2143
Sök

EXTREM breddning V70R ELMIA 2010

Volvofreak
356 Inlägg
14 mars 2010
Jag har följt tråden och säger som många andra o som många andra tänker att ni har tyvärr sjunkt lite väl lågt nu!

Ryck upp er nu!

// Andreas
S40N T5-04

<3 Japs
680 Inlägg
14 mars 2010
Wangstedt skrev:
Speedman skrev:
Ledsen, men er som "bilbyggare" har sjunkit duktigt lågt med eran attityd efter senaste raderade inlägg. Svårt att ha respekt till dom som inte kan ge!
Tycker ni lika gärna kan stanna hemma från Elmia! Ni klarar uppenbarligen inte kritik som inte är till er fördel tråkigt nog.

+1

+2

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
14 mars 2010
Arcangelus skrev:
Wangstedt skrev:
Speedman skrev:
Ledsen, men er som "bilbyggare" har sjunkit duktigt lågt med eran attityd efter senaste raderade inlägg. Svårt att ha respekt till dom som inte kan ge!
Tycker ni lika gärna kan stanna hemma från Elmia! Ni klarar uppenbarligen inte kritik som inte är till er fördel tråkigt nog.

+1

+2

+3

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
14 mars 2010
Alpenretter skrev:
Arcangelus skrev:
Wangstedt skrev:

+1

+2

+3

+4

128 Inlägg
14 mars 2010
Vad har hänt här ???

Fakta om Bilar
Förekommer endast i färgerna snorgrönt,grisrosa samt jungfruvit.
Världens största försäljare av bilar är överraskande varken GM, Ford eller Lada, utan en skygg herre från Trosa vid namn Ahlgren.

Valentin och Ewelina Marjatta
45 Inlägg
14 mars 2010
ni som har garaget bara för att trakassera och kritisera folk kan dra åt h_l_e_e är så trött på folk som inte har ett liv mer än bara sitta på garaget och fixa sig ovänner bygg själv en bil som denna istället för att trycka ner folk har sj sett bilen i IRL och den är så mycket snyggare i IRl än på bilder och om ni är så avundsjuka att ni inte kan komma in på elmia så är det bygg en finare bil själva era i_i_t_r och sluta att trakassera folk skaffa er ett liv eller en fru som kan lära er vett       MVH/MRVALLE

10 Inlägg
14 mars 2010
Har sett bilen live och det är en fruktansvärd skillnad från hur den gör sig på bild. Jag anser oxå att ts ha stor rätt att förvara sig när attityden från er "bedömare" är förbannat elak. Kritiken är inte sagd på ett sjyst sätt! Det finns gränser jag fatta inte varför ni gör en sådan stor grej av det. Är väl för fan ingen rättsal? Bilen kommer in på Elmia vare sig ni gillar den eller ej. Man väljer att blunda eller fota eller hur?

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
14 mars 2010
MrValle skrev:
ni som har garaget bara för att trakassera och kritisera folk kan dra åt h_l_e_e är så trött på folk som inte har ett liv mer än bara sitta på garaget och fixa sig ovänner bygg själv en bil som denna istället för att trycka ner folk har sj sett bilen i IRL och den är så mycket snyggare i IRl än på bilder och om ni är så avundsjuka att ni inte kan komma in på elmia så är det bygg en finare bil själva era i_i_t_r och sluta att trakassera folk skaffa er ett liv eller en fru som kan lära er vett       MVH/MRVALLE

Du gjorde allt som man ska göra...

1. Hänvisar till avundsjuka.
2. Ber folk bygga egna bilar, för det vet ju alla att man måste ha byggt nått själv innan man får ge ett omdöme eller negativ kritik. Är ju samma sak som att vi alla har varit partiledare innan man får klaga på dom som är det nu.
3. Du använder fula ord.
4. Du kan inte använda punkt, kommatecken eller radbyten.
5. Du gör bort dig.

...om man vill se dum ut.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

Tok i sina bästa dar
386 Inlägg
5 111 Inlägg
14 mars 2010
Har du hört sagan om kejsarens nya kläder, MrValle? Om inte skulle du kunna ta och läsa den.

Det folk kommit med är hela tiden konstruktiv kritik, angående att fälgarna sitter för långt in. För det gör de. Har själv tyckt att jag skulle hålla inne med den åsikten då det snackats nog om det (om det sägs 100 eller 101 gånger må väl kvitta, så då kan jag lika gärna hålla käft). Det är en helt annan sak ifall nån säger "ÖÖÖH VA FUL BIL" eller "NÄÄÄ JÄVLA MONGO DU KAN INTE BYGGA HAHA", och på den nivån har inte alls kommentarerna legat. Flertalet av de som sagt att fälgarna sitter för långt in, är folk som har kunnat ge byggen positiv kritik när de förtjänat det, och mindre positiv när de inte riktigt varit överrens med byggherrens idéer.

