raseri skrev:Rolle du är en sjuksjuk människa I like it!Hojta till om vi ska hitta lite lampor till dig
mYGeL skrev:Blir riktigt Nice !
_lusse_ skrev:Sjukt nice med ner slipade svetsar.. Ser ju ut som du gjort hela buren i ett..
dubrolle skrev:_lusse_ skrev:Sjukt nice med ner slipade svetsar.. Ser ju ut som du gjort hela buren i ett.. ha ha jupp ska jag vara ärlig så har jag faktist gjutit buren i plast i ett stycke det gick åt 2 ton ica påsar
_lusse_ skrev:dubrolle skrev:_lusse_ skrev:Sjukt nice med ner slipade svetsar.. Ser ju ut som du gjort hela buren i ett.. ha ha jupp ska jag vara ärlig så har jag faktist gjutit buren i plast i ett stycke det gick åt 2 ton ica påsar Haha det är så det ska göras:lol:Mer update nu..Va har du kvar efter lack och buren:)
dubrolle skrev:_lusse_ skrev:dubrolle skrev:ha ha jupp ska jag vara ärlig så har jag faktist gjutit buren i plast i ett stycke det gick åt 2 ton ica påsar Haha det är så det ska göras:lol:Mer update nu..Va har du kvar efter lack och buren:)åka brett!!
_lusse_ skrev:dubrolle skrev:ha ha jupp ska jag vara ärlig så har jag faktist gjutit buren i plast i ett stycke det gick åt 2 ton ica påsar Haha det är så det ska göras:lol:Mer update nu..Va har du kvar efter lack och buren:)
dubrolle skrev:ha ha jupp ska jag vara ärlig så har jag faktist gjutit buren i plast i ett stycke det gick åt 2 ton ica påsar
Kesler skrev:Mycket fint