Har du hört sagan om kejsarens nya kläder, MrValle? Om inte skulle du kunna ta och läsa den.
Det folk kommit med är hela tiden konstruktiv kritik, angående att fälgarna sitter för långt in. För det gör de. Har själv tyckt att jag skulle hålla inne med den åsikten då det snackats nog om det (om det sägs 100 eller 101 gånger må väl kvitta, så då kan jag lika gärna hålla käft). Det är en helt annan sak ifall nån säger "ÖÖÖH VA FUL BIL" eller "NÄÄÄ JÄVLA MONGO DU KAN INTE BYGGA HAHA", och på den nivån har inte alls kommentarerna legat. Flertalet av de som sagt att fälgarna sitter för långt in, är folk som har kunnat ge byggen positiv kritik när de förtjänat det, och mindre positiv när de inte riktigt varit överrens med byggherrens idéer.
Kan man inte ta båda delarna ska man väl ge fan i att lägga upp en projekttråd här? För åtminstone jag har då en sådan för att kunna få feedback, både positiv och negativ sådan, för att utveckla mig i bygget. Sedan så kanske inte min SMAK är överrensstämmande med andras alla gånger, och visst, då får man helt enkelt ta att andra inte tycker som man gör själv. Ska man ha en projekttråd bara för att folk ska kunna höja en till skyarna för att skryta på sig själv eller vad?
Jag tror inte alls att någon här kritiserat FOLKET bakom bilen, utan snarare FÄLGARNA som sitter på bilen och som inte fyller upp breddningen som de borde.
Du borde kanske lära dig innebörden av att trakassera folk? För något sådant har jag då inte sett i denna tråd.