3137
Sök

Söker sånt där chassi med sportsol som man har till tvspels-ratt å pedaler.

509 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Ja som rubriken lyder, någon som vet vart man kan få tag i ett sånt.

Tack för svar. Mvh Tiger.
Senast redigerat av Thiger_84 (17 december 2008)

blacken
17 december 2008
Thiger_84 skrev:
Ja som rubriken lyder, någon som vet vart man kan få tag i ett sånt.

Tack för svar. Mvh Tiger.

Expert stormarknad hade dom förut i allafall..

Avstängd
962 Inlägg
17 december 2008
Playseat är skit, ordna en egen stol och bygg egen ställning, har du tur kommer det inte kosta en enda krona!

672 Inlägg
18 december 2008
prodrive skrev:
Playseat är skit, ordna en egen stol och bygg egen ställning, har du tur kommer det inte kosta en enda krona!

Va??

Min funkar iaf klockrent.... köpt på Dustin då ja ville ha den svarta smile
Känner man att man har tid å lust så kan man såklart bygga en men gratis finns de inget som är dock.

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_29/24150000-24159999/640x480/24150738.jpg?0

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

509 Inlägg
18 december 2008
Trådstartare
smiler skrev:
prodrive skrev:

Va??

Känner man att man har tid å lust så kan man såklart bygga en men gratis finns de inget som är dock.

http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt … 0738.jpg?0

Blir de inte lite knasigt med staget till ratten som sitter i mitten om man ska köra med logitech g25?
Är ju tre pedaler, borde inte bromsen hamna bakom staget?

Avstängd
962 Inlägg
18 december 2008
smiler skrev:
prodrive skrev:

Va??

Vill man slänga 3000 spänn + ett par hundra till på växelspaksfäste så visst... Min ställning har inte kostat en spänn men funkar säkerligen mycket bättre än något rangelskit som är gjort för att passa folk som är 1 meter långa och uppåt..

672 Inlägg
28 december 2008
prodrive skrev:
smiler skrev:
prodrive skrev:

Va??

Vill man slänga 3000 spänn + ett par hundra till på växelspaksfäste så visst... Min ställning har inte kostat en spänn men funkar säkerligen mycket bättre än något rangelskit som är gjort för att passa folk som är 1 meter långa och uppåt..

Haha du snackar skit... om den nu va gratis så ser den förmodligen ut som skit me.
Å vem vill han nått sånt synligt.
Men visst är man fattig å vill spendera en massa timmar i garaget på att bygga nåt sånt, fine... lycka till!!

Inga prob me staget heller...
Senast redigerat av smiler (28 december 2008)

/Thomas.

583 Inlägg
28 december 2008
man kan ju vara riktigt hardcore och bygga in allt i interiören från en riktig bil... få instrument och allt sånt att funka via usb till datorn.

Men då snackar vi flera hundra timmar byggande, lödande och svärande!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Avstängd
962 Inlägg
28 december 2008
smiler skrev:
prodrive skrev:
smiler skrev:

Va??

Haha du snackar skit... om den nu va gratis så ser den förmodligen ut som skit me.
Men visst är man fattig å vill spendera en massa timmar i garaget på att bygga nåt sånt, fine... lycka till!!

Jag prioriterar iaf funktion före utseende, och har man inte tummen mitt i handen så kan man bygga riktigt snyggt också, dom flesta på swedishsimracers kör hemmabyggen och vissa är riktigt välgjorda... Men visst släng du 3000kr + 500kr + frakt på playseat skiten, jag väljer hellre att spara dom pengarna till något kul till bilen istället... Jag får 22mm Whiteline krängare och solida droplinks fram och bak för samma pengar som playseat, jag vet iaf vad jag väljer.

Avstängd
1 714 Inlägg
28 december 2008
Liner skrev:
man kan ju vara riktigt hardcore och bygga in allt i interiören från en riktig bil... få instrument och allt sånt att funka via usb till datorn.

Men då snackar vi flera hundra timmar byggande, lödande och svärande!

hur fan ska man få instrumenten att fungera? de har ju liksom ingen connection med ett spel

672 Inlägg
29 december 2008
prodrive skrev:
smiler skrev:
prodrive skrev:

Jag prioriterar iaf funktion före utseende, och har man inte tummen mitt i handen så kan man bygga riktigt snyggt också, dom flesta på swedishsimracers kör hemmabyggen och vissa är riktigt välgjorda... Men visst släng du 3000kr + 500kr + frakt på playseat skiten, jag väljer hellre att spara dom pengarna till något kul till bilen istället... Jag får 22mm Whiteline krängare och solida droplinks fram och bak för samma pengar som playseat, jag vet iaf vad jag väljer.

Ja skulle kunna bygga ett som e klart bättre än playseatet men att säja det skulle bli gratis haha... både min tid å material kostar pengar så de skulle bli klart dyrare än att köpa ett färdigt.

Å majoriteten av svenska folket har tummen mitt i handen... vilket jag är glad för smile

/Thomas.

257 Inlägg
29 december 2008
prodrive skrev:
smiler skrev:
prodrive skrev:

Du har aldrig testad g25 ?
Det är inte skit , och vi skiter väl fan fullständigt i vad du får till bilen i stället?
haha du vet vad du väljer , ja du valde iaf inte hjärnan när du föddes !

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Avstängd
1 714 Inlägg
29 december 2008
går det att få g25 att funka på xbox360 på nåt sätt?

Avstängd
962 Inlägg
29 december 2008
golf_greatpower skrev:
prodrive skrev:
smiler skrev:

Det är inte skit , och vi skiter väl fan fullständigt i vad du får till bilen i stället?

