3592
Sök

Billigaste rekondfirman i Skaraborg?

Herr
11 Inlägg
30 december 2008
Trådstartare
Någon som vet billigaste alternativet till helrekondering i Skaraborg? Har nämligen ingen lust att ringa runt till varenda rekondfirma i trakten, priser med mera framgår också dåligt på hemsidor.

Tacksam för svar!

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
30 december 2008
rattan skrev:
Någon som vet billigaste alternativet till helrekondering i Skaraborg? Har nämligen ingen lust att ringa runt till varenda rekondfirma i trakten, priser med mera framgår också dåligt på hemsidor.

Tacksam för svar!

Du får vad du betalar oftast, så bästa är att låta en välkänd firma eller en privat med bra rykte!! smile

Inte vill du betalala 2000kr och sen ut i solen och ha en massa defekter o polerrosor? wink

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

OEM <3
6 957 Inlägg
31 december 2008
rattan skrev:

Tacksam för svar!

Vrf snåla på en sån ganska så viktig sak?
Du har en ganska stor bil, Ditec i Fkp skulle har 4200kr för min bil
Sen kan du ju åka upp till Bobby uppe vid Friggeråkers.

Annars kan ju du sätta ut en efterlysning om ngn som gör de privat?
Kolla med Mr.Cap i Skövde, dom är mkt duktiga.

OEM <3

430 Inlägg
31 december 2008
Tidy bilvård i Lidköping prata med reine, han har gjort ett par bilar åt mig med bra resultat och billigt

Mopar or no car!

Save a horse,ride a jeep...
258 Inlägg
31 december 2008
Hur kan man bara tänka på priset??
Skit i om det blir poler rosor,vaxrester m.m bara det är billigt.. Hade jag varit så snål så hade jag hellre skitit i att lämna iväg min bil...

793 Inlägg
31 december 2008
Ja kan göra det utan kvitto smile

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Sök