Niksic skrev:
Så här är det, som jag redan har sagt. Självklart kan vi ta kritik, sånt får man räkna med i alla dess former vad det än gäller. Men när man hör det massor med gånger och även er attityd mot oss, så höjs nivån en aning för oss. Vi har hört allas åsikt om att ni tycker att fälgarna ska ut mer. Vi vet det nu, men hade vi velat ha fälgarna längre ut, så hade vi beställt bredare spacers, inte sant?
Många av er formulerar er kritik bra, vissa andra, väldigt dåligt, om ni nu menar väl..
Sant, jag skrev ett inlägg tidigare, där jag försvarade till max, men kände sen att det är onödigt. För jag har förklarat flera gånger hur det ligger till, och så är det bara.
Tycker att eran slutgiltiga bedömning ska ske när ni väl ser bilen. Kom gärna fram till oss, med frågor, kritik, diskutera, vad som.
Bilpedanten, den som har den riktigt dryga attityden av oss två, det är du. Det du skriver är elakt och inget annat. Enligt det jag har hört och själv sett, så ska du lära dig att lacka bilar innan du öppnar din mun.
Nu vill jag inte ha fler bråk och påhopp här. För med det kommer man inget vart.