Ett bra jobb har ni gjort måste jag säga, såg ju riktigt hemtrevligt ut där nu.
Blir kul att kika lite när ni börjar meka på med bilarna också. Kommer lätt följa den här tråden!
Tjohej!
Har man tid att fika i erat garage ? HEHE !
Blir som susen i musen detta. Grymt.
Nu får ni köra in bilarna.
/joas
tackar tackar!
självklart finns det tid för fika, det rummet kommer bli väl använt.
bilrna ska inte köras in förns vi vet hur de blir med lång väggen. har vi väntat vi veckor på garage och nu varit så seriösa så tänker vi inte stressa in dom när de inte är 100% klart. men de kommer.
//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)
Fan nu börjar det se riktigt hem trevligt ut garaget. Men nu får det lov att bli en update tycker jag. Det e ju iaf fredag kväll och helgen har börjat. Någon bil måste ni ju ha fått in.
tackar
jo vi skulle kunna köra in bilarna idag oxå. men vi kanske har fixat nåra grabbar som ska måla graffiti på lång väggen, och då känns det lite onöigt att ha bilarna där inne så de blir massa färg på dom men de kommer de kommer mvh
Så sant så. Kommer blir riktigt grymt med graffiti efter den väggen. Den e ju lagom lång för det oxå. Vore fränt om det kunde vara motiv där era bilar är inblandade.
Ni har ju varit seriösa och inte stressat fram så då e det ju dumt att göra det så här nära "invigningen"
Grymt avundsjuk! särskilt på gemenskapen som uppstår när man måste dela garage, själv har jag ett 2 portsgarage på 50kvm och skruvar typ alltid själv, då saknar man gemenskap, och så blir det rätt segt att vara i garaget en hel dag då.
Grymt avundsjuk! särskilt på gemenskapen som uppstår när man måste dela garage, själv har jag ett 2 portsgarage på 50kvm och skruvar typ alltid själv, då saknar man gemenskap, och så blir det rätt segt att vara i garaget en hel dag då.