3972
Sök

Bilprogram på tv, vilka är era favoriter?

156 Inlägg
30 december 2008
top gear klart bäst riktiga testkörningar och en hel del humor

Mästare
2 947 Inlägg
30 december 2008
Bilprogrammen handlar knappt om bilar längre, Ta tex Boyd Coddingtons program på Discovery där handlade det mest om bråk och missförstånd.

Pimp My Ride är ju det dummaste programmet någonsin, Ingen kommentar alltså.

Overhaulin är ju ganska bra men dem inriktar sig för mycket på alla 'pranks' och hur lite tid dem har på sig att göra färdigt bilen, vilket iofs är ganska imponerande.

Top Gear och Fifth Gear vet inte jag vilket som är vilket, två bilprogram vars programledare snackar engelska(vilket jag är allergisk emot) och testar bilar, roligt program med lite skoj i, roligt att titta på.

Vad heter förresten det nya svenska programmet? Med den stela killen?
Senast redigerat av KimVsWorld (30 december 2008)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Fire And Silk
2 254 Inlägg
30 december 2008
Den första delen i det här klippet, är bland det roligaste jag har hört/sett i TopGear, garvade som sjutton när jag såg det, när det sändes. Hela africa delen är helt klart sevärd!

''Threre look look a Hippos head!!''     

''Well, ist probably a whole Hippo, just that the rest of it is under the water'' 

Klockrent!

http://www.youtube.com/watch?v=WLe2do4y3V4

Mvh Markus
Senast redigerat av -Mackan- (30 december 2008)

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Rättvikarn
142 Inlägg
30 december 2008
Utan att tveka så svarar jag Top Gear.  Enligt mig är det de bästa underhållnings/bilprogrammet jag sett big_smile

If speeding is a crime, then i'm a criminal
Och Där Dog Tråden!

61 Inlägg
30 december 2008
Top Gear är helt klart bäst, måånga måndagmornar man kommit dötrött och yrvaken till jobbet. ^^ cheferna bara skakade på huvet varje gång smile

Det SKA gå!
434 Inlägg
30 december 2008
Top Gear
Fifth Gear

kollar även på pimp my ride ibland ... brukar bli så överskattat där dock

Kolla gärna in mitt VR6 Projekt.

2 126 Inlägg
30 december 2008
1. Top Gear
2. Overhaulin
3. Top Gear Australia
4. Fifth Gear

Återstår att se om jänkarna klarar av att göra en hyffsad egen version av Top Gear hmm

http://www.imdb.com/title/tt1248967/

Driver
2 111 Inlägg
30 december 2008
Top Gear helt klart.
Fifth Gear känns som fakta tuggande amatörer i jämförelse.

Hacka på Jeremy du stefan! smile Videon va ju kul, i fem sec... tongue

Hoppas ni sett Clarkson supercar showdown ni som gillar topgear. Fina bilar där big_smile .
Inga volvos så att säga wink
Senast redigerat av Janken (30 december 2008)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

11 Inlägg
685 Inlägg
30 december 2008
Tycker att hedliga trafikmagasinet var bra, tycker att top gear är lite flummigt i emellanåt.

No turbo shit - just real power!

519 Inlägg
30 december 2008
Overhaulin och American Hot Rods! smile

Driver
2 111 Inlägg
30 december 2008
Glömde nämna trafikmagasinet :S. Lite lokalpatriot måste man ju vara, sen satt man ju alltid klistrad varje gång de sändes så de lär ju varit bra big_smile.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

1 948 Inlägg
30 december 2008
teknikens världs tv program funkar helt klart... men det e ju också en helt annan typ av program än t.ex top gear då t.v. är ett mer eller mindre rent fakta program om bilar medans top gear är ett underhållningsprogram som kretsar kring bilar/motordrivna farkoster samt may's segelbåt big_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
30 december 2008
baltis skrev:
teknikens världs tv program funkar helt klart... men det e ju också en helt annan typ av program än t.ex top gear då t.v. är ett mer eller mindre rent fakta program om bilar medans top gear är ett underhållningsprogram som kretsar kring bilar/motordrivna farkoster samt may's segelbåt big_smile

May´s segelbåt regerar tongue

Helt klart Top Gear pga deras sjuka saker dom gör t.ex. när dom ska korsa engelska kanalen eller
en sevärd (dessutom billig) DVD är ju deras "Winter Olympics"

Overhaulin funkar rätt bra oxå.

Någon som vet om man kan köpa DVD:er med Top Gear, DVD:er med samma typ av avsnitt som visas på kanal 5 och 9 big_smile

OEM <3

Egenföretagare
999 Inlägg
30 december 2008
Top Gear - Rolig blandning av torr brittisk humor och bilar big_smile
Motorjournalen - Bra programledare http://www.sportbilen.se/press.php?id=922
Bangla bangers & Chop shop - Underhållande och lite mer jordnära med budgetar som skall hållas osv.
American Hotrods - Bra tidsfördriv
Fifth Gear - Lite Trafikmagasinet känsla ibland
Overhauling - Samma visa varje gång, obegränsat med pengar & manskap. Tröttnat lite nu...
Die Ludolfs - Discoverys nya program, verkar vara total flummigt... tyvärr.
Senast redigerat av weeeman (30 december 2008)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
31 december 2008
Trådstartare
jag har sett mer av Top Gear än Fifth Gear , bägge är lika bra

Nissan Silvia

136 Inlägg
31 december 2008
TOPGEAR - utan konkurens

12 Inlägg
1 januari 2009
Helt klart topgear mkt roligt att kolla på smile

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
1 januari 2009
Vette fan alltså, men Trafikmagasinet kommer alltid vara nr 1 även om det är nerlagt smile

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Sök