3181
Sök

Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.

Skapa nytt projekt av denna tråd
Jlmmy
21 februari 2010
Trådstartare
Tjena!

Eftersom många har villat se lite pics så tog jag min mobilkamera och tog några halvbra bilder smile
Bilen står just nu på pallbockar då nya däck på mina nya fälgar kommer näsra vecka samt håller på att frächa upp i hjulhusen m.m

Lackade bilen själv och det blev matt mjuk vit typ, riktigt härlig färg, Ser bättre ut irl wink
så 1500 för rubbet så skall man vara glad, blev inget apelsinskall osv i lacken utan körde tunna lager så det blev bra smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/864193_a5nb19.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/864195_fq9ppz.jpg

mvh

67 Inlägg
Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
21 februari 2010
Jlmmy skrev:
Tjena!

Eftersom många har villat se lite pics så tog jag min mobilkamera och tog några halvbra bilder smile
Bilen står just nu på pallbockar då nya däck på mina nya fälgar kommer näsra vecka samt håller på att frächa upp i hjulhusen m.m

Lackade bilen själv och det blev matt mjuk vit typ, riktigt härlig färg, Ser bättre ut irl wink
så 1500 för rubbet så skall man vara glad, blev inget apelsinskall osv i lacken utan körde tunna lager så det blev bra smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/864193_a5nb19.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/864195_fq9ppz.jpg

mvh

looking good! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Jlmmy
21 februari 2010
Trådstartare
Tack grabbs, kul att ni gillar den! big_smile

Lägger upp en bild på lite stag man lackat med smile
Blev frächare!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59197/864234_r6l8hz.jpg

Var inne ett tag på att byta ut dessa tre där bak till sjusterbara, men skippar nog det och lägger dom pengarna på något annat viktigare!

mvh
Senast redigerat av Jlmmy (21 februari 2010)

Forummoderator
9 299 Inlägg
21 februari 2010
Fusk, du har ju en sån där ergonomisk hora. Då är det ju bekvämt att meka.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

4 767 Inlägg
21 februari 2010
Snyggt i vitt smile

Fast det var ingen liten dekal du satte på, hoppas du fick mycket trim gratis mot att ha den där enorma reklampelaren på bilen neutral

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

391 Inlägg
21 februari 2010
Ser ju skit bra ut smile Lacka själv e billigt tongue Hoppas man får se den i sommar.

Jlmmy
21 februari 2010
Trådstartare
Tack alla! smile

Jo Erick, dom skall tex kolla upp en kolfiber huv till mig nu! smile
Till ett mycket bra pris, sedan gjorde jag det lite för att det är snyggt...

Tack igen, mvh

4 663 Inlägg
21 februari 2010
SWEET ! big_smile  sjukt fint

stRaend
21 februari 2010
Trådstartare
riktigt snyggt ! och jag anser även att dekalen gjorde sig riktigt bra, blev en fin brytning om man säger så. Hade nog blivit för mycket vitt annars smile men riktigt snyggt !

Jlmmy
21 februari 2010
Trådstartare
Tackar Robin! big_smile

stRaend skrev:
riktigt snyggt ! och jag anser även att dekalen gjorde sig riktigt bra, blev en fin brytning om man säger så. Hade nog blivit för mycket vitt annars smile men riktigt snyggt !

Tackar, kul att höra!
Jo jag tänkte exakt samma sak smile

Blev en bra brytning faktsigt, så jag är helt klart nöjd!

mvh

113 Inlägg
21 februari 2010
vart ju skit fint med lacken:) fränt med matt vit

Jlmmy
21 februari 2010
Trådstartare
g0rra skrev:
vart ju skit fint med lacken:) fränt med matt vit

Tack, jo jag blev faktisgt sjukt nöjd efter att ha gjort det hela själv, och billigt kom man undan med färg med tack vare Kenny som gav mig ett mycket bra pris! smile

Så jag är helt klart nöjd med det hela! smile

mvh
Senast redigerat av Jlmmy (21 februari 2010)

2 788 Inlägg
21 februari 2010
Blev ju hur bra som helst Jimmy, jag är imponerad! Tycker dekalen passade fint, blev en perfekt kontrast mot det vita smile Kul att du kom undan såpass billigt med lacken, så kan man lägga pengarna på annat! smile

Ser fram emot när de nya fälgarna kommer, kommer att bli kanon! wink Lycka till!

Jlmmy
21 februari 2010
Trådstartare
_Fredrik skrev:
Blev ju hur bra som helst Jimmy, jag är imponerad! Tycker dekalen passade fint, blev en perfekt kontrast mot det vita smile Kul att du kom undan såpass billigt med lacken, så kan man lägga pengarna på annat! smile

Ser fram emot när de nya fälgarna kommer, kommer att bli kanon! wink Lycka till!

Tack Fredrik! smile

51 Inlägg
21 februari 2010
den är sjukt nice! Och jag har ju sätt allting irl big_smile
haha... jaa den dekalen passar sjukt bra för att få en brytning tänkte jag.. hm.. jaa jag tvingade jimmy att sätta dit den och se så bra det blev big_smile
<33

7 120 Inlägg
21 februari 2010
Blev sjukt bra! Gillar också dekalen big_smile

stRaend
21 februari 2010
Trådstartare
amaanda skrev:
den är sjukt nice! Och jag har ju sätt allting irl big_smile
haha... jaa den dekalen passar sjukt bra för att få en brytning tänkte jag.. hm.. jaa jag tvingade jimmy att sätta dit den och se så bra det blev big_smile
<33

bra att man har flickvänner ^^ haha

No fucks given
179 Inlägg
21 februari 2010
njaa, synd på den stora dekalen med windows typsnitt.. Lacken å andra sidan, härlig mjuk vit de där!

/ Jimbo
Bygger på: Honda Civic 99a

465 Inlägg
21 februari 2010
ser riktigt bra ut jimmy !!, skönt att slippa allt slipande osv, vart riktigt sugen på att få på färgen på min nu!smile big_smile

Sök