jaa som sagt, vad tror du finns vid områder Area 51 ? ? finns det utomjordingar liggandes där ?, finns det falska tefat, ? den uppgjorda månlandningen ?, vad har ni för ställning till allt detta roligt o veta vad ni andra tror om denna mystiska plats )
Jag tippar på att de testar/utvecklar nya stridsflygplan där. Eller så finns det inget alls där, men de håller skenet uppe för att avleda uppmärksamhet från någon annan testbas.
Fan vad roligt tråd, ska bli roligt att se vad folk tror, jag har funderat mycket på den där arean. Även sett sk dokumentärer om den. Troligen mycket skit men man vet ju aldrig;) man ska aldrig säga aldrig;) Om där nu finns miljontals med planeter, solsystem osv, så finns där säkerligen liv på någon planet som kommit längre än oss i utvecklingen^^
Men fan, ja tänker på det jag har en dokumentär på datorn som handlar om Area 51, Fan det e skit skumma grejer som att om man kommer innanför området skuter de en utan varning, och flyger de flygplan för nära så kommer de massa jetplan som flyger runt en och gör nära och skrämmer bort en, nee du har legat sömnlös ett par nätter nu och kan fan inte komma på vad fan de håller på med där, av ren nyfikenhet skulle jag nog kunna sätta livet till för att verkligen få veta,
Hahah klockrent , shööna snubbar , Men som någon längre upp sa att det lär ju vara många personer som vet vad som finns så någon gång läcker det väl ut eller så är det inte svårare än som te_wik sa att det är en stor herrgårds ost där
klart det finns mer liv i universum vi lär ju inte vara dem enda levande varelerna
rymden e väldigt stor å jag tror säkert att det finns mer liv där ute
det e typ sån information som jag tror finns i area51
hur coolt hade det inte varit lixom
mvh
Ungefär den tanken jag har, varför skulle vi vara enda levande varelserna ..? MEN varför i hela hissingen (citat från rena rama rolf ) Skall usa hålla det så topphemligt för ?, hade de gått ut med de nu så kunde de ju gjort sig ännu mer berömda och känna sig mer överlägsna än alla andra länder,, ?
Edit: "På basen arbetar 3000 personer som varannan månad byts ut mot 3000 nya" Hmm om det är så borde det ju finnas massor av folk som vet vad som finns där.. Iofs så tror jag att varje person som jobbar där vet lite. Dom vet bara vad dom själv gör. och mycket lite vad som pågår i huset brevid..
Det finns en risk att sådana här trådar urartar till hypotes-SM.
Här är en bra sida om UFO:s och här finns ALL information som allmäheten får ta del av angående Area 51, många av sidorna är nästan helt täckta med svart färg och vissa av sidorna är helt täckta.. så visst.. något skumt är det allt.
klart det finns mer liv i universum vi lär ju inte vara dem enda levande varelerna
rymden e väldigt stor å jag tror säkert att det finns mer liv där ute
det e typ sån information som jag tror finns i area51
hur coolt hade det inte varit lixom
mvh
Ungefär den tanken jag har, varför skulle vi vara enda levande varelserna ..? MEN varför i hela hissingen (citat från rena rama rolf ) Skall usa hålla det så topphemligt för ?, hade de gått ut med de nu så kunde de ju gjort sig ännu mer berömda och känna sig mer överlägsna än alla andra länder,, ?