större!

Tack, jag hoppas att jag kan åka runt på utställningar utan att bli utskrattad :p

bli utskrattat på utsällning får vi inte hoppas smile
men ha i tanken att det är du som ska känna dig trygg med din bil. bygg inte bilen för andras tycken å smak. bara du e nöjd med den så är det bra smile

Att man sedan får credit för det man gjort med bilen är ju en morot smile

//ola

ja det är klart! jag bygger efter mitt eget tycke o smak. sen kan det va skönt med komentarer som nu när jag inte vet hur jag ska göra med inpassningen av kofångaren bak tongue

något som vore riktigt roligt är om jag kan vinna några priser med bilen i sommar smile

//Robert

252 Inlägg
5 februari 2009
Trådstartare
tsdi skrev:
Ser riktigt bra ut ! längtar efter att se den på elmia om du nu hinner ? ;D

Tack smile ja mitt mål är att försöka hinna tills då! men just nu så känns det som att jag inte kommer att hinna tyvär sad

jag får försöka få klart utsidan tills då så kan man visa upp den även om insidan inte är riktigt klar tongue

utbildad klant
2 197 Inlägg
5 februari 2009
Jag hoppas du bli klar hade vart kul å hällsa där;) men du har lite press på dig nu. bilen ska ju för tusan lackas:P

Mvh O.Frankeståhl

OLAGBG
596 Inlägg
5 februari 2009
korni skrev:
olagbg skrev:
korni skrev:

Tack för tippset! jag har kollat lite på dom, men jag har oxå kollat på ett par kjolar ifrån reiger som är liknande dom jag har nu fast dom är mkt större!

Tack, jag hoppas att jag kan åka runt på utställningar utan att bli utskrattad :p

men ha i tanken att det är du som ska känna dig trygg med din bil. bygg inte bilen för andras tycken å smak. bara du e nöjd med den så är det bra smile

//ola

ja det är klart! jag bygger efter mitt eget tycke o smak. sen kan det va skönt med komentarer som nu när jag inte vet hur jag ska göra med inpassningen av kofångaren bak tongue

något som vore riktigt roligt är om jag kan vinna några priser med bilen i sommar smile

//Robert

ja råd måste man ju få fråga om.. hade det inte vart för vännerna å familjen (pappa) å hans vänner så hade nog min bil aldrig blivit ombyggd så som den e nu. plåtbreddning å allt sånt visste man ju inget om.. men allt löste ju sig te slut å nu kan man det hehe. men inte för att man tänkter göra om det precis inom en snar framtid smile

OLAGBG
VOLVO

utbildad klant
2 197 Inlägg
6 februari 2009
Ne tack å lov för familj som kan hjälpa;) vänner också för den delen. sen är denna sidan en mycket stor hjälp. eller håller folket inte med?

Mvh O.Frankeståhl

252 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:
Jag hoppas du bli klar hade vart kul å hällsa där;) men du har lite press på dig nu. bilen ska ju för tusan lackas:P

jo tack jag vet! + att jag väntar fortfarande på delar som inte har kommit! så det ser VÄLDIGT mörkt ut att hinna tills det är dags för Elmia sad

252 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
olagbg skrev:
korni skrev:
olagbg skrev:

//ola

//Robert

ja råd måste man ju få fråga om.. hade det inte vart för vännerna å familjen (pappa) å hans vänner så hade nog min bil aldrig blivit ombyggd så som den e nu. plåtbreddning å allt sånt visste man ju inget om.. men allt löste ju sig te slut å nu kan man det hehe. men inte för att man tänkter göra om det precis inom en snar framtid smile

ja. man kommer inte så speciellt långt om man inte kan fråga sig runt tongue hehe var det jäkligt att plåtbredda bilen? jag såg den allt på Vallåkra o jag måste ju säga det att bilen blev jäkligt bra med den breddningen!

342 Inlägg
8 februari 2009
Snyggt bygge, men om den står med inne på Elmia blir jag lite förvånad...

252 Inlägg
8 februari 2009
Trådstartare
Happytart skrev:

Tack smile jo jag kommer kommer oxå va väldigt förvånad då!

jag har tappat hoppet om att hinna tills då! så jag får sattsa på alla sommar utställningar istället tongue

342 Inlägg
8 februari 2009
korni skrev:
Happytart skrev:

Tack smile jo jag kommer kommer oxå va väldigt förvånad då!

jag har tappat hoppet om att hinna tills då! så jag får sattsa på alla sommar utställningar istället tongue

Låter bra! Ser fram emot att se den där smile

252 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Har kommit hem ifrån Åmål nu! och jag har fått ett Sponsor kontrakt med MH-Styling´s Nye ägare! vilket jag tror kommer att bli jätte bra smile och det har fått mig att bli taggad till 100% att få bilen o bli perfekt big_smile

4 586 Inlägg
15 februari 2009
känner ingen det där reiger och passform. min front tog många timmar innan den passade fint. passar inte helt bra än men man vill ju inte bli helt tokig

252 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
jorre83 skrev:
känner ingen det där reiger och passform. min front tog många timmar innan den passade fint. passar inte helt bra än men man vill ju inte bli helt tokig

ja man får nog inte stirra sig blind på allt för små saker heller oftast så är det ju bara en själv som ser vissa små skavanker eftersom att man själv håller på med bilen

4 586 Inlägg
15 februari 2009
korni skrev:
jorre83 skrev:

ja man får nog inte stirra sig blind på allt för små saker heller oftast så är det ju bara en själv som ser vissa små skavanker eftersom att man själv håller på med bilen

bäst att vara nogrann så man är nöjd själv annars kommer du sova dårligt.

du kan ju alltid slipa lite med slipduk. Det fick jag göra då passformen var som till en annan bil

utbildad klant
2 197 Inlägg
15 februari 2009
LÄGG AV jag vill med ha sponsor:P AVIS jag blir:P Ser det just ut för elmia?

Mvh O.Frankeståhl

4 663 Inlägg
15 februari 2009
kul att du fått en sponsor big_smile grattis

252 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
jorre83 skrev:
korni skrev:
jorre83 skrev:

bäst att vara nogrann så man är nöjd själv annars kommer du sova dårligt.

du kan ju alltid slipa lite med slipduk. Det fick jag göra då passformen var som till en annan bil

ja det har du helt rätt i! jag ska iväg idag o försöka fixa till passformen på kofångaren bak. jag hoppas jag får till det wink

252 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
oggy_swe skrev:

hehe, ja, jag är väldigt glad för det smile jag vet inte riktigt hur det blir med Elmia. jag väntar på delar som jag inte riktigt vet när dom kommer! så det är där skon klämmer lite! men som det känns nu så blir det nog inte Elmia tyvär!

252 Inlägg
16 februari 2009
Trådstartare
Saab_Robin skrev:
kul att du fått en sponsor big_smile grattis

Tackar smile ja det är roligt! det känns som att dwet kommer bli bra det här!

utbildad klant
2 197 Inlägg
16 februari 2009
korni skrev:
oggy_swe skrev:

hehe, ja, jag är väldigt glad för det smile jag vet inte riktigt hur det blir med Elmia. jag väntar på delar som jag inte riktigt vet när dom kommer! så det är där skon klämmer lite! men som det känns nu så blir det nog inte Elmia tyvär!

Dyker du upp hur som? kollar på alla andra bilar:P

Mvh O.Frankeståhl

Sök