1822
Sök

The Fire Garage projektet 2oo9 "fyra bilar är fler än ett garage"

156 Inlägg
9 januari 2009
Hehe, den var rätt skitig ja. Men det var inte så noga med pilsnerpråmen. smile
Tompak skrev:
Tompak uppdaterar:

vart lite dåligt med tid hemma i mitt garage, men det ska ändras på så fort vi kommer in i nya garaget, då man får lite mer motivation när man är fler som är i garaget.
fick iaf någon timme i veckan å lacka vänstra sidan så den e klar iaf.
mer bilder kommer sen när de hänt lite mer.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/533601_3aahtv.jpg
före tvätt när jag köpte den.. inget man blir kär i direkt.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/533602_xw33o5.jpg
tog ca 30 minuter, och det är skam att folk låter de bli som det var innan. skit gillas inte.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/533603_17lzj3.jpg
börjar ta form, långt ifrån klart på bilden. men det blir mer gjort strax bara vi kan flytta in "the fire garage" wink

http://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/533604_i6ole5.jpg
kom på att vänstersidan inte är lackad på förra bilden, så här kommer en på när den är klar. man måste inte lyfta ur motorn för att lacka om motorutrymmet. wink tycker det blir bra för att vara med sprayburk å 2 lager klarlack. ser lite konstigt ut på bilden, men de är för att det inte torkat riktigt när kortet togs.

nu ska det sovas för imorn blir en lång dag i de nya garaget smile Bye

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
Joas_86
9 januari 2009
KingWS6 skrev:
Vänta lite nu ... fire garage ... brandgaraget ... yikes

Är ni inte rädd att det ska komma massa fjortisar som kört fel (!) och som är sugen på spela biljard? tongue

ja juste, fast jag inte bor i Hudik, men man har hört med Mats, och Boden vad  man gör där big_smile hehe ! Hoppas de inte kommer in någon fjortis bara nu.

För varje gång man kikar på TRÅDEN så blire finare o finare.

Vad tycker ni själva ?

/joas

Joas_86
9 januari 2009
dadde skrev:
jag vill oxå ha ett sånt garage!!! där jag är i vinter och mekar, har jag ca 2cm kvar till porten bakom bilen och ca 20cm till väggen framför.. sad men jag har typ 1,5meter på varje sida.. jag vill ha garage!!!!!!!!!!! tongue erat garage ser ut att bli grymt bra!! big_smile

Finns väl gott om garage runt Göteborg ?

/joas

Hojmek
748 Inlägg
9 januari 2009
pars skrev:
Men hur får mats och du vara där då? wink

Kunde inte låta bli... tongue

Har du löst det med vagn? Du kan ju ganska säkert låna Steves vagn. Men du behöver vinterdäck på volvo fälg. Har jag för mig.

Vi kan göra undantag roll big_smile

Nu är det så att Erskpersk har en stor bil trailer, skit lämpligt big_smile
Senast redigerat av Bodegan (9 januari 2009)

Hojmek
748 Inlägg
9 januari 2009
TwinsBilOchPlat skrev:
ska bli jävvla kul när ni börjar bygga påbilarna big_smile, lycka till med resten utav målningen big_smile

Tackar big_smile

Hojmek
748 Inlägg
9 januari 2009
Joas_86 skrev:
KingWS6 skrev:

Är ni inte rädd att det ska komma massa fjortisar som kört fel (!) och som är sugen på spela biljard? tongue

ja juste, fast jag inte bor i Hudik, men man har hört med Mats, och Boden vad  man gör där big_smile hehe ! Hoppas de inte kommer in någon fjortis bara nu.

Vad tycker ni själva ?

/joas

Kan säga så här, Man kan gå därinne nu, man kan andas, och det blir snuskigt bra tongue

Joas_86
9 januari 2009
Bodegan skrev:
Joas_86 skrev:
KingWS6 skrev:

Vad tycker ni själva ?

/joas

Kan säga så här, Man kan gå därinne nu, man kan andas, och det blir snuskigt bra tongue

SWEEET Boden !

