Jag bor i stockholmsområdet. I sundbyberg Men eftersom jag har en låg budget, så kanske det är värt att enbart satsa på slutsteg och huvudenhet? Jag kan kolla upp vilken bashögtalare jag så kan jag skriva det. Den ger bra bas, men ja stör mig på skallrandet och lådan är inge bra. Men vad jag förstår kan skallrandet bero på en dålig låda å slutsteg etc? Hur laddar jag upp en bild för å visa hur det ser ut?
Jag bor i stockholmsområdet. I sundbyberg Men eftersom jag har en låg budget, så kanske det är värt att enbart satsa på slutsteg och huvudenhet? Jag kan kolla upp vilken bashögtalare jag så kan jag skriva det. Den ger bra bas, men ja stör mig på skallrandet och lådan är inge bra. Men vad jag förstår kan skallrandet bero på en dålig låda å slutsteg etc? Hur laddar jag upp en bild för å visa hur det ser ut?
ladda upp bilden i ditt galleri, sen kopierar du BBC koden och klistrar in den i ditt inlägg. (BBC koden finner du till höger om din bild när du har lagt upp den i galleriet)
Sådär! Här kommer en bild på hur det ser ut. Jag ska kolla upp högtalaren senare när jag är hemma! Men tror ni det skallrande ljudet kan bero på detta helvete som är inskuffat i bagaget?
kan man bygga så man får in basen i kúpen såhär? så man sågar hål i hatthyllan, stora hål då så det blir nästan halvkombi aktigt:P sen tätar runt så det inte kommer ut nåt tryck i skuffen.
(nu vet ja inte om de e okej att lägga upp den här bilden i galleriet, men vet inte annars hur ja ska få in den) Aja detta är en ritning för min baslåda ja tänkte bygga. Har räknat ut att litermåttet är ca 60 liter. Är någon duktig på matte å kan kontrollera? Ja tänkte använda min gamla Pyramid Phase III där jag har för mig att litermåttet är 60
det är bara för att skilja på måtten för den fyrkantiga delen av lådan och den trekantiga. enklare å räkna ut volym då Det står iaf 13 cm före den flärpen och 35 efter.
Fast nu räknade du ut "yttervolymen" på lådan, innervolymen är den som är viktig. Med 22 mm materialtjocklek så blir innervolymen ca 41,4 liter och med 19 mm tjocklek blir volymen ca 43,6 liter.
Fast nu räknade du ut "yttervolymen" på lådan, innervolymen är den som är viktig. Med 22 mm materialtjocklek så blir innervolymen ca 41,4 liter och med 19 mm tjocklek blir volymen ca 43,6 liter.
Aha! Då måste jag räkna om på ganska många centimeter Vad tror alla om basen jag har? Skräp eller bra. (Pyramid Phase III)