Skrev jag någonting om G25? Jag köpte min G25a 2006 så den är snart inne på tredje året och det är helt klart den bästa ratten jag har testat, inte så konstigt för det är den bästa ratten man kan köpa om man räknar bort customgrejer där bara ett pedalställ kostar 10 lök... Jag har haft både Driving Force och Driving Force Pro plus 2 andra rattar innan jag köpte G25an...

Trevlig var du också din äckliga människa, om du ska försöka trycka ner folk så kan du ju börja med att läsa inläggen ordentligt innan du svarar, och sedan skaffa bättre fantasi. Jag tror det är därför ni inte klarar av att bygga nåt själva, total avsaknad av fantasi och säkert tummen mitt i handen, mycket enklare att beställa en kinaställning för 3000kr plus frakt än att bygga nåt själv.

Nu fattas det bara att du går in och röstar en 1a på min bil, jag väntar med spänning!
Senast redigerat av prodrive (29 december 2008)

257 Inlägg
30 december 2008
prodrive skrev:
golf_greatpower skrev:
prodrive skrev:

Skrev jag någonting om G25? Jag köpte min G25a 2006 så den är snart inne på tredje året och det är helt klart den bästa ratten jag har testat, inte så konstigt för det är den bästa ratten man kan köpa om man räknar bort customgrejer där bara ett pedalställ kostar 10 lök... Jag har haft både Driving Force och Driving Force Pro plus 2 andra rattar innan jag köpte G25an...

Trevlig var du också din äckliga människa, om du ska försöka trycka ner folk så kan du ju börja med att läsa inläggen ordentligt innan du svarar, och sedan skaffa bättre fantasi. Jag tror det är därför ni inte klarar av att bygga nåt själva, total avsaknad av fantasi och säkert tummen mitt i handen, mycket enklare att beställa en kinaställning för 3000kr plus frakt än att bygga nåt själv.

Nu fattas det bara att du går in och röstar en 1a på min bil, jag väntar med spänning!

haha , då får du vänta .
Jo för du klagade ju för fan på han som hade en bild och det var fan G25 där om du tittade!
Varför ska man bygga något själv ?
Och vad har ställning att göra med fantasin , finns ju inte speciellt många olika sett ett ställning kan se ut på. Men du verkar ju vara så jävla duktigt på allt så du kan ju bygga om hela jävla universum så vi kan andas när man åker till rymden , bygg någon jävla mask som fixar luft, eller har du tummen mitt i handen? Kan du inte ens göra det ?.. !
Alla är bra på olika saker !
ingen är bäst på allt!

"Why do we kill people who are killing people to show that killing people is wrong?"

Kanon..
1 473 Inlägg
30 december 2008
Hur kan en sånhär tråd urarta i nåt dylikt?

Lägg upp bild på hemmabygget o material som används samt kostnad istället så de som vill bygga själv får lite tips.

Avstängd
962 Inlägg
30 december 2008
golf_greatpower skrev:
haha , då får du vänta .
Jo för du klagade ju för fan på han som hade en bild och det var fan G25 där om du tittade!
Varför ska man bygga något själv ?
Och vad har ställning att göra med fantasin , finns ju inte speciellt många olika sett ett ställning kan se ut på. Men du verkar ju vara så jävla duktigt på allt så du kan ju bygga om hela jävla universum så vi kan andas när man åker till rymden , bygg någon jävla mask som fixar luft, eller har du tummen mitt i handen? Kan du inte ens göra det ?.. !
Alla är bra på olika saker !
ingen är bäst på allt!

Helt magiskt dum är du, visst han hade en G25a men det var Playseat tråden handlade om, G25 och Playseat har ingenting med varandra att göra, det kunde vilken dåre som helt förstå om man inte var grovt underbegåvad som du verkar vara.

"Varför ska man bygga något själv ?"

Den meningen säger allt, ni kan inte bygga nåt själva! Anledningen till att man bygger en ställning själv är att om man kan hitta en gratis stol eller köpa en för några hundra slipper man betala 3000kr för playseat, 500kr (eller vad den kostar) för växelspaksfästet till G25an och frakt på det, och är man inte helt tom i skallen kan man då bygga en ställning som är fan så mycket bättre än någon rangelskit i plåt från kina med stabilitet som ett bord med 3 ben som är designat för all ifrån småbarn upp till "normalvuxna".

"Alla är bra på olika saker !"

Det var det enda vettiga du har skrivit i den här tråden...

Edit: Puss, nu ska jag sluta läsa den här tråden, playseat är inget jag någonsin skulle köpa men jag hoppas ni som köper det blir nöjda, annars har ni slängt över 3000kr i onödan.. hmm
Senast redigerat av prodrive (30 december 2008)

Os Difuntos
1 822 Inlägg
31 december 2008
Madeleiine skrev:
En såndär ställning hamnar absolut INTE i våran lägenhet '' Thiger_84 '' wink

Hahaha den piskan lät hård lol

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

509 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
Madeleiine skrev:
En såndär ställning hamnar absolut INTE i våran lägenhet '' Thiger_84 '' wink

Haha lol De kan du ge dig fan på att den ska!!

Lugna er nu grabbar, de e ganska onödig å bråka om en sån här skitsak..
Ska nog försöka bygga nått eget, staget till ratten såg ut att vara ivägen om man ska köra med logitech g25 då de är tre pedale istället för två.. Tack för alla svar dock..

Mvh Tiger..

Sök