/joas

Truck Driver
73 Inlägg
9 januari 2009
pars skrev:

Har du löst det med vagn? Du kan ju ganska säkert låna Steves vagn. Men du behöver vinterdäck på volvo fälg. Har jag för mig.

Klart vi får vara där;)  Haha.. Grabbarna har ju inte BE lol

T-Gul Svensk såld manuell

Truck Driver
73 Inlägg
9 januari 2009
Bodegan skrev:
Mats_T5 skrev:
pars skrev:

Ska vi ta det där som ett hån? roll

hehe.. Ta de som ni vall lol

T-Gul Svensk såld manuell

Svindåre
1 433 Inlägg
9 januari 2009
Mats_T5 skrev:
Bodegan skrev:
Mats_T5 skrev:

Ska vi ta det där som ett hån? roll

hehe.. Ta de som ni vall lol

bara för att du är trucker roll

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Twins Bil & Plåt
2 577 Inlägg
9 januari 2009
Bodegan skrev:
Joas_86 skrev:
KingWS6 skrev:

Vad tycker ni själva ?

/joas

EEEY biljard e faktiskt en elgant och manlig sport, ehhummm har vart på Biljard SM 4 ggr, ehuuuuum, tror nått satt i halsen  ^^ :$

218 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Bodegan skrev:
blue shadow skrev:
fan va grymt jobb ni lägger ner grabbar...... detta kommer följas...

Tackar kul att höra, jaa vi har jobbat hårt och snart kan vi ta dit bilarna big_smile

tackar tackar offe smile du vet att du inte har något val när vi säger att du är inbjuden till lite party wink
sovplats finns garanterat över i garaget, bara ställa upp tempen till 20 grader så slipper ni iaf frysa ihjäl wink
å känner man dig rätt så är de väl inga problem att sova ute i en solstol heller wink

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

136 Inlägg
9 januari 2009
Mer bilder mer bilder. Kommer bli riktigt kul att se hur det ser ut är det är klart=)

Hojmek
748 Inlägg
9 januari 2009
Flawo0 skrev:
Mer bilder mer bilder. Kommer bli riktigt kul att se hur det ser ut är det är klart=)

Det kommer det kommer big_smile

bonntrimmare
655 Inlägg
9 januari 2009
riktigt nice garage wink jag e avundsjuk ! big_smile

Truckdriver
258 Inlägg
9 januari 2009
Fan nu börjar det se riktigt hem trevligt ut garaget. Men nu får det lov att bli en update tycker jag.
Det e ju iaf fredag kväll och helgen har börjat. Någon bil måste ni ju ha fått in.

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg

218 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
BoBo84 skrev:
Fan nu börjar det se riktigt hem trevligt ut garaget. Men nu får det lov att bli en update tycker jag.
Det e ju iaf fredag kväll och helgen har börjat. Någon bil måste ni ju ha fått in.

tackar smile

jo vi skulle kunna köra in bilarna idag oxå. men vi kanske har fixat nåra grabbar som ska måla graffiti på lång väggen, och då känns det lite onöigt att ha bilarna där inne så de blir massa färg på dom smile
men de kommer de kommer smile mvh

//"Sprit ger män kvinnliga hormoner, efter några groggar kan vi varken köra bil eller hålla käften" :)

218 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
BOLUND skrev:
riktigt nice garage wink jag e avundsjuk ! big_smile

tackar tackar smile

218 Inlägg
10 januari 2009
Trådstartare
här kommer en liten uppdatering, kunde inte hålla mig några timmar
bättre för/efter bilder ska tas imorn, från samma vinkel så man ser mer exakt.

(för er som undrar när vi tar in bilarna så hade vi tänkte nu i helgen, men vi får se vilken dag, för vi har troligtvis fixat nåra grabbar som ska måla graffiti på väggen, då vill man helst inte ha bilen där) tongue
bara så ni vet.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/539785_ca2lbt.jpg
före

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/539787_o7ypwt.jpg
efter (står inte på samma ställe så lite svårt att se. men man ser ungefär iaf)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14465/539790_l3sd16.jpg
fika rummet, nästan så man glömt bort att vi målade väggarna i morse smile första fikat är såklart invigt! wink

Mvh /Fire garage
Senast redigerat av Tompak (10 januari 2009)

Sök