hej G.org som ni märker så står denna tråden still just nu för fransmänen tycker ej att sverige är högprio land att skicka ut nya biler till men så fort bilen har kommit hem så ska bli mycke gjort i början de vill ja lova de som sker nästan direkt är en sänkning av skåpet så de ser ut som ja vill sen blir de att gålös invändigt å ploka isär å dra kablar mycke kabel kommer de bli kan man ju säga ... hål ögonen öpna så kommer de updatering snart igen
så där ja då har de hänt en grej som till hör projektet de har tillkomit en hemsida vid namn heavymetalvan.org gå järna in å kolla å skriv i gb va ni tycker
skoj projekt. men behåll orginal steron annars försvinner många funktioner.. fanns problem men en peugeot expert på mitt jobb när det skulle in andra tillbehör. citra å peugeot samma bilar.. lycka till markus
Om du tänker på rattfjärr, färddator, visning av vilka låtar å radiokanal å allt sånt som visas i ett separat fönster så finns det vis att återfå detta! Dock så är det tillbehör till den stereo du köper.. och ja, jag har hört en del om att bilarna har blivit helt pucko efter att man bytt stereo själv, men det går att byta ändå
Ska bli kul att se vad du kan göra med detta bruksskåpet!
skoj projekt. men behåll orginal steron annars försvinner många funktioner.. fanns problem men en peugeot expert på mitt jobb när det skulle in andra tillbehör. citra å peugeot samma bilar.. lycka till markus
Om du tänker på rattfjärr, färddator, visning av vilka låtar å radiokanal å allt sånt som visas i ett separat fönster så finns det vis att återfå detta! Dock så är det tillbehör till den stereo du köper.. och ja, jag har hört en del om att bilarna har blivit helt pucko efter att man bytt stereo själv, men det går att byta ändå
Ska bli kul att se vad du kan göra med detta bruksskåpet!
hej som sirmiro skrev så är bilen bestäld utan sterio helt å hållet med de alltså ingen ratt fjär å dylig å ja vet av erfarenhet att de har funkat bra förut dåå mion polare jobbar på citrahandlarn här i stan
ja då måste man ju uppdatera lite tyvär har de ej dyckt upp nån bil en suck så ja håller på att kolla på hus så länge och har hittat ett som kommer att passa mig å mina bilar perfekt ja lovar attt komma med bilder å massa uppdateringar när bilen kommer
ja ha då har man äntligen fått de inffo man har väntat på å de är att min kärra är på väg till sverige så kanske har ja den i min ägo v9 istället för v12 fan va skönt
då är äntligen fälg valet gjort å dom är bestälda de blev 17" s sex ekrade men antrasitgråa ekrar och polerad fälgbana å dom kommer skos med 215/45/17 sulor
Senast redigerat av Heavymetalvan (2 februari 2009)
så där ja lite ny fakta då billen är lagd me prio nere i hamnen så den ska på skuyndas så ja kan få den tidigare en väntat kanske å ingen blir ju gladare en ja då vinter häcken snart går ut som bruksbil då de är både besikt å skatt att göra