Kan man inte ta båda delarna ska man väl ge fan i att lägga upp en projekttråd här? För åtminstone jag har då en sådan för att kunna få feedback, både positiv och negativ sådan, för att utveckla mig i bygget. Sedan så kanske inte min SMAK är överrensstämmande med andras alla gånger, och visst, då får man helt enkelt ta att andra inte tycker som man gör själv. Ska man ha en projekttråd bara för att folk ska kunna höja en till skyarna för att skryta på sig själv eller vad?

Jag tror inte alls att någon här kritiserat FOLKET bakom bilen, utan snarare FÄLGARNA som sitter på bilen och som inte fyller upp breddningen som de borde.

Du borde kanske lära dig innebörden av att trakassera folk? För något sådant har jag då inte sett i denna tråd.

10 Inlägg
14 mars 2010
Garaget är så jävla löjligt alltså. Vuxna människor som vill tjaffsa om någon annan. Fy fan alltså vad är det med er?

5 111 Inlägg
14 mars 2010
Torlejf skrev:
MrValle skrev:

Du gjorde allt som man ska göra...

1. Hänvisar till avundsjuka.
2. Ber folk bygga egna bilar, för det vet ju alla att man måste ha byggt nått själv innan man får ge ett omdöme eller negativ kritik. Är ju samma sak som att vi alla har varit partiledare innan man får klaga på dom som är det nu.
3. Du använder fula ord.
4. Du kan inte använda punkt, kommatecken eller radbyten.
5. Du gör bort dig.

...om man vill se dum ut.

Mvh. David.

Håller med.
Jag tror jag ska köpa en Ssang Yong Rexton...
http://forum.ster-gaming.pl/uploads/remoteimages/23941-207.jpg
Det är ju en skitsnygg bil. Förr tyckte jag de var fula. Men nu har jag insett att jag inte får tycka så då jag aldrig designat en snyggare bil än så själv, så OK, Ssang Yong Rexton är väl helt enkelt skitsnygg då. Bara att handla... roll

5 111 Inlägg
14 mars 2010
Truebarbie skrev:
Garaget är så jävla löjligt alltså. Vuxna människor som vill tjaffsa om någon annan. Fy fan alltså vad är det med er?

Det är frivilligt att hänga på Garaget om det nu är så löjligt.
Jag tycker inte att det tjafsas om någon annan.
Allt jag sett är kritik angående fälgarnas placering i hjulhusen. Konstruktiv sådan. Den kritiken handlar om en BIL och inte om en PERSON.
Jag undrar vem som tjafsar.

136 Inlägg
14 mars 2010
MrValle skrev:

Så kan man också skriva ett inlägg, har du brunnit totalt eller?

10 Inlägg
14 mars 2010
Se så småat det gick att byta samtals ämne och kritisera en person. Ja där ser man hur mycket ni klarar. Haha nu ha ni glömt hjul husen

8 886 Inlägg
14 mars 2010
MrValle skrev:

Gör man en projekttråd så är det ju uppenbart att man vill ha feedback och visa upp det man gör eller hur?

Vill man bara ha dunk i ryggen och bara possitiva kommentarer så ska  man överväga att inte starta inlägg i ett forum då ska man istället satsa på en klubb för inbördes beundran där alla tycker lika.

Tramset om att man ska bygga själv lämnar jag därhän.
Jag behöver ju inte vara politiker för att få rösta och än mindre bilbyggare för att ha en åsikt om en bil.

Slutligen vad som är fint är upp till betraktaren att avgöra och inte dig.

Btw så har jag både fru och ett eget liv

Fotograf på tierpidag.se

Valentin och Ewelina Marjatta
45 Inlägg
14 mars 2010
Men folk kan väl fatta vill man inte ha större spacers så vill man inte. Det kan fan inte folk fatta. Eller har alla så låg iq att dom inte förstår att byggaren bestämmer hur bilen ska bli inte folket.

10 Inlägg
14 mars 2010
Se så småat det gick att byta samtals ämne och kritisera en person. Ja där ser man hur mycket ni klarar. Haha nu ha ni glömt hjul husen

5 111 Inlägg
14 mars 2010
MrValle skrev:
Men folk kan väl fatta vill man inte ha större spacers så vill man inte. Det kan fan inte folk fatta. Eller har alla så låg iq att dom inte förstår att byggaren bestämmer hur bilen ska bli inte folket.

Jag tror alla här fattar det men man kan ju för det få ha en åsikt... roll

Truebarbie skrev:

Ett obegripligt inlägg blir inte mer begripligt för att man upprepar det fler gånger, kanske du skulle ta och utveckla vad du menar litegrann i stället, för jag förstår inget alls av detta.

Sök