4410
Sök

Hjälp Ang Skadecenter i Borås!

120 Inlägg
17 december 2008
Trådstartare
Hejsan

Skulle behöva lite råd ang min bil som står på skadecenter i borås för 10 Veckan..
Det tog otroligt lång tid för dom att laga bilen och nu har dom pajjat min Immobiliser.
Och bilen går inte att starta, inga lampor eller något tänds när man vrider om nyckeln.
Då undrar jag va ska jag göra nu?..
Skadecenter vill inte ta på sig kostnaden för att laga bilen men det är ju dom som har gjort sönder den..
Mitt försökringsbolag säger att dom ska ta på sig allt eftersom bilen funka när den kom in.

Har redan vart uppe hos dom och förra gången sa VDn att dom skulle laga den utan kostnad.
Men nu ringde han idag (antagligen för att priset rusar iväg) och sa att jag måste stå för all kostnad.
Då undrar jag vad ska jag göra?
Mitt försäkringsbolag ringer ju inte direkt upp han och säger va han ska göra så allt landar på mig just nu..

Mvh Johan

Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.

148 Inlägg
17 december 2008
Har inget vettigt att bidra egentligen med men...

Det är just såna här händelser som jag verkligen vägrar att vilja lämna in min bil på service/reparationer om det finns en minsta chans att jag kan göra något själv. Så mitt tips är, försök bli mekaniker på hobbynivå och slipp sånt här framöver big_smile

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
17 december 2008
Konsumentverket är din bästa utväg...  wink

Sök