3768
Sök

Angående: Iskörning Jönköpingstrakten?

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
7 februari 2009
Vill köra lite..var kan man köra? Finns det någon i nässjö kanske?

Mvh Christian

297 Inlägg
7 februari 2009
På Spånsjön så var det rätt ensamt mellan 11 och 13.30. Jag körde två varv medans en trevlig Subaruägare var där och kollade isen. Sen så åkte jag en sväng och passerade förbi vid 13.30 och fortfarande ingen där. Det var dock lite väl blött för min smak. Men det var roligt att köra på is första gången på många år.

90 Inlägg
8 februari 2009
Ja å brorsan tänkte åka ut till grimstorp ikväll å busa lite, körde där för 2 veckor sen å det funkade bra. smidigt att ta sig ner vid badplatsen.

nissan silvia Projekt-tråd

38 Inlägg
8 februari 2009
aa det var rätt blött igår, gick ju knappt köra:P jag och fem andra bilar var där från typ 2 till 6, men efter 10 varv gick ett isdäck söner:(
loop skrev:
På Spånsjön så var det rätt ensamt mellan 11 och 13.30. Jag körde två varv medans en trevlig Subaruägare var där och kollade isen. Sen så åkte jag en sväng och passerade förbi vid 13.30 och fortfarande ingen där. Det var dock lite väl blött för min smak. Men det var roligt att köra på is första gången på många år.

7 Inlägg
8 februari 2009
ska det åkas runt Nässjö snart så är jag på...har ju kommit en heldel snö nu så man vill ju passa på

90 Inlägg
9 februari 2009
det va lite svårkört med 15cm blötsnö på isen, så vi åkte å busade på lite småvägar istället. smile

nissan silvia Projekt-tråd

38 Inlägg
15 februari 2009
tjooo, jätte fin is nu på många sjöar, nästa helg blir de is körning igen:)
loop skrev:
Har det fryst till?

346 Inlägg
18 februari 2009
ja denna helgen får man nog ta och sladda ut en sväng på nån stabil sjö solgen i värne trakten ska tydligen vara i hållbart skick :d..se bara om man hinner kränga på lite isdäck oxå big_smile..

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
18 februari 2009
andreasevo7 skrev:
vi ska åka is imon (växjö)!

WTF vart åker ni då ?? Vill meeeeee

Inspiration comes standard

Gödseldräng
4 529 Inlägg
18 februari 2009
vart ska det köras i helgen ?
är sugen på att provköra mercan på is för första gången ^^
kollat isen här var runt 18cm så borde väl hålla ?
stor jävla sjö me så man vet ju aldrig hmm

73 Inlägg
18 februari 2009
borde ju frusit till ordentligt nu.. som sagt var körs det i helgen?

Sök